Бізнес-план створення кав’ярні Cupgrade
Код роботи: 6094
Вид роботи: Бізнес-план
Предмет: Бізнес-планування
Тема: Бізнес-план створення кав’ярні Cupgrade
Кількість сторінок: 25
Дата виконання: 2016
Мова написання: українська
Ціна: 350 грн
1. Меморандум конфіденційності
2. Резюме
3. Опис галузі, підприємства і продукції
4. Аналіз ринку збуту та конкурентів
5. Маркетинг – план та виробничий потенціал
6. Організаційний план
7. Фінансовий план
Висновки
Ідея проекту. В місті Києві планується відкриття кав’ярні, яка буде обслуговувати людей різного віку, стилю, статі, соціального та фінансового становища.
Мета відкриття:
- задовольнити потреби мешканців Києва;
- розширювати асортимент товару, вивчати попит населення та споживачів;
- через 3 роки викупити орендоване приміщення, а також збільшити кількість торгових точок в Києві;
- відкриття торгових точок в інших містах України.
Основною ціллю бізнес-плану є: відкриття нової кав’ярні.
Для успішної роботи підприємства планується:
1. Орендувати приміщення за невисоку орендну плату, а згодом придбати ятку.
2. Залучити до роботи кваліфікованого спеціаліста.
3. Провести рекламну компанію (наприклад, початковий продаж товару зі знижкою цін з метою приваблення постійних клієнтів).
4. Отримати необхідні дозволи та виготовити документи.
5. Отримати необхідні інвестиції (одноразову виплату допомоги на випадок безробіття, допомогу від центру зайнятості).
6. Укласти угоди з постачальниками товару.
7. Придбати необхідний торговий інвентар.
8. Організувати структуру роботи і робочого часу.
9. Створення сторінки кав’ярні в інтернеті.
На даний момент ми спостерігаємо за тим, що все більше і більше людей починають споживати каву.
А студенти, то окрема частина населення і основна частина наших споживачів будуть саме вони.
Студенти - це не від’ємна частина нашого успіху.
Більшість студентів проживають у гуртожитках.
А я сам як студент, який проживає у гуртожитку, можу сказати впевнено.
У гуртожитку немає часу, не те, що кави собі заварити.
Там поїсти нема коли. Постійно якісь справи, навчання, робота.
Тому більшість з них відкладають таку справу, як випити доброї, смачної, міцної кави саме на похід до університету.
Тому, що біля кожного корпусу є невеликий острівок, де «бідній» студент може задовольнити свою потребу. А ми як економісти, подумали, чому б не заробити на цьому грошей. Тому що наша цільова аудиторія не тільки заклопотаний студент гуртожитку. Зараз люди, які люблять каву, готові пити її у будь-який момент свого вільного часу. Перерва, перекур, чи просто після пар, перевести дух, чи просто постояти у колі своїх друзів чи одногрупників. Також не можна забувати про людей, які в межу певних обставин не виспалися. І виходять на парі випити кави, щоб не спати. Так чому не зробити цих людей своїми потенційними клієнтами?!
Адже для цього нам треба не багато. Якісна кава, вдала реклама, трохи удачі. Але таких як ми дуже багато. Велика кількість людей вже давно це зрозуміли. Тому конкуренція в нас буде дуже велика. Тому що вони вже на ринку, й мають свою клієнтуру. Ринок збуту кави зростає дуже швидко. Кожен день з’являється нова кав’ярня. Тому наше завдання, здійснити правильну цінову та маркетингову політику. Для того, щоб залишитися на ринку та втілити план та заробляти на цьому. Також потрібно пам’ятати про те, що є люди, які обожнюють чай, тому в наших планах також є задоволення їхніх потреб. На сам перед для того, щоб реалізувати наш проект, багато не треба. Потрібне не велике приміщення, в якому можна розташувати професійну кавоварку, невеликий холодильник, під молочну продукцію. Барну стійку, на якій буде працювати Баріста, та на якому буде знаходитися потрібний йому та споживачу інвентар (цукор, ложки, стаканчики) та місце для сидіння 2 людей, яке можна зробити у вигляді невеликого стола біля вікна. Щоб людина могли пити каву та не дивитися на стіни чи працівників закладу. Хоча і у середині закладу буде приємний дизайн. Щось по типу гарного малюнку від професійного художника чи фотошпалер, які будуть створювати затишок у нашому закладі. Також планується застосування музики, щоб у той час, коли виникала «не зручна» тиша, людина могла слухати гарну пісню.
В подальшому передбачається розширення фірми за рахунок відкриття нових магазинів в різних містах України та розширення асортименту.
Передбачається, що магазин буде здійснювати роздрібну торгівлю кави.
Підбір кваліфікованих продавців-консультантів – ще одна складова успішної роботи. Планується, що в одній кав’ярні буде працювати 2 особи.
Система оплати праці: оклад + премія за продажу (премія 5 % від місячного об’єму продажу і розподіляється на кожного працівника в залежності від його активності).
Обсяги продажу продукції будуть залежати від кількості залучених клієнтів. Так як ми будемо знаходитися біля університету, то покупців очікується достатня кількість, в основному студенти.
Обсяги продажу прогнозуються:
1 місяць: 30 000 грн – дохід.
2 місяць 40 000 грн – дохід.
3-5 місяці по 15 000 грн – не сезон.
6-9 місяці по 30 000 грн.
10-12 місяці по 40 000 грн.
Розмір прибутку запланований на рівні 50% від валового прибутку за умови вирахування необхідних витрат та податків (деталі у виробничому плані).
Розрахунки рентабельності магазину:
- планові витрати на просування бізнесу;
- маркетингова політика бізнесу;
- стратегічна політика бізнесу.
Термін окупності – 5 місяців.
Фактором успіху є правильна організація роботи і вміння заохочувати клієнтів. Для цього планується правильна маркетингова діяльність, яка буде спрямована на просування даної продукції до споживачів. Будуть функціонувати знижки і акції, які приваблюють клієнтів, буде приємна атмосфера за рахунок музики, прийнятної температури повітря і сучасного дизайну приміщення. Ще одним фактором успіху є місце розташування. Отже, це ще один плюс.
В цілому реалізація проекту по створенню точки громадського харчування економічно доцільна. В майбутньому здатне своєчасно погашати свої зобов'язання перед кредиторами за рахунок коштів, що знаходяться на розрахунковому рахунку, оскільки підприємство планує отримувати стійкий прибуток.