Програма соціологічного дослідження Вплив комерційної телереклами на вибір львів’ян та жителів передмість Львова
Код роботи: 4147
Вид роботи: Програма соціологічного дослідження
Предмет: Методи збору та аналізу соціологічних даних
Тема: Вплив комерційної телереклами на вибір львів’ян та жителів передмість Львова
Кількість сторінок: 20
Дата виконання: 2012
Мова написання: українська
Ціна: 300 грн
1. Методична частина
2. Методологічна частина
3. Анкета
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
У даному дослідженні «Вплив комерційної телереклами на вибір львів’ян та жителів передмість Львова» було опрацьовано 50 анкет. Висунуті гіпотези були підтверджені, було встановлено, що найменше піддаються рекламному впливу люди середнього віку, які працюють, а найбільше – учні та студенти віком від 14ти до 18ти та пенсіонери, оскільки вони більше часу проводять за телеекраном, телереклама більше впливає на жінок, ніж на чоловіків, оскільки на телеекранах менше рекламують продукцію, розраховану на чоловічу аудиторію. Навіть ті люди, які дивляться телевізор доволі рідко, досить добре знайомі зі змістом рекламам.
Реклама різноманітних акцій привертає увагу телеглядачів і принаймні половина з них купують акційний товар. Нами також було встановлено, що люди котрі найбільшу кількість часу проводять перед телевізором, вважають, шо реклама практично не впливає на їхній вибір, проте зважаючи на факти дослідження можна констатувати, що їхні споживацькі інтереси також підпадають під вплив реклами, й люди не усвідомлюють цього. Було визначено, що більша кількість радіо та телереклам носить недобросовісний характер, оскільки використовує маніпуляційні засоби впливу на людину.
Реклама не тільки повідомляє про наявність певного товару чи послуги, але й впливає на свідомість та підсвідомість потенційного споживача, головним чином за допомогою різноманітних психологічних методик. Завдання реклами – бути своєрідним перекладачем між складними психологічними розрахунками та привабливою і зрозумілою мовою для просування певного товару.
Діючи на психіку споживача (пам’ять, мислення та навіть установки), рекламісти не тільки змушують купувати товар, але й створюють нові потреби, конструюють суб’єктивний світ людини, змінюють її моральні орієнтири, відносини з близькими людьми, стиль життя.
1. Девятко І. Ф. Методы социологического исследования, - Е., 1998 г.
2. Практикум з соціології, за ред. В. М. Пічі. - Львів,2000р.
3. Феофанов О. А. Реклама: новые технологии в России – СПб.: Издательство "Питер", 2000. (Серия "Маркетинг для профессионалов").
4. Рюмшина Л. И. Манипулятивные приемы в рекламе: учеб. пособие / Л. И. Рюмшина. - М.; Ростов-на-Дону: МарТ, 2004.
5. Гапон Н. Соціальна психологія: Навчальний посібник. - Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2009 - 366 C.
6. Всеукраїнський перепис населення http://www.ukrcensus.gov.ua/results/general/urban-rural/.
7. Універсальний львівський довідник http://www.dlab.com.ua/naselenie.php].
8. Закон України «Про рекламу» http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=270/96-%E2%F0.