Лекція №7 - Прагматичні та семантичні особливості перекладу текстів рекламного дискурсу
Код роботи: 2577
Вид роботи: Лекція
Предмет: Особливості перекладу текстів англомовного рекламного дискурсу
Тема: №7, Прагматичні та семантичні особливості перекладу текстів рекламного дискурсу
Кількість сторінок: 20
Дата виконання: 2017
Мова написання: українська
Ціна: 150 грн
1. Комунікативні стратегії і тактики перекладу текстів рекламного дискурсу: персуазивна комунікативна стратегія рекламного дискурсу; гендерна комунікативна стратегія рекламного дискурсу; маніпулятивна комунікативна стратегія рекламного дискурсу
2. Логічна та емоційна аргументація як складові прагматичного підходу щодо перекладу рекламних текстів
3. Денотативна та конотативна природа значення рекламного повідомлення
4. Ієрархічність прагматичного та семантичного компонентів рекламного тексту при перекладі