Лекція Контент-аналіз як метод дослідження змісту ЗМК. Процедура та методика проведення контент-аналітичного дослідження
Код роботи: 840
Вид роботи: Лекція
Предмет: Соціологія масової комунікації
Тема: Контент-аналіз як метод дослідження змісту ЗМК. Процедура та методика проведення контент-аналітичного дослідження
Кількість сторінок: 34
Дата виконання: 2015
Мова написання: українська
Ціна: 200 грн
1. Загальна характеристика та визначення контент-аналізу як методу вивчення змісту комунікації
2. Процедури та етапи проведення контент-аналітичного дослідження
3. Види контент-аналізу
4. Принципи й умови контент-аналізу та вимоги до нього
5. Цілі та можливості якісно-кількісного аналізу змісту
6. Об'єкт і предмет контент-аналітичного дослідження. Проблема вибірки
7. Надійність, достовірність і валідність контент-аналізу
8. Передумови виникнення контент-аналізу у світі
9. Розвиток контент-аналізу за кордоном у середині ХХ ст. Наприми контент-аналітичних досліджень
10. Контент-аналітичні дослідження в СРСР та в Україні