Распечатать страницу
Главная \ База готовых работ \ Готовые работы по техническим дисциплинам \ Организация и методика профессионального обучения \ 6162. Курсова робота Організація і методика навчання учнів монтажу, технічному обслуговуванню та ремонту електропроводок і освітлювальних електроустановок

Курсова робота Організація і методика навчання учнів монтажу, технічному обслуговуванню та ремонту електропроводок і освітлювальних електроустановок

« Назад

Код роботи: 6162

Вид роботи: Курсова робота

Предмет: Організація і методика професійного навчання (ОМПН)

Тема: Організація і методика навчання учнів монтажу, технічному обслуговуванню та ремонту електропроводок і освітлювальних електроустановок

Кількість сторінок: 29

Дата виконання: 2018

Мова написання: українська

Ціна: 350 грн

ОформленняМетодичка

Вступ

Розділ 1. Характеристика процесу навчання учнів монтажу, технічному обслуговуванню та ремонту електропроводок і освітлювальних електроустановок

1.1. Загальна характеристика процесу навчання учнів монтажу, технічному обслуговуванню та ремонту електропроводок і освітлювальних електроустановок

1.2. Особливості організації учбового процесу на уроках трудового навчання учнів монтажу, технічному обслуговуванню та ремонту електропроводок і освітлювальних електроустановок

1.3. Організація лабораторно-практичних робіт під час навчання учнів монтажу, технічному обслуговуванню та ремонту електропроводок і освітлювальних електроустановок

Розділ 2. Методика викладання під час навчання учнів монтажу, технічному обслуговуванню та ремонту електропроводок і освітлювальних електроустановок

2.1. Методика навчання елементам електротехнічних робіт

2.2. Методика навчання учнів монтажу, технічному обслуговуванню електропроводок і освітлювальних електроустановок

Розділ 3. Навчальна практика

Висновки

Список використаної літератури

Корінні політичні і соціально-економічні перетворення в Україні зумовили протиріччя в її системі професійної освіти. Перше протиріччя складається між вимогами ринку і рівнем професійної підготовки фахівців. Дійсно, сьогодні від працівника на ряду з точним виконанням технічних дій потрібно грамотне рішення правових, економічних, екологічних питань, не передбачених програмами. В той же час термін підготовки фахівців залишається незмінним, а по окремих дисциплінах за рахунок збільшення їх кількості навіть скоротився. Не відповідність між об'ємом учбової інформації і часом що відводиться на її засвоєння і складає друге протиріччя.

Вирішити ці протиріччя представляється можливим завдяки оптимізації програм і технології навчання, що і знайшло відображення в апараті дослідження.

Об'єкт дослідження: процес професійної підготовки учнів монтажу, технічному обслуговуванню та ремонту електропроводок і освітлювальних електроустановок

Предмет дослідження: процес професійно-теоретичної підготовки учнів монтажу, технічному обслуговуванню та ремонту електропроводок і освітлювальних електроустановок

Мета: спроектувати програму і технологію підготовки робітників за фахом

Завдання дослідження:

1. Провести аналіз умов здійснення професійної діяльності робітника.

2. Визначити програму професійної підготовки фахівця.

3. Обґрунтувати доцільність вибраного змісту, об'єму і послідовності викладу учбового матеріалу

4. Обґрунтувати оптимальність вибраних технологій навчання на рівні вказаної теми.

В результаті виконаної роботи була розглянута проблема вирішення протиріч що існують в системі професійної освіти. Був проведений аналіз умов здійснення професійної діяльності робітника за фахом "Слюсар контрольно-вимірювальних приладів і автоматики 2-го розряду", визначена програма професійної підготовки фахівця. Побудована функціональна структура діяльності фахівця. По конкретній темі курсу "Спеціальна технологія ” "Ремонт автоматичних регуляторів" було вибрано зміст, об'єм і послідовність викладу учбового матеріалу. Був складений перспективно-тематичний план по викладу кожній з даних тим, визначені структури діяльності педагога по його теоретичній і практичній діяльності і що вчиться в учбовому процесі.

1. Коваленко Е. Е. Методика професійного навчання. Підручник для інженерів-педагогів, викладачів спецдисциплін системи професійно-технічного і вищого утворень - Х.: ЧП "Штрих”, 2003. - 480 с.

