Курсова робота Дизайн фірмового стилю туристичної агенції «Нові мандри»
Код роботи: 4126
Вид роботи: Курсова робота
Предмет: Дизайн
Тема: Дизайн фірмового стилю туристичної агенції «Нові мандри»
Кількість сторінок: 43
Дата виконання: 2016
Мова написання: українська
Ціна: 400 грн
Вступ
Розділ 1. Аналоги та прототипи: загальна характеристика
1.1. Історичні відомості
1.2. Дизайн-особливості аналогів та прототипів
1.2.1. Функціональне призначення
1.2.2. Ергономічні вимоги
1.2.3. Композиційні особливості
1.2.4. Конструктивно-технологічні підходи
1.2.5. Образно-стилістичне рішення
Розділ 2. Концептуальне рішення
2.1. Обґрунтування змісту образу
2.2. Художньо-графічні пропозиції
Розділ 3. Дизайн-проектування розробка
3.1. Складові частини об’єкта проектування
3.2. Особливості формотворення об’єкта розробки
3.2.1. Функціональне призначення розробки
3.2.2. Ергономічні вимоги
3.2.3. Композиційні особливості
3.2.4. Конструктивно-технологічні підходи
3.2.5. Образно-стилістичне рішення
3.3. Матеріали і технології виготовлення
Висновок
Список використаних джерел
Додатки
У повсякденному житті ми постійно стикаємося з тисячами логотипів. Деякі швидко забуваються або ж просто проходять непоміченими. Інші відкладаються в нашій пам'яті завдяки вдалим чи невдалим родзинкам або через асоціацій, які вони викликають.
Ні для кого не є секретом, що кожна людина володіє індивідуальним суб'єктивним світосприйняттям, і один і той же знак у різних людей, в силу різного досвіду, освіти, кола спілкування можуть викликати абсолютно різні, часто протилежні за своїм значенням асоціації, і відповідно різні емоції. Здавалося б, неможливо вгадати «рівень розбещеності» мільйонів споживачів, але...
Будь-яка основа зобов'язана міцно зберігати свою монолітність протягом довгих років, витримувати навантаження і не боятися змін. Так має бути і з логотипом. Тому актуальність даної проблеми очевидна і не викликає сумнівів.
Переді мною стояло завдання розробити фірмовий стиль для туристичної компанії «Нові Мандри». У результаті проведеної роботи була досягнута мета і виконані всі завдання, поставлені на початку, а саме:
- було проведено дослідження, які вивчають фірмові стилі різних туристичних компаній;
- було здійснено аналіз формування фірмового стилю;
- визначені цілі формування фірмового стилю;
- визначені елементи і носії фірмового стилю;
- розроблено декілька концепцій фірмового стилю і відповідно до них був розроблений сам фірмовий стиль туристичної компанії;
- був здійснений підбір колірної гамми і шрифту фірмового стилю.
Були вивчені принципи проектування, вимоги, що пред'являються до дизайну фірмового стилю, його структура, правильне оформлення тестового і графічного матеріалу, а також бібліографічних посилань. Був проведений аналіз аналогів, в ході якого були виявлені деякі особливості, які допомогли мені у створенні власного дизайн-проекту. Так само був здійснено підбір зображень, колірної гами та шрифту.
Всі елементи фірмового стилю витримані в єдиному стилі, приємні і спокійні за колірною гамою. Фірмовий стиль вдався, відповідає поставленим завданням і відповідає концепції. Фірмовий стиль готовий до реалізації, що й було заплановано.
Фірмовий стиль забезпечує певну єдність усієї продукції, сприймається зовнішнім та внутрішнім середовищем, і одночасно протиставляє виробника і його продукцію конкурентам. Фірмовий стиль - це відображення своєрідності роботи фірми, її товарної, технічної, торговельної політики, іноді навіть внутрішньої організації. Якщо ж підсумувати всі переваги, які дає фірмовий стиль, то можна назвати його одним з основних засобів формування сприятливого іміджу фірми, образу його марки.
1. Ажгіхіна С. Г: Основи проектування товарного знака. - Кубанський державний університет, 2010.
2. Бузов Б. А. Матеріалознавство швейного виробництва, [Текст]: Учеб. для вищих. навч. закладів. / Б. А. Бузов, М.: Легка і харчова промисловість, 1986, 645 с.
3. Добробабенко Н. С. Фірмовий стиль: принципи розробки. - М., 1989.
4. Першина Л. Ф. Технологія швейного виробництва [Текст]: Учеб. посібник для середовищ. проф. навч. закладів / Л. Ф. Першина, С. В. Петрова. - М: Вища школа, - 1991. - 365 с.
5. Ромат Є. В. Реклама. - СПб.: Питер, 2002. – 544 с.
6. Середа К. Н.: Довідник по рекламі. - М.: Фенікс Ростов, 2010. – 301 с.
7. Сидоров С. А.: Психологія дизайну та реклами. - М.: Сучасна школа, 2009. – 254 с.