Распечатать страницу
Главная \ База готовых работ \ Готовые работы по естественным дисциплинам \ Технология туристской деятельности \ 5963. Курсова робота Технологія туристської діяльності на прикладі туроператора товариства з обмеженою відповідальністю туристична фірма «Холідей тур ІФ»

Курсова робота Технологія туристської діяльності на прикладі туроператора товариства з обмеженою відповідальністю туристична фірма «Холідей тур ІФ»

« Назад

Код роботи: 5963

Вид роботи: Курсова робота

Предмет: Технологія туристської діяльності

Тема: Технологія туристської діяльності на прикладі туроператора товариства з обмеженою відповідальністю туристична фірма «Холідей тур ІФ»

Кількість сторінок: 44

Дата виконання: 2016

Мова написання: українська

Ціна: 350 грн

Вступ

Розділ 1. Загальна характеристика турфірми «Холідей тур ІФ» та її туристської діяльності

1.1. Загальна характеристика туристичної фірми

1.2. Основні напрямки діяльності турфірми

Розділ 2. Основні напрямки діяльності турфірми «Холідей тур ІФ»

2.1. Форми організації поїздок

2.2. Аналіз пропонованих турів

2.3. Аналіз структури туристичного потоку

2.4. Склад турпродукту. Пакет туристичних послуг

2.5. Договірні відношення з партнерами

2.6. Страхування туристів та забезпечення безпеки

2.7. Комп'ютеризація туристичної діяльності

2.8. Маркетингова і рекламна діяльність

2.9. Основні і додаткові послуги

Розділ 3. Організація внутрішнього туристичного маршруту

3.1. Розробка маршруту

3.2. Схема маршруту

Висновок

Література та джерела

Додатки

Актуальність дослідження. Туризм є важливим джерелом підвищення добробуту держави. Його можна розглядати як систему, що надає всі можливості для ознайомлення з історією, культурою, звичаями, духовними й релігійними цінностями даної країни і її народу, що дає дохід державі, не говорячи вже про те, що ця система „годує” дуже багато фізичних і юридичних осіб, так чи інакше пов'язаних з наданням туристських послуг.

В основі туризму лежать цілком конкретні економічні, соціальні й географічні передумови. Це, насамперед, науково-технічна революція, з якою пов'язаний новий рівень продуктивних сил.

Це й загальне підвищення якості й рівня життя, збільшення тривалості відпусток і доходів. Нарешті, це й загальний ріст культури, що викликає ріст пізнавальних потреб людей.

На початку свого розвитку багато туристських фірм України не бачили вигоди в організації системи просування турпродукту на ринки України й за кордон. Деякі турфірми вважали, що систематизація організації й просування, це всього лише порожня витрата часу й засобів. Однак, практика й досвід незабаром показали, що, всупереч пророкуванням скептиків, організація просування турпродукту корисна всім учасникам ринку. У цьому випадку, споживач одержує новий і якісний туристський продукт, а продавець - вигоду у швидкій організації туристських подорожей і в повній їхній окупності.

Ще кілька років тому туристська індустрія України не могла запропонувати конкретної системи розробки й просування турпродукту на ринок. Організація туристської діяльності ґрунтувалася на недостовірних даних і неміцних зв'язках між партнерами, недостатнім досвідом керівників фірм у цій сфері.

У наш час ні в кого не викликає сумніву, що організація системи просування турпродукту на ринок у значній мірі поліпшила економічне становище невеликих туристичних фірм, і, у значній мірі, підвищила якість обслуговування туристів. Сьогодні використовується безліч різних методик просування турпродукту, розробкою яких займаються маркетологи турфірм.

Підприємства туристської індустрії, що використовують ефективні методики просування турпродукту, забезпечують конкурентоспроможність своєї продукції й послуг, виходячи як із власних інтересів, так і інтересів споживачів. Для них система просування турпродукту є гарантом високої якості обслуговування й безпеки надаваних послуг.

Теоретичну базу дослідження становлять праці вітчизняних та зарубіжних фахівців з питань туристичної діяльності, менеджменту, маркетингу, турпослуг і турпродукту, збутової політики підприємств, зокрема, найбільш повно ці проблеми висвітлені у роботах Ансоффа І., Аренкова І.А., Багієва Г.Л., Аренкова І.А., Балабанова І.Т., Балабанова А.І., Брикова С., Виноградської А., Гайдука А., Гуляєва В.Г., Дуровича А.П., Копанева А.С., Завьялова П.С., Демидова В.Е., Зоріна І.В., Ільїної Е.Н., Квартальнова В.А., Кирилова А.Т., Волкової Л.А., Котлера Ф., Никифорова О. та ряду ін.

Метою дослідження курсової роботи є аналіз надання технології туристичних послуг, ознайомлення з роботою туристичного підприємства, основними напрямами діяльності, визначення рівня та якості надання послуг, а також впровадженням нових, передових методів в обслуговуванні туристів.

Об’єктом дослідження даної роботи є аналіз технології надання послуг туристичним (комплексним) підприємством – ТзОВ «Холідей тур ІФ».

Предметом курсової роботи є напрямки діяльності та надання туристичних послуг туристичною фірмою.

