Тези Місце екологічного маркетингу в збільшенні конкурентоспроможності сучасного підприємства
Код роботи: 2355
Вид роботи: Тези
Предмет: Екологічний маркетинг
Тема: Місце екологічного маркетингу в збільшенні конкурентоспроможності сучасного підприємства
Кількість сторінок: 4
Дата виконання: 2017
Мова написання: українська
Ціна: безкоштовно
1. Грищук Н. Ставка на микрорекламоносители [Електронний ресурс] / Грищук Н. – Режим доступу : http://mmr.net.ua/news/newsid/16079/index.html
2. Зуев А.Г., Маслякова Л.А. Маркетинг экомоды / А.Г. Зуев, Л.А. Маслякова // Маркетинг в России и за рубежом. — 2013. — №3. — С. 125-130.
3. Лукина А. Экологический фактор в поведении российских потребителей / А. Лукина // Маркетинг. — 2013. — №4. — С.58-59.
Цінності суспільства останнім часом змінюються в напрямку соціально-відповідального та здорового засобу життя. Стає модним споживати продукцію, що не має екодеструктивного впливу та є безпечною для людини. Екологічний маркетинг, що враховує потреби захисту навколишнього середовища, стає все більш актуальним.
Ефективний, сталий економічний розвиток, забезпечення збалансованого поєднання необхідності задоволення поточних проблем і формування стратегічних перспектив для суспільства можуть бути досягнуті лише з обов’язковим врахуванням екологічних чинників. Регіональні еколого-економічні проблеми – це в кінцевому рахунку поєднання національних проблем і власне регіональних.[1] Таким чином, якщо сконцентрувати увагу на рівні регіону, то вирішення власно еколого-економічних проблем регіону залежить від якості національних стандартів природокористування, від власно регіональних програм, а також від того, які екологічні стандарти використовують підприємства – саме вони здійснюють найбільший вплив на екологічний стан регіону.
Дійсно, в системі факторів конкурентоспроможності у багатьох випадках є важливими екологічні аспекти, які з тією або іншою силою впливають на конкурентні можливості компанії, формування її маркетингової стратегії. [2, c.127]
З точки зору конкурентоспроможності виникають такі важливі питання: по- перше, чи можна завоювати конкурентні переваги на ринку за рахунок особливої «екологічної пропозиції»; по-друге, чи потрібно компаніям-резидентам вбачати в приході на національний ринок іноземних компаній загрозу своїй конкурентоспроможності в контексті наявності в останніх можливих екологічних переваг; по-третє, «екологічна безпека» досить часто вступає в конфлікт з «ціновою доцільністю» - екологічна якість товару як правило потребує використання більш дорогих компонентів, що створює загрозу падіння попиту.
Важливо усвідомлювати, що споживачам у більшості випадків важко визначити серед товарів-конкурентів абсолютно кращий продукт. Увага споживачів до питань екологічності продукції та виробничих процесів, міра екологізації попиту в будь-якій країні формуються, на нашу думку, в такій послідовності: загальна екологічна свідомість, екологічні товарні пріоритети, сприйняття вартості екологічності продукції, конкретизація ступеня екологізації попиту, еластичність попиту за «екологічною» ціною. В Україні відбувається погіршення стану навколишнього природного середовища, умов ресурсозабезпечення. Вирішення цих питань набуває не тільки соціально-етичного значення, але й глибокого економічного. Обмежені ресурси стають все дорожчими, це впливає на рівень конкурентоспроможності тих, хто їх використовує, а також на перспективи економічного добробуту населення, стан здоров’я, тривалість життя. [3, c. 58]