Распечатать страницу
Главная \ База готовых работ \ Готовые работы по гуманитарным дисциплинам \ Особенности перевода текстов англоязычного рекламного дискурса \ 2574. Лекція №4 - Функціонально-прагматичний аспект рекламного дискурсу
Лекція №4 - Функціонально-прагматичний аспект рекламного дискурсу
« Назад
Код роботи: 2574
Вид роботи: Лекція
Предмет: Особливості перекладу текстів англомовного рекламного дискурсу
Тема: №4, Функціонально-прагматичний аспект рекламного дискурсу
Кількість сторінок: 20
Дата виконання: 2017
Мова написання: українська
Ціна: 150 грн
1. Лексико-граматичні маркери рекламного дискурсу: прикметники вищого та найвищого ступенів порівняння, прислівники позитивної оцінки, іменники, дієслова тощо
2. Стилістичні маркери рекламного дискурсу: антитеза, омоніми, метафора, порівняння, гіпербола та інші