Распечатать страницу
Главная \ База готовых работ \ Готовые работы по естественным дисциплинам \ Туристическое обслуживание (Туризм) \ 5365. Курсова робота Розробка проекту екскурсії Київ-Моринці-Шевченкове-Будище-Київ

Курсова робота Розробка проекту екскурсії Київ-Моринці-Шевченкове-Будище-Київ

« Назад

Код роботи: 5365

Вид роботи: Курсова робота

Предмет: Туристичне обслуговування (Туризм)

Тема: Розробка проекту екскурсії Київ-Моринці-Шевченкове-Будище-Київ

Кількість сторінок: 24

Дата виконання: 2015

Мова написання: українська

Ціна: 300 грн

Вступ

Роздiл 1. Розробка проекту екскурсії

1.1. Маркетингові аспекти розробки туру

1.2. Методика розробки інноваційного екскурсійного продукту

1.3. Методичні рекомендації щодо опанування інноваційним екскурсійним продуктом

Розділ 2. Проект екскурсії

2.1. Схема маршруту екскурсії

2.2. Технологічна карта екскурсії

Висновки

Список використаних джерел

Тарас Шевченко - український поет, письменник, драматург, прозаїк, художник, громадський та політичний діяч, фольклорист, етнограф, є великим поетом, генієм українського народу, тому багатьом людям буде цікавим подорож з відвіданням шевченківського рідного краю. Він зробив неоціненний вклад у духовну скарбницю людства. У своїй творчості митець сягнув на світовий рівень. Тарас Шевченко народився кріпаком, тож йому, як нікому іншому, були близькі й зрозумілі страждання бідноти. А тому все своє життя поет присвятив служінню ідеї національного та соціального визволення трудящих.

Поет закликав усі народи об’єднатися і разом боротися проти царизму. Він вірив, що на звільненій від експлуататорів землі настане щасливе, прекрасне життя. Без його імені не можна уявити нашої літератури, нашої культури, нашої країни. Його творчість невмируща. Життя Кобзаря можна вважати справжнім подвигом у мистецтві, бо він віддав усі свої сили, щоб врятувати український народ, українську культуру та відкрив перед ними шлях у майбутнє. З плином часу все більше переконуєшся, що поезії нашого Кобзаря - то одкровення, які він висловив на адресу минулих, сучасних і прийдешніх поколінь українців. І не одне покоління українців звіряє своє життя іменем і творчістю Кобзаря.

Об’єктом дослідження є місця, у яких перебував та працював Тарас Шевченко.

Предметом є структура даного екскурсійного туру.

Завданням роботи є:

- скласти програму туру;

- відібрати та вивчити об’єкт екскурсійного відвідування за маршрутом;

- розробити текст екскурсії та дорожньої інформації;

- дослідити можливості місцевості туристичного індустрії за маршрутом;

- запропонувати проект туру з урахуванням особливостей перебування у зазначених містах;

- детально розглянути просування та інформаційну підтримку нового туру;

- здійснити економічний розрахунок проекту туру та запропонувати маркетингові заходи з його просування.

Метою курсової роботи є розробка екскурсійного туру «По шевченківським місцям: Київ - Моринці - Шевченкове - Будище».

Отже, метою роботи є розробка екскурсійного туру «По шевченківським місцям: Київ - Моринці - Шевченкове - Будище». У роботі, на ряду з інтернет джерелами, використовуються й друковані джерела, книжки. Визначивши предмет, об’єкт та завдання роботи було розроблено проект екскурсії. Підсумовуючи все вище сказане, можна зробити наступні висновки. Існує декілька фірм, що представляють подібні екскурсії. Найвідоміші це туристична фірма «Супутник», «Перше екскурсійне бюро» та «Anga travel». Маршрути, представлені в даних туристичних фірмах є дуже різноманітними, з відвідуванням Канева, Моринців, Шевченкового, Будище, іноді Переяслав-Хмельницького, Чигирина.

Також були визначені методики розробки інноваційного екскурсійного продукту. Адже в процесі підготовки нової екскурсії можна виділити ряд основних етапів, які розташовуються в певному порядку. Їх вийшло п'ятнадцять.

Також одним з найважливіших пунктів є методичні рекомендації щодо опанування інноваційним екскурсійним продуктом. Він направлений на те, щоб допомогти екскурсантам легше засвоїти зміст екскурсій, а екскурсоводам підготуватися та провести екскурсію, що робиться за допомогою методичних прийомів, які діляться на дві групи - прийоми показу і прийоми розповіді.

У другому розділі складено сам проект екскурсії. Перший етап це складання маршруту транспортної екскурсії. Даний маршрут пролягає через такі населені пункти: Київ-Моринці-Шевченкове-Будище-Київ. Також є перелік об'єктів показу. Другий етап це складання технологічної карти екскурсії та індивідуального тексту.

Третій розділ наголошується на варіантах маршруту екскурсії для різних категорій людей. Проаналізувавши, дійшли висновку, що проект даної екскурсії «Київ-Моринці-Шевченкове-Будище» відмінно підійшов би як людям похилого віку, так і підліткам, і дорослим.

Що стосується шляхів просування та збуту, то виділяється чотири напрямки: рекламна кампанія; стимулювання збуту (продаж); персональні продажі; зв'язки з громадськістю. Під просуванням туристичного продукту розуміють комплекс заходів, спрямованих на реалізацію туристичного продукту. Тому цей пункт є не менш важливим.

1. Бабарицька В., Короткова А., Малиновська О. Екскурсознавство і музеєзнавство: Навчальний посібник. - К.: Альтерпрес, 2012. - 464 с.

2. Емельянов Б. В. «Экскурсоведение» М: Советский спорт, 2007. - 216 с.

3. Любіцева О. О. Методика розробки турів. Навчальний посібник. - К.: Альтерпрес, 2010. - 104 с.