Творче завдання Харизматична людина на прикладі Маргарет Тетчер
Код роботи: 4622
Вид роботи: Творче завдання
Предмет: Іміджелогія
Тема: Харизматична людина на прикладі Маргарет Тетчер
Кількість сторінок: 11
Дата виконання: 2017
Мова написання: українська
Ціна: 150 грн
ВСТУП
1. Формування іміджу Маргарет Тетчер
2. Темперамент та риси поведінки Маргарет Тетчер
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Імідж ділової людини — це коштовність, ключ до вирішення багатьох проблем.
Зовнішній вигляд і манери поведінки виявляються у сукупності, створюючи образ людини, який оцінює оточення. Образ, який свідомо формується з розрахунком на сприйняття його іншими, називають іміджом.
Імідж (англ. Image – образ) (особистості чи організації) — враження, яке особистість створює на людей і яке фіксується в їх свідомості у формі певних емоційно забарвлених стереотипних уявлень (думок, суджень про них). Тобто це узагальнений та емоційно забарвлений образ конкретного об’єкта, що існує в масовій свідомості. Практика ділового етикету свідчить, що імідж формується як на основі реальної поведінки людини, так і під впливом оцінок та думок інших людей. Соціально-психологічний феномен іміджу у тому, що він живе у думках людей, хоча вони його чітко розуміють.
Темою, що розкривається у даному рефераті є імідж Маргарет Тетчер, великого політика, яка увійшла в історію як один з найуспішніших політичних діячів сучасності.
Її становлення як лідера партії та цілої держави приваблює багато уваги, невід’ємною складовою якої є її імідж.
Імідж Маргарет Тетчер формувався практично всю її політичну кар’єру, і набув характерних для Маргарет Тетчер рис, за якими її впізнають у всьому світі, характерних тільки для ней манер поведінки та стилю.
Метою роботи є більш детальне розглядання іміджу Маргарет Тетчер та виявлення його основних характеристик.
Таким чином, імідж - це образ особистості, в якому найбільш відчутно виявляються ті якості, завдяки яким досягається ефект персональної привабливості; це репутація сім'ї, господарюючого суб'єкта, державного або громадського установи, регіону або країни в цілому.
«Залізний характер» баронеси і жінки прем'єр-міністра Маргарет.
Тетчер, проявлявся не лише в її діях, а й у зовнішньому вигляді. Навіть коли вона відійшла від справ у політиці, її вбрання завжди були стильні.
Вона як справжня леді, притягувала своєю харизмою в оправі неповторного «тетчіровского» стилю в одязі, оточуючих себе людей.
«Залізна Леді», віддавала перевагу костюмам класичного стилю в насичене-жовтих, сірих, чорних, рожевих, бузкових і зелених тонів.
Різнобарвні ексклюзивні капелюшки та взуття постійно довершували стильну оправу її особистості.
Справжньою «візитною карткою» Маргарет, стали намиста з перлів, які їй подарував в 1953 році чоловік Денис, після народження їхніх дітей Керол (Карол) і Марка.
Їй не раз радили консультанти по стилю, що перлові намиста псують їй імідж.
Тетчер, жодного разу їх не послухала і продовжувала носити перлову нитка у себе на шиї в знак любові і відданості своєму чоловікові. Ось такий імідж «Залізної Леді».
1. Ковальчук А. С. Основы имиджелогии и делового общения. - Ростов-на-Дону: Феникс, 2003. - 220 с.
2. Котлер Ф. Основы маркетинга. - СПб.: Коруна, 1994. - 697 с.
3. Наумова С. А. Имиджелогия: учебное пособие. - Томск: Изд-во ТПУ, 2004. - 116 с.
4. Панасюк А. Ю. Формирование имиджа: стратегия, психотехнологии, психотехники - М.: Омега-Л, 2007. - 266 с.
5. Почепцов Г. Г. Имиджелогия. - М.; Киев: Рефл-бук: Ваклер, 2001. - 704 с.
6. Фадеева Е. И. Тайны имиджа. - М.: РОН, 2002. - 128 с.
7. Чуланова О. Л. Имиджелогия: учебно-методическое пособие. Сургут: Изд-во СурГУ, 2007. - 263 с.
8. Шепель В. М. Имиджелогия. Как нравиться людям. - М.: Народное образование, 2002. - 613 с.