Распечатать страницу
Главная \ База готовых работ \ Готовые работы по гуманитарным дисциплинам \ Особенности перевода текстов англоязычного рекламного дискурса \ 2579. Лекція №9 - Особливості перекладу лексичного інвентарю текстів рекламного дискурсу

Лекція №9 - Особливості перекладу лексичного інвентарю текстів рекламного дискурсу

« Назад

Код роботи: 2579

Вид роботи: Лекція

Предмет: Особливості перекладу текстів англомовного рекламного дискурсу

Тема: №9, Особливості перекладу лексичного інвентарю текстів рекламного дискурсу

Кількість сторінок: 20

Дата виконання: 2017

Мова написання: українська

Ціна: 150 грн

1. Проблеми перекладу лексичних одиниць у сфері туристичної реклами

1.1. Запозичення шляхом калькування, транскрипції, транслітерації

1.2. Варваризми

1.3. Піджин-інгліш

2. Лексичні та графічні скорочення в рекламному дискурсі та способи їх перекладу

2.1. Абревіатурні скорочення

2.2. Скорочення-акроніми

2.3. Лексико-графічні скорочення