Курсова робота Загальна характеристика підприємства та послуг Перукарні New life
Код роботи: 2907
Вид роботи: Курсова робота
Предмет: Економіка підприємства
Тема: Загальна характеристика підприємства та послуг Перукарні New life
Кількість сторінок: 25
Дата виконання: 2016
Мова написання: українська
Ціна: 450 грн
Вступ
1. Загальна характеристика підприємства та послуг
2. Розрахунок обсягу виробництва та реалізації послуг
2.1. Розрахунок річного розміру виручки
3. Розрахунок плану по праці
3.1. Розрахунок чисельності перукарів
3.2. Розрахунок річного фонду заробітної плати
4. Розрахунок собівартості прибутку та рентабельності
4.1. Розрахунок собівартості послуг
4.2. Розрахунок прибутку та його розподіл
4.3. Розрахунок рентабельності
Висновки
Список використаної літератури
Економіка в перекладі означає - мистецтво ведення господарства. Предметом вивчення дисципліни є особливості виробничих відносин у взаємозв’язку з виробничими силами.
На сьогодняшній день в усіх на слуху слова - "бізнес-план, інвестиційний проект, кредитна заявка" та інші слова та словосполучення, що означають набір інформації, необхідної для обгрунтування доцільності вкладення коштів в той чи інший бізнес. Одні підприємці хочуть отримати додаткові ресурси для бізнесу, інші сподіваються успішно вкласти ті ресурси, що вони мають.
Для підприємців, які замислились про можливість довготривалого ефективного ведення бізнесу, призначений цей матеріал. Одноднівкам, або підприємцям, які живуть сьогоднішнім днем, даний матеріал користі не принесе - хіба що для того, щоб посміятись над такими як я, над тими, хто хоче і вірить в те, що подальший розвиток цивілізації повинен ґрунтуватись на раціональному мисленні та раціональному ставленні до життя, на здоровому глузді, на людях, які вільно мислять і діють. Раціональне не заперечує культуру, не заперечує необхідність духовного життя, а розвиває їх, вбачаючи в них основу для справедливого устрою раціонального життя.
В кінцевому підсумку: ефективне використання ресурсів визначає життєспроможність, здатність розвивати будь-який бізнес. Чим визначається ефективність використання ресурсів? Появою корисних продуктів, іншими словами - товарів та послуг, тобто продукції, на яку є платоспроможний попит. Якщо продукт залишається на складі без вимоги, тобто за нього не дають грошей або іншого корисного продукту - це означає: ви неправильно визначили свого споживача, ви орієнтувались на тих, у кого немає грошей, хто неплатоспроможний, з ким обмін не є еквівалентним. Тобто, в першу чергу, визначте коло ваших споживачів, опишіть їх, охарактеризуйте як вашого клієнта тих, хто в змозі купити ваш товар.
Знаючи свого споживача, можна визначити, що саме йому потрібно - який товар або послугу він хоче отримати і чи спроможний за неї заплатити. Цей товар або послугу і слід виробляти. Таким чином, ви визначаєте можливий попит. (Хоча може мати місце ситуація або стратегія, яка передбачає створення свого споживача). Але тих, хто бажає задовольнити вашого споживача і відібрати потенційно ваші гроші дуже багато. Якщо ви зумієте правильно запропонувати свій товар чи послугу, - отримаєте компенсацію за ваш бізнес. У розвинутому ринку: пропозиція визначає попит.
Обьектом вивчення – є підприємство. Метою діяльності підприємства є отримання прибутку та задоволення суспільних потреб. Підприємством що проектується є перукарня “’New life” що розташована біля метро, у масовому скупченні людей, виходячи з цього можна припустити, що дохід від перукарні буду добрим.
Перукарня надає такі послуги як стрижка волосся та моделювання стижки, виконання та моделювання зачісок, укладання волосся, хімічна та біозавивки, стрижка волосся «гарячими» ножицями, покраска волосся, колорування волосся, манікюр, педикюр та нарощування нігтів. Перукарня пропонує різноманітний асортимент стильних зачісок, велику колірну гаму для покраски волосся.
Перукарня працює без вихідних, з однією зміною, має три класи робітників: перукарі-модельєри, перукарі першого класу та перукарі другого класу. Також між перукарями будуть встановлені окремі обов’язки такі як прибирання приміщення та завідування перукарнею.
Щодо перспектив подальшого розвитку, в перукарні згодом будуть додаватися додаткові послуги такі як кабінет масажиста, спа-процедури, татуаж і пірсинг кабінет косметолога. Перукарня повільно буде розвиватися та набувати клієнтів, згодом перукарня має вийти на рівень салону краси.
1. Бойчик І. М., Харів П.С., Хопчан М. І. Економіка підприємства: навчальний посібник. – Л.: Сполом, 2000. – 211 с.
2. Примак Т.О. Економіка підприємства: навчальний посібник. – К.: Вікар, 2001. – 178 с.
3. Примак Т.О. Економіка підприємства: навчальний посібник. – К.: МАУП, 1999.-108с.
4. Покропивний С.Ф. Економіка підприємства: підручник. – К.: КНЕУ, 2001. - 528с.
5. Покропивний С.Ф. Економіка підприємства: підручник в 2 т. – К.: видавництво «Хвиля – Прес», Донецк: Мале підприємство «Поіск». 1995.-400 с.
6. Протопова В.О., Полянський А.Н. Економіка підприємства. Навчальний посібник. – К.: ЦУЛ, 2002. - 220 с.