Звіт з практики Загальна характеристика, організаційна структура та маркетингова діяльність ТОВ «Мережа туристичних агенції «Поїхали з нами»
Код роботи: 5347
Вид роботи: Звіт з практики
Предмет: Менеджмент готельного та туристичного бізнесу
Тема: Загальна характеристика, організаційна структура та маркетингова діяльність ТОВ «Мережа туристичних агенції «Поїхали з нами»
Кількість сторінок: 29
Дата виконання: 2015
Мова написання: українська
Ціна: 350 грн
Перелік спеціальних термінів, понять та скорочень
ВСТУП
1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «МЕРЕЖА ТУРИСТИЧНИХ АГЕНЦІЇ «ПОЇХАЛИ З НАМИ»
2. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА, ШТАТНИЙ РОЗКЛАД ТА ПОСАДОВІ ІНСТРУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ
2.1. Організаційна структура управління
2.2. Штатний розклад та посадові інструкції
2.3. Залізні правила менеджера з туризму в компанії ПЗН
2.4. Кадрова політика підприємства та система мотивацій
2.5. Робота та облаштування офісу
3. РЕКЛАМА ТА МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
3.1. Партнери «ПЗН»
3.2. Клієнти «ПЗН»
4. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ МЕРЕЖІ АГЕНЦІЙ «ПЗН»
5. АНАЛІЗ РОБОТИ ОФІСУ «ПЗН»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ І ЛІТЕРАТУРИ
Виробнича технологічна практика є невід’ємною складовою частиною підготовки фахівців напряму «Туризм» освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр». Відповідно до навчального плану виробнича практика проводиться на третьому курсі у 6-му семестрі (6 тижнів) в період з 13.01.2014 р. по 23.02.2014 р. у провідних туристичних фірмах м. Києва та в інших обласних центрах України.
Мета виробничої практики полягає в закріпленні теоретичних знань і набутті навичок практичної роботи із забезпечення основних технологічних циклів створення та реалізації турпродукту, організації праці в туристичних закладах.
Під час практики студент вивчає такі питання:
- визначення організаційних форм функціонування підприємства;
- аналіз особливостей національної економіки, міжнародних економічних відносин і проблем інтеграції України в систему сучасних світових господарських зв’язків;
- засвоєння технології роботи з посольствами і консульствами;
- ознайомлення з принципами, методами і функціями управління, специфікою управління виробництвом послуг.
При виконанні завдань впродовж практики студент отримує:
- фахові навички роботи в туристичній фірмі;
- набуває досвіду аналітичного опису діяльності її структурних підрозділів і закладів, що співпрацюють з туристичними фірмами;
- навчається встановлювати ділові контакти й ділове співробітництво;
- освоює основні технологічні процеси, наявні в даній галузі.
Метою даної роботи є аналіз практики на базі туристичного підприємства.
Завдання роботи можна згрупувати у наступні пункти:
- охарактеризувати туристичне підприємство «Поїхали з нами»;
- дослідити організаційну структуру управління, штатний розклад та посадові інструкції;
- охарактеризувати клієнтуру туристичного агентства;
- розглянути основні напрямки роботи туристичного підприємства;
- дослідити рекламно-маркетингову діяльність фірми;
- зробити аналіз ефективності роботи туристичного підприємства та ін.
Предметом звіту виступає виробнича технологічна практика на базі туристичного підприємства.
Об’єктом роботи є туристичне підприємство «Поїхали з нами».
Результатом проведеного аналізу стало висвітлення в даному звіті таких аспектів:
- характеристика туристичного підприємства «Поїхали з нами»;
- характеристика організаційної структуру управління, штатного розкладу та посадових інструкцій;
- опис клієнтської бази та основних напрямів роботи фірми та ін.
Структура даної роботи складається зі вступу, в якому поставлені завдання роботи; переліку спеціальних термінів та понять; п’яти розділів, в яких розкриваються зміст та завдання роботи; висновки.
З вищевикладеного матеріалу можна зробити наступні висновки. Туристський ринок є проявом економічних відносин між виробниками і споживачами туристського продукту.
На ціну туристичного продукту впливають такі основні фактори: собівартість, нормативний прибуток, рівень конкуруючих цін, співвідношення попиту і пропозиції на ринку.
Для того щоб визначити ефективність виробництва, ступінь використання ресурсів необхідно розрахувати показники рентабельності. Знаходження рентабельності туристичного підприємства пов'язує обсяг одержуваного прибутку в звітному періоді з величиною вимагають для цього витрат, таких як величина активів, власний капітал, інвестиційний капітал, резервні кошти і так далі.
Тобто, можна зробити висновок, що мережа туристичних агенція «ПЗН» займає одне з провідних місць на туристичному ринку України та користується популярністю серед туристів.
Офіси розташовані на території всієї країни, і все створено для зручності клієнтів.
1. Гетьман О. О. Економіка підприємства: підручник / О. Гетьман. – К.: Центр учбової літератури, 2010. – 243 с.
2. Кифяк В. Ф. Організація туристичної діяльності в Україні / В. Кифяк. – Чернівці: Книги – ХХІ, 2003. – 300 с.
3. Мережеві структури як сучасна форма організації економічної діяльності / Л. Смоляр // Ефективна економіка. – 2012. – С. 19-22.
4. Пуцентейло П. Р. Економіка і організація туристично-готельного підприємництва: навчальний посібник / П. Пуцентейло. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 344 с.
5. Система мотивації працівників / Петров В. // Менеджмент. – 2013. – С. 5-7.
6. Поехали с нами [Електронний ресурс] // Официальный сайт турагента Поехали с нами. – 2014. - Режим доступу до журн.: http://www.poehalisnami.ua/.