Распечатать страницу

Бізнес-план перукарні «Золотий локон»

« Назад

Код роботи: 4568

Вид роботи: Бізнес-план

Предмет: Бізнес-планування

Тема: Бізнес-план перукарні «Золотий локон»

Кількість сторінок: 41

Дата виконання: 2016

Мова написання: українська

Ціна: 350 грн

Резюме бізнес плану

Вступ

1. Аналіз галузі та конкурентів на ринку надання перукарських послуг

2. Виробничий план створення перукарні «Золотий локон»

3. Організаційний план створення перукарні «Золотий локон»

4. Фінансовий план

5. Розрахунок основних витрат

6. Оцінка ризиків

Висновки

Додатки

Список літератури

Бізнес-проект складається для кращої обізнаності потенційних інвесторів доповнений додатком.

Актуальність дослідження. Послуги перукарні були затребувані скрізь і в усі часи. Тому перукарський бізнес при грамотній побудові буде завжди приносити дохід.

Об'єктом даної роботи є побудова моделі бізнес-плану перукарні за допомогою імітаційної моделі.

Предметом дослідження в роботі є створення бізнес-плану перукарні «Золотий Локон».

Змінюючи різні вихідні дані, з'являється можливість створити оптимальний бізнес-план, підібравши необхідний кредит для започаткування власної справи.

Ціллю роботи є створення бізнес-плану за встановленими даними та розрахунок доцільності створення перукарні.

Основними завданнями в роботі є:

- опис проекту перукарні «Золотий локон»;

- організаційний план створення перукарні;

- виробничий план;

- проведення основних фінансових розрахунків;

- створення загальних висновків по фінансовим результатам створення перукарні.

ТОВ «Золотий локон» планує узяти кредит у БрокБізнесБанку «На розвиток малого і середнього бізнесу» строком на 4 роки під 14 % річних.

Схема погашення кредиту

Призначення платежу

1 год

2 год

3 год

4 год

Погашення основної суми кредиту

75000

75000

75000

75000

% за користування кредитом

42000

42000

42000

42000

Разом

Плата за кредит: 300000

Сплата відсотків: 168000

Відсотки по кредиту виплачуватимуться після закінчення звітного року впродовж чотирьох років. Загальні витрати, пов'язані з поверненням кредиту банку, складуть 117 тис. грн.

Вже у кінці першого року очікуваний рівень прибутку складе 117960 грн.

Валовий доход складе - 820300 грн.

Рентабельність проекту = 14,5%

Термін окупності інвестиційного проекту 2 роки 9 місяців.

За підсумками 4 років існування підприємства:

Середня рентабельності проекту = 35,7%

Середнє значення чистого прибутку = 292085 грн. (З урахуванням інфляції 10% і підвищення ЗП працівників на 20%)

За оцінками експертів найбільш вірогідні ризики:

- зростання податків - 50%

- непередбачуваних витрат - 50%

- ризик появи досить сильного конкурента - 25%

- ризик зниження платоспроможності населення - 25%

Для отримання прогресивного результату від діяльності салону, майстри повинні бути висококваліфікованими працівниками, стаж роботи повинен бути не менше двох років у даній галузі.

Основні вимоги, які пред'являються директорові в даній галузі:

- Директор повинен бать грамотним, освіченим, бажано знає основи бухгалтерського обліку та юриспруденції;

- Людиною, що знає свою роботу, готовим допомогти співробітникові вирішити будь-яку виробничу проблему;

- Бути розуміючим, що знають, хто цікавиться модою;

- Бути ввічливим і тактовним.

Основні вимоги, які пред'являються майстрам універсалам:

- Бути висококваліфікованими робітниками;

- Ввічливими;

- Готовими проконсультувати будь-якого охочого клієнта.

Основні вимоги, які пред'являються прибиральниці:

- Вчасно приходити на роботу;

- Швидко і сумлінно виконувати свою роботу.

