Распечатать страницу
Главная \ База готовых работ \ Готовые работы по гуманитарным дисциплинам \ Особенности перевода текстов англоязычного рекламного дискурса \ 2579. Лекція №9 - Особливості перекладу лексичного інвентарю текстів рекламного дискурсу
Лекція №9 - Особливості перекладу лексичного інвентарю текстів рекламного дискурсу
« Назад
Код роботи: 2579
Вид роботи: Лекція
Предмет: Особливості перекладу текстів англомовного рекламного дискурсу
Тема: №9, Особливості перекладу лексичного інвентарю текстів рекламного дискурсу
Кількість сторінок: 20
Дата виконання: 2017
Мова написання: українська
Ціна: 150 грн
1. Проблеми перекладу лексичних одиниць у сфері туристичної реклами
1.1. Запозичення шляхом калькування, транскрипції, транслітерації
1.2. Варваризми
1.3. Піджин-інгліш
2. Лексичні та графічні скорочення в рекламному дискурсі та способи їх перекладу
2.1. Абревіатурні скорочення
2.2. Скорочення-акроніми
2.3. Лексико-графічні скорочення