Распечатать страницу
Главная \ База готовых работ \ Готовые работы по экономическим дисциплинам \ Товароведение \ 3101. Курсова робота Характеристика асортименту та споживних властивостей синтетичних миючих засобів (СМЗ)

Курсова робота Характеристика асортименту та споживних властивостей синтетичних миючих засобів (СМЗ)

« Назад

Код роботи: 3101

Вид роботи: Курсова робота

Предмет: Товарознавство

Тема: Характеристика асортименту та споживних властивостей синтетичних миючих засобів (СМЗ)

Кількість сторінок: 34

Дата виконання: 2014

Мова написання: українська

Ціна: 400 грн

Вступ

Розділ 1. Стан розвитку ринку синтетичних миючих засобів в Україні

1.1.Стан ринку СМЗ в Україні

1.2. Хімічний склад СМЗ

Розділ 2. Характеристика асортименту та споживних властивостей СМЗ

2.1. Споживні властивості СМЗ

2.2. Класифікація синтетичних миючих засобів

2.3. Характеристика асортименту СМЗ на прикладі магазину "Домовик"

Висновки та пропозиції

Список використаної літератури

Додатки

З тих пір, як людина почала робити одяг з тканини, її хвилювало питання очищення цього одягу. В різний час і в різних країнах до цього питання підходили по-різному, але все-таки в більшості випадків для чищення одягу використовувалася вода.

 З часом розвиток хімії сприяв створенню синтетичних миючих і вибілюючих засобів, які справлялися з очищенням і вибілюванням тканин краще, ніж натуральні. Еволюція миючих засобів продовжується і у наш час. Вони зазнають певні зміни, що дозволяють поліпшити якість прання і поклопотатися про збереження зовнішнього вигляду тканин і їх міцності.

Актуальність даної теми полягає в тому, що синтетичні миючі засоби для нас є товарами першої необхідності, в житті ми з ними стикаємось мало не щодня. Тому метою даної курсової роботи є вивчення асортименту СМЗ, а також їх сировини та споживчих властивостей.

Для досягнення поставленої мети, потрібно вирішити наступні завдання:

1.Розглянути ситуацію,що склалася на ринку СМЗ в Україні.

2. Розглянути класифікацію та хімічний склад СМЗ.

3. Розглянути асортимент та споживчі властивості СМЗ на прикладі магазину "Домовик".

4. Ознайомиться з новими напрямками в удосконаленні асортименту та якості.

Об'єктами дослідження в даній курсовій роботі будуть синтетичні миючі засоби.

Миючі засоби - це сполуки, основною складовою яких є миючі речовини. До них відносять господарське мило і синтетичні миючі засоби (СМЗ). Вони являються товарами першої необхідності для особистого застосування і відіграють значну роль в різних галузях промисловості.

В склад СМЗ, крім синтетичних миючих речовин, входять лужні і нейтральні солі, відбілюючи і дезінфікуючі речовини, піноутворювачі та піногасники, ароматизовані речовини і ін.

СМЗ розрізняють за призначенням, консистенцією (порошкові, пасти, рідкі), наявності допоміжної функції (з відбілюванням, підкрашуванням і ін).

Функціональні властивості визначаються миючою здатністю (здатністю відновлювати чистоту брудної поверхні), виконанням допоміжних функцій (дезінфекція, антистатичний ефект та ін), універсальністю - здатністю миючих засобів виконувати основну функцію в середовищі різної жорсткості і температури розчину.

Предметом дослідження є асортимент та споживчі властивості СМЗ в магазині "Домовик".

Синтетичні миючі засоби – це товари, які мають доволі довгу історію та величезне значення для людини, оскільки є тими засобами без яких ми не обходимось і декілька днів. Вони забезпечують нам комфортне життя в чистоті та свіжості.

Всі синтетичні миючі засоби є органічними сполуками. Вони мають односторонньо розташовану вуглеводневу ланцюг і групу, що бере участь в реакціях. Завдяки високій активності вони виявляють миючу здатність, тобто забезпечують видалення забруднень з поверхні очищуваного матеріалу. Багатофункціональність СМЗ обумовлює задоволення різних потреб.

В Україні незначний відсоток продажів СМЗ вітчизняного виробництва, однак в державі склалися вигідні умови для виробництва й продажу СМЗ імпортних виробників. Отож на ринку в Україні представлений широкий асортимент цих товарів. Серед іноземних компаній, які мають свої заводи в Україні можна відзначити такі як Procter&Gamble, Henkel, Unilever, Werner&mertz. Найпотужніший вітчизняний виробник - «Вінницяпобутхім».

Переваги СМЗ полягають в тому, що вони замінюють жирові мила і не вимагають для свого виготовлення багато затрат, мають високу миючу здатність.

Однак вони мають низьку піностійкість, шкодять шкірі людини і навколишньому середовищу. недоліком більшості СМЗ є їх важка біозасвоюваність у стічних водах мікроорганізмами, оскільки вони є фактично отрутами для них. Тому стічні води, які містять синтетичні мийні засоби, сильно забруднюють водоймища. Найбільш шкідливими є мийні речовини (арилсульфати і алкіларисульфонати), виготовлені з ароматичної сировини.

Отже, після написання даної курсової роботи можна зробити висновок, що сировина яка використовується для виробництва синтетичних миючих засобів впливає на їх споживчі властивості. В основному на функціональність та безпеку.

Також я проаналізувала асортимент та споживчі властивості пральних синтетичних миючих засобів в магазині “Домовик”. Виходячи з цього можна сказати,що попитом користуються недорогі, але якісні товари компаній іноземного походження.

Тому можу запропонувати наступне:

- збільшити кількість постачальників;

- оновити асортимент більш якісними товарами;

- розширити асортимент вітчизняних СМЗ;

- при формуванні асортименту враховувати купівельні спроможності споживачів.

Можна сказати, що здобуті знання в процесі написання курсової роботи принесуть користь в подальшому житті, як у професійній сфері, так і у повсякденному житті.

1. Пугачовський Г.Ф., Тихонова Н.П. Товарознавство непродовольчих товарів. Навчальний посібник. – К.: КНТЕУ. – 2009 р.

2. Козюлін Н.С. Товарознавство непродовольчих товарів: Учеб. посібник для студентів економічних коледжів і середніх спеціальних навчальних закладів. - М.: Видавничо-торгова корпорація «Дашков і Ко», 2002 р.

3. Товарознавство промислових товарів: (Загальний курс): Учеб. для товарознавець. отд-ний технікумів сов. торгівлі / З. В. Козлова, С. Г. Кривенко, Н.І. Яременка і др. - М.: Економіка, 1979.

4. Підручнник/ Л.Г. Войнаш, І.О. Дудла, Д.І. Козьмич, Н.В. Павловська, М.В. Приходько/За загальною редакцією Л.Г. Войнаш. - К.: НМЦ Укоопосвіта, 2004.

5. http://uk.wikipedia.org