Распечатать страницу
Главная \ База готовых работ \ Готовые работы по экономическим дисциплинам \ Экономика предприятия \ 6030. Курсова робота Ринкова модель господарювання ринку побутових послуг в Україні

Курсова робота Ринкова модель господарювання ринку побутових послуг в Україні

« Назад

Код роботи: 6030

Вид роботи: Курсова робота

Предмет: Економіка підприємства

Тема: Ринкова модель господарювання ринку побутових послуг в Україні

Кількість сторінок: 23

Дата виконання: 2017

Мова написання: українська

Ціна: 400 грн

Вступ

1. Розрахунок річного розміру виручки

2. Розрахунок плану по праці

3. Розрахунок собівартості, прибутку та рентабельності

4. Основні фінансово-економічні показники

Висновок

Ринкова модель господарювання в Україні становить таку суспільну норму організацій виробництва, за якої усі питання вирішуються на основі вільної взаємодії споживачів і виробників на ринку. У ринковому господарстві постійно відбуваються процеси пристосування, які сприяють встановленню правильного співвідношення попиту, пропозиції, прогресивним структурним зрушенням, підвищенню якості і конкурентоспроможності продукції, збалансуванню матеріально - фінансових пропорцій.

Ринкова модель господарювання дозволяє без примусу спрямовувати ресурси туди, де вони необхідні, і перерозподіляти їх у разі зміни попиту. В ринковій системі ці процеси забезпечуються пріоритетом економічних методів управління, рівноправним існуванням різних форм власності, домінуванням споживача над виробником, децентралізацією управління, конкуренцією.

Та зворотнім боком економічної свободи у ринковій економіці, своєрідною платою за неї є економічна відповідальність і ризик. Кожен, хто користується економічною свободою, розплачується за негативні наслідки невірно прийнятих рішень і дій своїй майном, коштами, втраченими можливостями отримати прибуток і збагатитись. Тут вже держава не відповідає за підприємництво особи, тому у самостійній діяльності треба бути дуже обачним і прогнозуючим, щоб уникнути серйозних проблем. Другий вагомий аспект ринкової економіки - це конкуренція. Економічна свобода є передумовою конкуренції, змагань за можливість швидше і вигідніше реалізувати свій товар або послугу.

Ринкова економіка, без сумніву, має великі переваги. По - перше, в тому, що усі економічні явища та процеси відбуваються на основі свободи вибору, вільної конкуренції та ціноутворення. По - друге, кожен суб'єкт, кожна особа, що приймає участь у плинності процесів ринку, зацікавлений в процесі виробництва, реалізації, обміні, розподілі та споживанні товару або послуги з метою отримання найвищого бажаного ефекту. До прибуткових підприємств ми відносимо такі підприємства, що надають послуги населенню.

Як і в іншій будь-якій галузі народного господарства працівники служби побуту повинні зосередити усі зусилля на зростання ефективності підприємства і покращення використання миючих коштів, зниження собівартості продукції, поліпшення її якості, підвищення прибутку і рентабельності підприємства, підвищення культури і якості обслуговування населення, зменшення терміну виконування заказів, підвищення суспільного престижу працюючих людей. За останні роки побудовано багато нових спеціалізованих перукарень, обладнаних сучасним обладнанням , інструментами і приспособленнями. Побутові послуги для населення відповідно оплачуються.

На сьогоднішній день всі підприємства входять в ринкову приватизацію, беручи в оренду приміщення. Завдяки цьому покращується рівень обслуговування населення, бо в умовах ринкової економіки спрацьовує закон конкуренції.

Конкуренція в умовах ринкової економіки відіграє неабияке значення. Вона створює систему економічних відносин, які забезпечують ефективні функціонування народного господарства на основі зацікавленості товаровиробників в одержанні прибутку. Тобто кожний власник перукарень дивлячись на створення нових перукарень і разом із цим можливе щоб відвідувачі ходили тільки до нього і нікого іншого. Для цього він позволить собі придбати новішу техніку, обладнати свій зал чи салон, як із зовнішньої сторони приміщення, знизити ціни на послуги. Його салон чи зал повинен тільки приваблювати відвідувачів, але не лякати їх своїм жахливим інтер’єром та обслуговуванням.

Тому інтер’єр перукарні повинен бути таким, що відвідувач зайшовши в неї, міг дати високу оцінку, але і майстром, що там працюють, так і в самому оздобленню перукарні, а це можуть бути вивіски із зачісками, які дають рекламу, стіни повинні бути пофарбовані у світлі кольори, вони ніби передають теплоту, спокій, простір. Також велику роль відіграє культура обслуговування.

Метою написання курсової роботи є виявлення особливостей розвитку ринку побутових послуг в Україні, визначення проблем його формування та розробка пропозицій щодо підвищення ефективності його функціонування.

Сучасний світ, що динамічно розвивається відкриває нові перспективи на шляху зростання деяких сфер економічної діяльності. Однією з цих сфер є сфера послуг. Розвиток цієї галузі зумовлено безліччю різних чинників. І це поліпшення рівня життя населення і побудову, як наслідок, появи коштів у оплату різних послуг; і підвищення темпів життя населення, брак часу на самообслуговування; звісно ж зростання потреби у кваліфікованої професійної послузі.

Найяскравішим представником сфери послуг є побутове обслуговування. На першому місці у виробництві та наданні побутових послуг займають підприємства, які надають перукарні послуги.

Нині ринок перукарень послуг представлений перукарнями, салонами краси, студіями вроди й іншими недержавними підприємствами.

Висока привабливість сфери перукарень послуг порівняно коїться з іншими видами підприємницької діяльності. Підприємці досить охоче відкривають перукарні навіть у віддалених мікрорайонах міста. Це пов'язано з тим, що перукарські й косметичні послуги – одні із найбільш рентабельних у сфері побутового обслуговування.

Мета роботи перукарні «Відродження» - залучення інновацій та нових технік роботи з волоссям, для задоволення вимог клієнтів, залучення нових і утримання постійних клієнтів, надання якісних послуг та отримання максимального прибутку.

Наукова актуальність обраної теми у тому, що підприємства які надають перукарські послуги займають більшу частину сучасної сфери послуг, дають солідний внесок у внутрішній національний продукт, і саме тому дані підприємства необхідно вивчати.

Розмір річної виручки даного підприємства 340 800,00 грн. 32771,25 грн. - йде на витрати підприємства, її виробництво та реалізацію. Загальна сума прибутку, отримана підприємством від підприємницької діяльності складає 68481.02 грн., тобто це валовий прибуток.

Вартість власного капіталу підприємства, що утворюється в процесі його підприємницької діяльності налічує 35709,77 грн. Звісно, рівень рентабельності досить низький для підприємства – 23,9%, тому можна ввести нові послуги від перукарів: вищипування брів та їх фарбування, і т. д. На підприємстві працюють 4 перукарі. Середньомісячна їх виручка сягає 8520,00 гривень, а середньомісячна плата сягає 2886,00 грн. Це дуже низька заробітна плата для перукаря.

Отже, щоб рівень прибутку ріс в гору та збільшилась клієнтура перукарні, потрібно пропонувати додаткові послуги, щодо роботи з волоссям. Це неодмінно приверне увагу людей і їх чисельність зросте, тому й зросте прибуток.