1. Н. П. Грибалев, І. Г. Ігнатьєв «Бізнес-план: практичне керівництво по складанню». С.-П., 1994.

2. Е. Блеквелл «Як скласти бізнес-план». М., 1996.

3. Л. П. Дашков, Е. Б. Тютюкин «Як досягти успіху в бізнесі». М., 1993.

4. М. Ю. Горохів, В. В. Малєєв «Бізнес-планування та інвестиційний аналіз». М., 1998.

5. Попов В. М. «Збірник бізнес-планів з коментарями і рекомендаціями». М., 1999.

5. Е. А. Уткін, А. І. Кочеткова «Бізнес-план». М., 1996.

6. А. В. Константинов «Як стати перукарем». М., 1995.

7. Г. Франке, Р. Старці, К. Унзінн «Мистецтво перукаря». М., 1972.

8. Б. М. Файнер, Д. П. Біллеп «Посібник майстра-перукаря». Київ, 1969.

9. Как составить бизнес-план торговой компании = How to prepare a business plan for retail businesses: Пер. с англ. / Академия народного хозяйства при Правительстве РФ; Российско-канадское совместное предприятие "Мосвест" / С. О. Календжян (ред.). – М.: Дело, 1997. – 72 с.

10. Клименюк Николай Николаевич, Голованенко Николай Васильевич. Как разработать бизнес-план: Учеб. пособие / Академия муниципального управления. – К.: Просвіт, 1999. – 194с.

11. Козырев Валентин Александрович, Корсакова Валентина Викторовна, Палкин Сергей Валентинович. Бизнес-план предприятия: Учеб. пособие / Московский гос. ун-т путей сообщения (МИИТ). Кафедра менеджмента. – М.: МИИТ, 2005. – 178с.

12. Константинов А. В. Как стать парикмахером. М., 1995.

13. Котлярова Виктория Григорьевна, Котляров Евгений Иванович. Бизнес-план: технологии разработки и обоснования: Конспект лекций / Харьковский национальный экономический ун-т. – Х.: ХНЭУ, 2004. – 103 с.

14. Кураков Лев Пантелеймонович, Ляпунов Станислав Иосифович, Мингазов Халиф Хайдарович, Попов Вадим Михайлович. Бизнес-план: В 2. ч.; Зарубежный и отечественный опыт. Новая практика разработки и документация. Ч.1; Дайджест консалтинг. Зарубежный и отечественный опыт. Ч.2 / Вадим Михайлович Попов (ред.). – 2. изд. – М.: Финансы и статистика, 1995. – 175 с.

15. Максютов А. А. Бизнес-план предприятия: финансовый бюджет: Учеб.-практ. пособие – М.: Приор-издат, 2003. – 96 с.

16. Малое предпринимательство: управление и организация: Бизнес-план; Финансовые решения; Персонал; Составление бюджета; Продажа. – М.: ДеКа, 1997. – 376с.

17. Маниловский Р. Г., Юлкина Л. С., Колесникова Н. А., Маневич П. Б., Мельник М. В. Бизнес-план: Метод. материалы / Р. Г. Маниловский (ред.). – 2.изд., доп. – М.: Финансы и статистика, 1997. – 160с.

18. Файнер Б. М., Биллеп Д. П. Пособие мастера-парикмахера. Киев, 1969.

19. Франке Г., Старке Р., Унзин К. «Искусство парикмахера». М., 1972.

Резюме бізнес плану

Цей бізнес-план представляє Товариство з обмеженою відповідальністю «Золотий локон» потенційним інвесторам з метою залучення капіталу у розмірі 300 тис. грн, що дозволить відкрити в місті новий салон краси, оснащений по останньому слову моди і техніки, що надає найширший спектр послуг в місті. Мета розробки бізнес-плану - дати обґрунтовану, цілісну, системну оцінку перспектив розвитку фірми, виходячи з потреб ринку і можливостей фірми по їх задоволенню.

