Презентація Педагогічний контроль: функції, види, об’єктивність
Код роботи: 1187
Вид роботи: Презентація
Предмет: Професійна педагогічна етика фахівця
Тема: Педагогічний контроль: функції, види, об’єктивність
Кількість сторінок: 20
Дата виконання: 2016
Мова написання: українська
Ціна: 200 грн
Вступ
1. Контроль – важливий компонент навчального процесу
2. Методи перевірки знань
3. Аспекти необхідні для проведення контролю
Висновки
Список використаної літератури
Актуальність теми є розуміння, що контроль є одним з основних компонентів управління освітою та управління якістю освіти. Для того, щоб управляти освітнім процесом реально, а не формально, викладачеві необхідно мати різноманітні фактичні дані про різні сторони процесу освіти.
Об'єкт дослідження – педагогічний контроль.
Предмет дослідження – види та функції педагогічного контролю.
Мета дослідження – вивчення поняття та сутності педагогічного контролю.
Завдання:
1. Ознайомитися з педагогічним контролем, важливим компонентом навчального процесу.
2. Розглянути методи аналізу й оцінки навчальних досягнень.
3. Розглянути аспекти необхідні для проведення контролю Методи дослідження: метод порівняння, метод аналізу, емпіричний метод.
Процес управління якістю освіти стає неможливим без постійного зворотного зв'язку, без інформації про проміжні результати, яка виходить по засобах поточного контролю.
Ефективність систем контролю і оцінка ходу результативності навчання необхідні для того, щоб обгрунтовано судити про те, наскільки точно і повно реалізуються цілі навчання, і своєчасно вносити необхідні корективи, стимулювати студентів до розвитку та успішного оволодіння навчальними предметами.
1. Булах І.Є. Теорія і методика комп’ютерного тестування успішності навчання (на матеріалах медичних навчальних закладів): Дис. доктора пед. наук: 13. 00. 01 /Київський національний університет імені Т. Г. Шевченка. К., 1995. – 430 с.
2. Наволокова Н. П. Практична педагогіка. 99 схем і таблиць / Н. П. Наволокова, В. М. Андреєва // – Х.: Вид. Группа «Основа», 2008. – 120 с.
3. Вітвицька С. С. Основи педагогіки вищої школи: підручник за модульно-рейтинговою системою навчання для студентів магістратури / С. С. Вітвицька. – Київ: Центр навчальної літератури, 2006.– 384 с.
4. Дорошенко Ю.О. Достовірність комп’ютерного тестування: Навчально-методичний посібник / Дорошенко Ю.О., Ротаєнко П.А. – К.: Педагогічна думка, 2007. – 176 с.