Бакалаврська робота Реклама та зв’язки з громадськістю
Код роботи: 5223
Вид роботи: Бакалаврська робота
Предмет: Зв’язки з громадськістю
Тема: Реклама та зв’язки з громадськістю
Кількість сторінок: 48
Дата виконання: 2015
Мова написання: українська
Ціна: 400 грн
1. Прес-анонс, прес-реліз, пост-реліз
2. Бекграундер
3. Заява для ЗМІ
4. Факт-лист
5. Ньюслеттер
6. Запрошення
7. «Вірусний» пост у соціальну мережу для потреб просування товару
8. Промова для публічної особи
9. Слогани для продукту, що рекламується
10. Друкова реклама в ЗМІ
Список літератури
1. Ален Т. К., Гуинн С. Т., Семеник Дж. Р. Реклама и продвижение бренда. - Спб.: ИД Нева, 2004. - 305 с.
2. Арнольд И. В. Стилистика современного английского языка / И. В. Арнольд. - М.: Просвещение, 1990. - 304 с.
3. Ареф'єва Т. М. Аргументація у рекламному тексті // актуальні проблеми романістики: Мова. Товариство. Культура. - Саратов, 1999. С. 15-16.
4. Баранов А. Н. Спор метафор: языковая метафора как средство аргументативного воздействия / А. Н. Баранов // Рекламный текст: семиотика и лингвистика. - 2000. - 270 с.
5. Вінарєва О. В. Структурний, семантичний і прагматичний аспекти англомовних торгових назв (на матеріалі веб-сайтів мережі Інтернет): дис.... канд. філол. наук: спец. 10.02.04 / О. В. Вінарєва. - К., 2005. - 327 с.
6. Виноградова В. С. Лексические изобразительно-выразительные средства в рекламном тексте / В. С. Виноградова // Теория. – М.: Прогресс, 1990. – С. 12-42.
7. Влахов С. К. Языковая игра слов (синтаксис и лексика) / С. К. Влахов // Язык и мир человека. – М.: Языки русской культуры, 1999. – 896 с.
8. Галь Н. И. Активизация сенсорных модусов языковыми слоями англоязычного рекламного текста / Н. И. Галь // Весник Львовского университета. – 2009. – № 8. – С. 7-12.
9. Горелов І. Н. Невербальні компоненти комунікації / И. Н. Горелов. - М.: Наука, 1980. - 104 с.
10. Джефкінс Ф. Реклама: Практичний посібник. - К., 2001.
11. Зелінська О. І. Лінгвальна характеристика українського рекламного тексту: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. філол. наук: 10.02.01. „Українська мова” / О. І. Зелінська - Харків, 2002. - 17 с.
12. Зильберт Б. А. Социопсихолингвистическое исследование текстов радио, телевидения, газеты / Под ред. В. Г. Костомарова. - Саратов: Изд-во Сарат. ун-та, 1986. - 210 с.
13. Зирка В. В. Языковая парадигма манипулятивной игры в рекламе: диссертация доктора филол. наук: 10.02.02 / Днепропетровск, 2005. - 462 с.
14. Залевська А. А. Розуміння тексту: психолінгвістичний підхід. - Калінін, 1988.
15. Коваленко Н. Л. Лингвистическая обозначенность слогана в структуре рекламного текста: дисс. кандидата филол. наук. 10.02.02 / Коваленко Нина Леонидовна. - Днепропетровск, 2006. - 190 с.
16. Курганова Е. Б. Игровой аспект в современном рекламном тексте [Електронний ресурс] / Е. Б. Курганова. - Режим доступу до книги: http://www.joum-orel.ru/download.php?view.119.
17. Кошова А. А. Мова телевізійної реклами / А. А. Кошова. – К.: Наукова думка, 1989. – 257 с.
18. Лалова Т. І. Реклама: фонетичний аспект / Т. І. Лалова // Актуальні проблеми мовознавства і методики навчання іноземним мовам. Вороніж: ВГПУ, 2000. - С. 129-130.
19. Лебедев-Любимов А. Н. Психология рекламы / Лебедев-Любимов А. Н. - СПб.: Питер, 2006. - 384 с.
20. Литвинова А. В. Слоган в рекламі. Генезис, суть, тенденції розвитку: автореф. дис. канд. филол. наук: спец. 10.02.04. "Германські мови" / А. В. Литвинова. - М., 1996. - 18 с.
21. Лившиц Т. Н. Специфика рекламы в прагматическом и лингвистическом аспектах: дисс.... кандидата филол. наук. 10.02.19 / Лившиц Татьяна Николаевна. - Таганрог, 1999. - 141 с.
22. Лук’янець Т. І. Рекламний менеджмент: Навч. посіб. - К 2003.
23. Медведева Е. В. Рекламная коммуникация / Медведева Е. В. - М.: Едиториал УРСС, 2003. - 278 с.
24. Мойсеенко И. П. Прагмалингвистическая организация рекламного текста: макро- и микроанализ (на материале англоязычной бытовой рекламы): дисс.... кандидата филол. наук. 10.02.04 / Мойсеенко Ирина Павловна. - К., 1996. - 186 с.
25. Морозова И. Слагая слоганы. - М., 1998. - 224 с.
26. Назайкин А. Рекламный текст в современных СМИ: Практическое пособие. - М., 2007.
27. Пирогова Ю. До. Мовна дія і ігрові прийоми в рекламі / Ю. До. Пирогова // Рекламний текст: семіотика і лінгвістика. - М.: Видавництво будинок Гребенникова, 2000. - С. 167-190.
28. Петрушко М. В. Авторитет как фактор убедительности рекламного текста // Вестник МГУ. Сер. 10. Журналистика. - 2002. - № 2.
29. Постнова Т. Е. Прецедентные тексты в печатной рекламе // Вестник МГУ. Сер. 19. Лингвистика и межкультурная коммуникация. - 2001. - № 2.
30. Романова Т. М. Слогани в мові сучасної реклами // Лінгвістика, 2001. - № 3.
31. Смирнов С. А. Философия игры (пролегомены к построению онтологии игры) / С. А. Смирнов // Кентавр. - 1995. - №2. - С. 22-23.