Распечатать страницу
Главная \ База готовых работ \ Готовые работы по техническим дисциплинам \ Слесарь по ремонту автомобилей \ 4124. Курсовий проект Організація роботи агрегатного відділення у сервісному центрі для обслуговування та ремонту вантажних автомобілів-тягачів з напівпричепом

Курсовий проект Організація роботи агрегатного відділення у сервісному центрі для обслуговування та ремонту вантажних автомобілів-тягачів з напівпричепом

« Назад

Код роботи: 4124

Вид роботи: Курсовий проект

Предмет: Слюсар з ремонту автомобілів

Тема: Організація роботи агрегатного відділення у сервісному центрі для обслуговування та ремонту вантажних автомобілів-тягачів з напівпричепом

Кількість сторінок: 45

Дата виконання: 2018

Мова написання: українська

Ціна: 450 грн

ВСТУП

1. Загальний розділ

1.1. Характеристика проектованого підприємства

1.2. Характеристика об´єкту проектованого підприємства

1.3. Обґрунтування теми проекту

2. Технологічний розділ

2.1. Вибір і обґрунтування вихідних даних

2.2. Розрахунок виробничої програми та обсягу робіт

2.2.1. Розрахунок виробничої програми підприємств

2.2.1.1. Нормативи з ТО і ремонтів

2.2.1.2. Коефіцієнти коректування нормативів

2.2.1.3. Розрахунок прийнятих нормативів з ТО і ремонтів

2.2.1.4. Розрахунок загального річного пробігу КТЗ

2.2.1.5. Розрахунок кількості діянь по всьому підприємству на рік

2.2.1.6. Розрахунок кількості діянь по всьому підприємству за зміну

2.2.2. Розрахунок обсягу робіт підприємства

2.2.2.1. Розрахунок річних трудомісткостей ТО і ПР

2.3. Технологічний розрахунок об´єкта проектування для агрегатного відділення

2.3.1. Визначення трудомісткості робіт у проектованому підрозділі

2.3.2. Розрахунок чисельності виробничих робітників

2.3.3. Розрахунок кількості постів агрегатного відділення

2.3.4. Визначення потреби у технологічному обладнанні

2.3.5. Розрахунок площі проектованого підрозділу

2.4. Організація технологічного процесу у проектованому підрозділі

2.4.1. Короткий опис технологічного процесу

2.4.2. Карта технологічного процесу

3. Наукова організація праці і виробнича естетика в проектованому підрозділі

3.1. Наукова організація праці

3.2. Виробнича естетика

4. Охорона праці у проектованому підрозділі

4.1. Виробнича санітарія

4.2. Техніка безпеки

4.3. Протипожежний захист

5. Конструкторський розділ

5.1. Призначення. Будова, робота і технічна характеристика пристрою, що розробляється

5.2. Техніка безпеки при роботі з пристроєм

Автомобільний транспорт є однією з важливих галузей господарства, забезпечує поряд з іншими видами транспорту виробництво та обіг продукції промисловості й сільського господарства, потреби будівництва, задовольняє потреби населення в перевезеннях, а також сприяє зміцненню оборони України.

До складу автомобільного транспорту входять підприємства автомобільного транспорту, що здійснюють перевезення пасажирів і вантажів, авторемонтні та шиноремонтні підприємства, рухомий склад автомобільного транспорту, транспортно-експедиційні підприємства, а також автовокзали й автостанції, навчальні заклади, інші підприємства, установи й організації, незалежно від форм власності, що забезпечують роботу автомобільного транспорту.

Забезпечення безпеки дорожнього руху – одне з найважливіших завдань технічної служби. Для вирішення його необхідно насамперед високий рівень організації та якості ремонтно-профілактичних робіт автомобільної техніки, глибокий аналіз причин відмов і несправностей, високий рівень інженерно-технічного і ремонтного-профілактичного складу, а також добре поставлена виховна робота.

На підприємстві створюють бригади, які спеціалізуються на ТО і ПР агрегатів, вузлів і окремих систем автомобіля. Цей метод характеризують такі основні умови. Виробнича структура технічної служби будується у відповідності до принципів агрегатно-дільничної організації. Але при цьому кількість основних бригад робітників відповідає кількості спеціалізованих зон ТО-2 і ремонту.

ТО-2 виконується тільки між змінами, а поточний ремонт - за декілька змін, включаючи також міжзмінний час. Виробництво ТО-2 і ПР виконується за декілька прийомі заїздів (від трьох до п’яти). В залежності від їх кількості на підприємства створюються спеціалізовані зони, кожна з яких обладнана для проведення поглибленої діагностики,ТО-2 і ПР певної групи агрегатів і систем КТЗ.