Распечатать страницу
Главная \ База готовых работ \ Готовые работы по гуманитарным дисциплинам \ Социология массовой коммуникации \ 840. Лекція Контент-аналіз як метод дослідження змісту ЗМК. Процедура та методика проведення контент-аналітичного дослідження

Лекція Контент-аналіз як метод дослідження змісту ЗМК. Процедура та методика проведення контент-аналітичного дослідження

« Назад

Код роботи: 840

Вид роботи: Лекція

Предмет: Соціологія масової комунікації

Тема: Контент-аналіз як метод дослідження змісту ЗМК. Процедура та методика проведення контент-аналітичного дослідження

Кількість сторінок: 34

Дата виконання: 2015

Мова написання: українська

Ціна: 200 грн

1. Загальна характеристика та визначення контент-аналізу як методу вивчення змісту комунікації

2. Процедури та етапи проведення контент-аналітичного дослідження

3. Види контент-аналізу

4. Принципи й умови контент-аналізу та вимоги до нього

5. Цілі та можливості якісно-кількісного аналізу змісту

6. Об'єкт і предмет контент-аналітичного дослідження. Проблема вибірки

7. Надійність, достовірність і валідність контент-аналізу

8. Передумови виникнення контент-аналізу у світі

9. Розвиток контент-аналізу за кордоном у середині ХХ ст. Наприми контент-аналітичних досліджень

10. Контент-аналітичні дослідження в СРСР та в Україні