Распечатать страницу
Главная \ База готовых работ \ Готовые работы по гуманитарным дисциплинам \ Особенности перевода текстов англоязычного рекламного дискурса \ 2580. Лекція №10 - Лінгвокультурні фактори впливу на спосіб перекладу текстів рекламного дискурсу

Лекція №10 - Лінгвокультурні фактори впливу на спосіб перекладу текстів рекламного дискурсу

« Назад

Код роботи: 2580

Вид роботи: Лекція

Предмет: Особливості перекладу текстів англомовного рекламного дискурсу

Тема: №10, Лінгвокультурні фактори впливу на спосіб перекладу текстів рекламного дискурсу

Кількість сторінок: 20

Дата виконання: 2017

Мова написання: українська

Ціна: 150 грн

1. Міжкультурний вплив на сприйняття рекламного тексту та вибір способу його перекладу

2. Лінгвокультурна компетенція як успішна складова перекладу

3. Міжкультурні прагматичні комунікативні невдачі

4. Явище лакунарності в перекладі та шляхи боротьби з нею

5. Способи уникнення та подолання міжкультурної прагматичної невдачі в перекладі

6. Шляхи покращення професійної компетенції перекладача