Структура курсової роботи: складається з вступу, трьох розділів, висновку, списку використаної літератури та додатків.

Туризм на сьогоднішній день являється важливим об'єктом вивчення. Туризм можна вивчати, як науку, займатися його вдосконаленням, так як він є суттєвим комплексом світового господарства. І наприкінець, необхідно приділяти увагу індустрії туризму, як важливому сектору економіки країни. Щоб досягти успіху в туризмі, необхідно забезпечити новий професіоналізм, складовою частиною якого є розумне регулювання туристичної діяльності в галузі захисту прав і інтересів споживачів, поєднюючі елементи державного врегулювання та саморегулювання.

В курсовій роботі показано технологію туристської діяльності на прикладі турфірми «Холідей тур ІФ» в м. Івано-Франківську.

Дослідження були спрямовані на вивчення, виявлення не використаних резервів підприємства та подальшого його розвитку, попит туристів на послуги туристичного характеру, розміщення та туристичне обслуговування.

Туристична фірма «Холідей тур ІФ» знаходиться в центрі міста м. Івано-Франківськ, вул. Страчених Націоналістів 3, офіс 3. На ринку туристичних послуг турфірма «Холідей тур ІФ» працює 2 роки. Основним напрямкoм роботи турфірми є внутрішній туризм - прийом та екскурсійне обслуговування туристичних груп у Івано-Франківській області – серці Карпатського краю. Туристична фірма «Холідей тур ІФ» організовує відпочинок у будь-які куточки світу.

Родзинками турфірми «Холідей тур ІФ» у сфері зовнішнього туризму є оздоровлення на термальних курортах Угорщини, відпочинок в Хорватії на узбережжі Адріатичного моря не тільки у готелях, але й орендованих приватних віллах. Команда турфірми складається з кваліфікованих менеджерів, які можуть не тільки надати професійну консультацію або організувати відпочинок, але й є відмінними екскурсоводами та перекладачами.

Всі дослідження в курсовій роботі дають можливість проаналізувати економічну ефективність діяльності підприємства та внести певні пропозиції щодо підвищення рівня і якості послуг, конкурентоспроможності підприємства на ринку туристичних послуг.

Для підвищення рівня надання та якості тур послуг даної тур фірми, пропоную розглянути такі питання:

1. Покращання маркетингової діяльності, вивчення ринку туристичних послуг, покращання туристичного продукту;

2. Розширення туристичного продукту;

3. Розширення рекламної компанії;

4. Проведення маркетингових та соціологічних досліджень якості надання туристичних послуг.

Всі перераховані вище пропозиції дадуть можливість підвищити рівень сервісу, зробити туристичний продукт цікавим і доступним, а підприємство «Холідей тур ІФ» - конкурентоспроможним.

1. Закон України "Про туризм" від 15 вересня 1995 р. № 324\95-ВВР.

2. Закон України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" від 01 червня 2000 р. - № 1775.

3. Закон України "Про страхування " від 07 березня 1996 р. № 85\96~ВР.

4. Закон України "Про рекламу" від 03 липня 1996 р. №270\96-ВР.

5. Положення "Про державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності" від 25 травня 1998 р. № 740-КМУ.

6. Прикарпатський туризм, видавництво "Горицвіт, №2 від 28 березня 2005 р.

7. Агафонова Л. П., Агафонова О. Є. "Туризм, готельний та ресторанний бізнес: ціноутворення, конкуренція, державне регулювання", Київ, "Знання* України", 2002 р.

8. Борисова Ю. Н. "Менеджмент готельного і ресторанного обслуговування", - Київ, "Дніпро", 2000 р.

9. Горішевський П. А., Красій Р. П. "Організація роботи туристичної фірми: тур операторська та турагенська діяльність", Івано-Франківськ, 2002 р.

10. Іванова Л. О. "Маркетингові можливості сучасного готельного бізнесу в Україні", Львів, 1997 р.

11. Кифяк В. Ф. "Організація туристичної діяльності в Україні", Чернівці, "Зелена Буковина'', 2003 р.

12. Київський Університет туризму, економіки і права, "Правове регулювання туристичної діяльності в Україні, Київ, "Юрінком Інтер", 2002 р.

13. Любіцева О. О. "Методикарозробки туру", - Київ, "Альтернпрєс", 2003 р.

14. Мальська М. Л., Худо В. В., Цибух В. І. "Основи туристичного бізнесу", Київ, - 2004 р.

15. Нечаю Л. І., Телеш Н. О. "Гопіельг ресторанний бізнес: Менедоісмент", Київ, 2003 р.

16. Роглєв Х. Й. "Основи готельного менеджменту", - Київ, "Кондор", 2005 р.

17. Усов В. З. "Організація обслуговування в ресторанах", Москва, "Він школа", 1990 р.

18. Федорченко В. К. "Уніфіковані технології готельних послуг”, Київ, "Вії школа", 2001 р.

19. Федорченко В. К., Мініч І. М. "Туристський словник-довідник", Київ "Дніпро", 2000 р.

20. Шханова О. М. "Маркетинг послуг", Київ, "Кондор".

21. http://karpaty-tour.com/ukr/pro_nas/.

22. http://holidayburo.com.