Основними цілями представленого інвестиційного проекту є:

- розробка і опис шляхів створення організації, що представляє перукарські послуги, визначення її організаційно - правової форми;

- визначення передбачуваного місця розташування створюваної організації на ринку (ринкової ніші);

- опис послуг, які організація надаватиме споживачам;

- аналіз доцільності створення даної організації з точки зору рентабельності і прибутковості;

- вибір оптимальних шляхів досягнення поставлених у бізнес-плані завдань;

- розробка конкретних заходів, пов'язаних з реалізацією бізнес-плану.

Концепція проекту:

Для організації салону передбачається орендувати приміщення площею 50 кв. метрів у будівлі одного з найпопулярніших в районі спортивних комплексів «Акваторія», розташованого за адресою: м. Дніпропетровськ, вул. Братів Трофимових, 111.

Розрахунок норми площі на 1 крісло – 6 м2.

Салон працює в 1 зміну.

Розрахунок виручки за 1 зміну з 1 крісла – 580 грн.

Основною діяльністю майбутнього салону буде надання ряду послуг таких як: перукарські послуги, манікюр, педикюр, масаж, косметолог, солярій; з метою отримання на цій основі прибутку, розширення своєї долі в цьому сегменті ринку послуг, створення додаткових робочих місць. Діяльність салону «Золотий локон» орієнтована на жителів міста з середнім достатком. Також салон надаватиме рідкісні послуги класу «Люкс» для клієнтів з достатком вище за середній.

Салон-перукарня «Золотий локон», у власності індивідуального підприємця, може бути заснований в 2015 році. Салон-перукарня надаватиме послуги: стрижка чоловіча, жіноча, дитяча; фарбування волосся, хімічні завивка; меліровка, тонування; лікування, догляд за волоссям; зачіски весільні, вечірні; манікюр (класичний, європейський, апаратний, гарячий), педикюр, дизайн; SPA-педикюр, маникюр; нарощування нігтів; парафінотерапія, масаж; лікування, догляд за нігтями; бікіні-дизайн; депиляція; проколювання вух і т.д. Послуги надаватимуться із застосуванням професійної косметики «Londa», «Akzent», «Kinetics».

Є місце для під'їзду до будівлі вантажного і легкового транспорту і місця для парковки автомобілів клієнтів, за бажанням клієнти можуть залишати свої автомобілі на платній стоянці, яка знаходиться недалеко від салону.

Будівля зручно розташована по відношенню до автобусних зупинок.

Аналіз реального і потенційного ринку послуг показує наявність незадоволеного попиту на подібні послуги в цьому районі міста.

За рахунок реклами салон планує привернути якомога більше клієнтів.

Можливе навмисне розширення ринку своїх послуг за рахунок збільшення території обслуговування. Для цього знадобиться відкриття нових салонів по всьому місту.

Клієнтами салону-перукарні є жителі міста. Ціни салону орієнтовані на клієнтів з середнім достатком, тобто з середньомісячною заробітною платнею. Тим паче, що ми припускаємо зберегти ціни стабільними, при умові якщо це ж буде гарантовано нашими постачальниками витратного інвентаря, з яким нас зв'язує угода, що передбачає можливість підвищення відпускних цін.

Салон надає послуги на високому рівні, але особливо не дорогі, актуальні, престижні, користуються великим попитом.

Прибуток формується як різниця між об'ємом реалізації послуг і витратами на покупку товарів з урахуванням власних витрат.

Салон працює з 8-00 до 19-00, у вихідні з 9-00 до 16-00.

Крім витрат на покупку, передбачається вкласти засоби в ремонт приміщення, його реконструкцію, рекламу, впорядкування навкруги будівлі.

Розподіл залученого капіталу у розмірі 300 тис. грн.

Сума (грн.)

Призначення

263600

Закупівля устаткування і матеріалів

17000

Ремонт і первинна оплата оренди приміщення

14150

Витрати на рекламу

5250

Оформлення документів