Курсова робота Товарознавча характеристика асортименту ножових виробів і столових приборів матеріалах торговельного підприємства «DeLuxe»
Код роботи: 6033
Вид роботи: Курсова робота
Предмет: Товарознавство
Тема: Товарознавча характеристика асортименту ножових виробів і столових приборів матеріалах торговельного підприємства «DeLuxe»
Кількість сторінок: 23
Дата виконання: 2017
Мова написання: українська
Ціна: 400 грн
Вступ
Розділ 1. Фактори формування споживчих властивостей ножових виробів і столових приборів у процесі виробництва
1.1. Споживчі властивості ножових виробів і столових приборів
1.2. Загальна характеристика сплавів металу для виробництва ножових виробів і столових приборів
1.3. Класифікація асортименту ножових виробів і столових приборів
1.4. Вимоги до якості ножових виробів і столових приборів
Розділ 2. Товарознавча характеристика асортименту ножових виробів і столових приборів на матеріалах торговельного підприємства «Deluxe»
2.1. Товарознавча характеристика асортименту ножових виробів різних виробників на матеріалах торговельного підприємства «DeLuxe»
2.2. Товарознавча характеристика асортименту столових приборів
2.3. Балова оцінка якості зразків ножових виробів
Висновок
Список використаної літератури
Додатоки
Найстаріший столовий прилад - це ніж. Найдавніші ножі відомі з часів палеоліту. Першими ножами були кам'яні (найчастіше кременеві) загострені предмети, що набули згодом мигдалеподібної форми. Пізніше до ножів почали прикріплятися дерев'яні і кістяні рукоятки. Така гірська порода як обсидіан дозволяла зробити найгостріші ножі досить складної форми. Також широко використовувалися ножі з кістки.
Близько п'яти тисяч років тому людина навчилася добувати й обробляти метал. Спочатку це була мідь, а згодом - бронза, і мабуть перше, що зробила людина, це ніж. З початком залізного віку залізний ніж поступово витісняє ножі, виготовлені з бронзи.
З початком промислової революції, кустарне виробництво ножів змінюється заводським, змінюється конструкція і матеріали ножів. Багато тисячоліть ніж використовувався як зброя, для полювання та всіх видів робіт, але вже близько 5000 років тому з'явилися спеціальні столові ножі. Аж до середньовіччя люди носили з собою особисті універсальні ножі, якими користувалися не тільки за столом, але і в роботі.
У 15-16 століттях на столах у знатних осіб з'являються дорогі ножі із золота з живцями з дорогого дерева. З плином часу в ножах змінювалися лише матеріали, з'являлися нові форми клинка і рукоятки. Прості бронзові з дерев'яною ручкою і вишукані срібні і золоті з розкішними інкрустованими ручками ножі поступилися місцем сталевим з рукоятками з пластику.
Що стосується форми ножа, то перші столові ножі з міді і бронзи лише незначно відрізняються за формою від сучасних. До 17 століття існували тільки ножі із загостреними лезами. Закруглені підстави лез, за переказами, з'явилися за наказом Людовика XIV, щоб запобігти звичку придворних колупати в зубах і їсти з ножа. [6]
Актуальність даної теми обумовлена цілим рядом причин: достатком продукції, що випускається, підвищенням попиту на цю продукцію, а також бажання мати якісну продукцію.
Мета курсової роботи: дослідження асортименту ножових виробів і столових приборів.
Об’єкт дослідження: сучасний асортимент ножових виробів і столових приборів.
Предмет дослідження - споживчі властивості ножових виробів і столових приборів на матеріалах торгівельного підприємства «DeLuxe».
Завдання курсової:
- дослідити асортимент ножових виробів і столових приборів;
- скласти класифікацію товарів;
- скласти товарознавчу характеристику товарів;
- визначити балову оцінку якості ножових виробів.
Структура курсової роботи поділяється на:
- Вступ;
- Перший та другий розділ;
- Висновки;
- Список використаної літератури;
- Додатки.
Методи дослідження: органолептична оцінка якості ножових виробів, узагальнення, аналіз.
Ринок ножових виробів і столових приборів формується в умовах відсутності виробництва вітчизняних товарів цієї групи, що викликано економічними труднощами перед якими зараз опинилися вітчизняні виробники.
В даний час український ринок ножових виробів і столових приборів в основному розширюється за рахунок товарів зарубіжного виробництва. Спостерігається тенденція купівлі більш дешевих товарів. При купівлі ножів переважна більшість споживачів, купують їх для повсякденного вжитку, але і не здогадуються про їх точне призначення, не обізнані призначенням внаслідок відсутності достатньої інформації про використання на етикетках, або і відсутність їх самих. Це значно знижує якість послуг і покупну ініціативу споживачів.
Розширення асортименту повинно проходити за рахунок збільшення видового різноманіття ножів та столових виробів.
Сприяти зміні структури представленого асортименту ножових товарів по ряду ознак, насамперед за функціональним і спеціальним призначенням, матеріалу клинка, виду обробки за допомогою вивчення купівельного попиту, а також підсумків продажів за останні роки.
При продажу ножових товарів акцентувати увагу на доступність ножових товарів за ціною і задовільною якістю.
Покращити сервісне обслуговування (приймати замовлення на ножові товари і повідомляти клієнтові про їх надходження).
1. І. С Полікарпов, В. С Лукашов, І. І. Шийко і ін. Товарознавство непродовольчі товари: вироби господарського та культурно-побутового призначення Підручник - «Магнолія», 2006, - с. 75-78.
2. В. Т Карпов, Ю. И Мареев Товарознавство метало господарче і електронно побутових товарів Підручник - «Економіка» 2000, - с. 4-13, с. 77-89.
3. Л. Г. Войнаш, І. О. Дубла, Д. І. Козьмич і ін. Товарознавство непродовольчих товарів Підручник - ч. 1. НМЦ «Укоопосвіта» - 2000 - с. 207-214, с. 190-196.
4. Л. Г. Войнаш, Л. І. Байдакова і ін. Товарознавство непродовольчих товарів. - Підручник - ч. 2. НМЦ «Укоопосвіта» - 2004, с. 190-200, 214-219.
Інформаційні ресурси
1. Ножові вироби, столові прилади і приладдя. [Електронний ресурс] - http://buklib.net/books/29249/.
2. Які бувають ножі? Види ножів [Електронний ресурс] - http://verano.rv.ua/tovari-i-poslugi/yaki-buvayut-nozhi-vidi-nozhiv/.
3. Моя кухня. Ергономіка [Електронний ресурс] - http://mykuhnya.ru/utvar/page_2_3.html.