Распечатать страницу
Главная \ База готовых работ \ Готовые работы по гуманитарным дисциплинам \ Особенности перевода текстов англоязычного рекламного дискурса \ 2580. Лекція №10 - Лінгвокультурні фактори впливу на спосіб перекладу текстів рекламного дискурсу
Лекція №10 - Лінгвокультурні фактори впливу на спосіб перекладу текстів рекламного дискурсу
« Назад
Код роботи: 2580
Вид роботи: Лекція
Предмет: Особливості перекладу текстів англомовного рекламного дискурсу
Тема: №10, Лінгвокультурні фактори впливу на спосіб перекладу текстів рекламного дискурсу
Кількість сторінок: 20
Дата виконання: 2017
Мова написання: українська
Ціна: 150 грн
1. Міжкультурний вплив на сприйняття рекламного тексту та вибір способу його перекладу
2. Лінгвокультурна компетенція як успішна складова перекладу
3. Міжкультурні прагматичні комунікативні невдачі
4. Явище лакунарності в перекладі та шляхи боротьби з нею
5. Способи уникнення та подолання міжкультурної прагматичної невдачі в перекладі
6. Шляхи покращення професійної компетенції перекладача