Распечатать страницу

Шпаргалка з курсу Літературознавство – 75 питань

« Назад

Код роботи: 1242

Вид роботи: Шпаргалка

Предмет: Літературознавство

Тема: 75 питань

Кількість сторінок: 215

Дата виконання: 2016

Мова написання: українська

Ціна: 400 грн

1. Історичні обставини творення новітньої української літератури

2. Періодизація новітньої української літератури к. ХХ – ХХІ ст.

3. Суспільно-політичні перетворення у країні. Реорганізація системи літературних організацій на межі століть

4. Книговидання і періодичні видання к. ХХ – ХХІ ст.

5. Повернення «до джерел» в сучасній українській літературі

6. Ідея творення нової літератури. Українська і світова література як джерела сучасної літератури

7. Розгалуження літературного процесу на межі ХХ-ХХІ ст. Трансформації реалізму

8. Типи дискурсів у сучасній українській літературі: модерний, неомодерний, заповідально-селянський, постмодерний, феміністичний

9. Запозичення тенденцій світової літератури

10. Неомодернізм в українській літературі (Житомирська школа, неоміфологізм)

11. Естетичні засади постмодернізму

12. Розвиток постмодернізму в українській літературі

13. Авангардизм. Основні етапи розвитку українського поетичного авангарду, його особливості

14. Продовження творчої діяльності письменників старших поколінь у нову епоху. Літератори і політика

15. Здобутки лірики «старих» (І. Драч, Д. Павличко, Л. Костенко)

16. Здобутки лірики «старих» (І. Драч, Д. Павличко, Л. Костенко)

17. Київська школа поетів – запізнілий прихід до читача

18. Творчість П. Загребельного, Ю. Мушкетика, А. Дімарова, Є. Гуцала та ін. На межі тисячоліть

19. «Записки українського самашедшого» Л. Костенко: скандали, здобутки і втрати

20. Літературні угрупування 80-90-х років

21. АУП (Асоціація українських письменників) та літературні угруповання кінця ХХ – початку ХХІ ст.: “Бу-Ба-Бу”, “Нова дегенерація”, “ЛуГоСад”, “Пропала грамота” та ін.

22. Творчі здобутки ліриків-«вісімдесятників» (В. Герасим’юк, І. Римарук, О. Лишега та ін.)

23. Історизм та «позаісторичність» лірики поетів В. Герасим’юка й І. Римарука

24. Класичність версифікації Ігоря Римарука

25. Версифікаційне розмаїття доробку Василя Герасим’юка

26. Поети-„дев’яностники” традиціоналістського спрямування (І. Павлюк, П. Вольвач, Р. Скиба та ін.)

27. О. Забужко-поетеса

28. Виклики ХХ-ХХІ ст. і лірика О. Забужко

29. Інтелектуалізм, експресивність, емоційність лірики Оксани Забужко

30. Новаторсько-експериментальні пошуки в сучасній українській ліриці

31. Поетична творчість представників угруповання “Бу-Ба-Бу”: Ю. Андруховича, О. Іранця, В. Неборака

32. Характеристика основних поетичних збірок Ю. Андруховича (“Небо і площі” (1985), “Середмістя” (1985), “Екзотичні птахи і рослини” (1991, 2003)). Постмодерність художнього дискурсу Ю. Андруховича

33. Художній світ поезії П. Мідянки

34. Історія створення та діяльність угрупування “Нова дегенерація”

35. Постмодерна українська поезія: проблеми, мотиви, образи

36. Художній зміст віршів Сергія Жадана: аналіз поетичних збірок, основні мотиви творчості, музично-поетичні проекти

37. Синтез національних традицій, здобутків світової літератури і новаторських пошуків у «химерній прозі»

38. Визрівання нових тенденцій у надрах прози вісімдесятництва

39. Тематично-проблемний і жанрово-стильовий діапазон у прозі межі 80-90-х років

40. Дві літературні «школи» в сучасній українській прозі

41. Дві літературні «школи» в сучасній українській прозі

42. Нова хвиля прозаїків доби Незалежності

43. Синтез традицій і новаторських пошуків у сучасній українській прозі

44. Трагедія малого народу в лещатах бездушної імперії (за романом М. Матіос «Солодка Даруся»)

45. Народна мораль і руйнівна сутність щодо неї будь-якої влади у романі М. Матіос «Солодка Даруся»

46. Людська нетерпимість до «Іншого» у романі М. Матіос «Солодка Даруся». Образ «геніального божевільного» у творі

47. Екзотичність гуцульського світу і вічні світові морально-етичні цінності у творчості М. Матіос

48. Нелінійне розгортання подій у творі як форма збереження інтриги у романі М. Матіос «Солодка Даруся»

49. Становлення і здобутки неомодернізму в сучасній літературі. Коло митців

50. В. Медвідь як патріарх українського неомодернізму

51. Особливості тематики і стилю творів Є. Пашковського

52. Сюжетно-композиційні особливості роману Є. Пашковського «Безодня»

53. Текст роману Є. Пашковського «Безодня» як «тканина». Синтаксично-стилістичні особливості твору

54. Широкий діапазон проблематики у творчості Ю. Покальчука

55. Проза О. Ульяненка, С. Процюка, П. Вольвача та ін.

56. Творчість Євгена Пашковського та Олеся Ульяненка в контексті «Житомирської» («Київсько-житомирської») прозової школи

57. Особливості прози Ю. Винничука

58. Постмодерний дискурс прози Юрія Андруховича

59. “Рекреації” Ю.Андруховича – перший постмодерний твір сучасної української літератури: система образів, проблематика

60. Високе мистецтво і мистецтво масове; наука жива і наука схоластична (Пепа і Волшебник; професор Доктор) за романом Ю. Андруховича «Дванадцять обручів»)

61. Високе мистецтво і мистецтво масове; наука жива і наука схоластична (Пепа і Волшебник; професор Доктор) за романом Ю. Андруховича «Дванадцять обручів»)

62. Особливості прози Юрка Іздрика – представника “станіславського феномену”

63. Гендерні проблеми в романі О. Забужко “Польові дослідження з українського сексу”. Дискусії довкола твору

64. Проблема творчої особистості жінки у повістях О. Забужко “Інопланетянка”, “Я, Мілена”

65. Трансформація фольклорного матеріалу у “Казці про калинову сопілку” Оксани Забужко

66. Жанрово-композиційні особливості роману Володимира Лиса “Століття Якова”

67. Художня версія самотності у прозі Г. Пагутяк: особливості ідіостилю (“Діти”, “Потрапити в сад”, “Душа метелика”, “Господар”, “Слуга з Добромиля” та ін.)

68. Проза Люко Дашвар: “Село не люди”, “Молоко з кров’ю”, “Мати все”, “Рай. Центр”, “Биті є. Макар”

69. Карнавальне моделювання світу в текстах Олександра Ірванця. Антиутопічний роман “Рівне / Ровно”. Повість “Очамимря”

70. Проблеми виховання і спілкування у прозі Л. Пономаренко

71. Художні домінанти прози Г. Вдовиченко. Романи “Пів’яблука”, “Тамдевін”

72. “Дівчинка, яка не бажає бути скромною”, Ірена Карпа та її прозова творчість

73. Проблематика творів С. Поваляєвої, Т. Малярчук та ін., її повторюваність

74. Прозова творчість Сергія Жадана і підлітково-дитяча альтернативна література

75. Постмодерне малювання світу в романах Любка Дереша