2. Ремонт і обслуговування електроустаткування: навчальний посібник. С. Н. Павлович, Би. І. Фіраго. - 4-е видавництво - Мінськ: Виш. шк., 2009. - 245 с.

3. Пристрій і монтаж електроустаткування / Н. Н. Гусев, Б. Н. Мельцер. Мінськ, 1979.

4. Зевін, М. Б. Довідник молодого електромонтера / М. Б. Зевін, Е. П. Па - ріні. М., 1990.

5. Атабеков В. Б. Монтаж электрических сетей и силового электрооборудования, М., «Высшая школа», 1985.

6. Атабеков В. Б., Покровский К. Д. Монтаж электрических сетей и силового электрооборудования, М., «Высшая школа», 1977.

7. Волпян Г. А. Производственное обучение электромонтеров-ремонтников, М., «Высшая школа», 1972.

8. Жиделев М. А. Производственное обучение в профессионально-технических училищах, М., «Высшая школа», 1972.

9. Жиделев М. А., Коваленко И. Г., Саюшев В. А. Организация и методика производственного обучения, М., «Высшая школа», 1978.

10. Ктиторов А. Ф. Практическое руководство по монтажу электрических сетей, М., «Высшая школа», 1987.

11. Ктиторов А. Ф. Основные приемы и способы выполнения электромонтажных работ, М., «Высшая школа», 1982.

12. Ктиторов А. Ф. Производственное обучение электромонтажников по освещению, осветительным и силовым сетям и электрооборудованию, М., «Высшая школа», 1976.

13. Ктиторов А. Ф. Производственное обучение электромонтажников по освещению, осветительным и силовым сетям и электрооборудованию, М., «Высшая школа», 1984.

14. Макиенко Н. И. Общий курс слесарного дела, М., «Высшая школа», 1984.

15. Скакун В. А. Преподавание общетехнических и специальных предметов в средних ПТУ, М., «Высшая школа», 1987.

16. Скакун В. А. Введение в профессию мастера производственного обучения, М., «Высшая школа», 1988.

17. Немов, Р. С. Психологія: підручник для студ. вищ. пед. навч. закладів: у 3 к. Кн. 2: Психологія освіти / Р. С. Нємов - 3-е вид. - М.: ВЛАДОС, 2000. - 608 с.

18. Основи естетичного виховання: посібник для вчителя / за ред. Н. А. Кушаева. - М.: Просвещение, 1986. - 240 с.

19. Основи естетичного виховання: навчальний посібник / під ред. А. К. Дремова. - М.: Вищ. школа, 1975. - 327 с.

20. Петрова, І. А. Програми загальноосвітніх установ: початкові класи (1-4): Частина 2 / І. А. Петрова, Є. О. Яременко. - 3-е вид. - М.: Просвещение, 2002.

21. Печерський, М. С. Естетичне виховання на уроках праці в третіх-четвертих класах / М. С. Печерський. - М.: Просвещение, 1969. - 208 с.

22. Підласий, І. П. Педагогіка: навч. для студ. вищ. навч. закладів: у 2 кн. Кн.2: Процес виховання / І. П. Підласий - М.: ВЛАДОС, 2002. - 256 с.

23. Система естетичного виховання школярів / під ред. С. А. Герасимова. - М.: Педагогіка, 1983 - 264 с.

24. Смирнов, В. І. Загальна педагогіка: навчальний посібник / В. І. Смирнов. - М.: Логос, 2003. - 304 с.

25. Тализіна, Н. Ф. Формування пізнавальної діяльності молодших школярів: кн. для вчителя / Н. Ф. Тализіна. - М.: Просвещение, 1988. - 175 с.

26. Уроки майстерності: підручник для 3-го класу. - Самара: Навчальна література, 2004. - 120 с.

27. Устинов, В. В. Про естетичному вихованні / В. В. Устинов. - Лениздат, 1961 .- 128 с.

28. Харламов, І. Ф. Педагогіка: навч. посібник / І. Ф. Харламов. - М.: Гардаріки, 2003. - 519 с.

29. Шадріна, І. М. Розвиток художньої уяви на уроках художньої праці / І. М. Шадріна / / Початкова школа. - 2000. - № 4. - С. 84-87.

30. Естетичне виховання в школі / під ред. Б. Т. Лихачова. - М.: Педагогіка, 1980. - 136 с.

31. Естетичне виховання школярів / під ред. А. І. Бурова та Б. Т. Лихачова. М.: Педагогіка, 1974. - 304 с.