Лабораторна робота № 1-3, Варіант 17 з курсу Технологія проектування та адміністрування баз даних та сховищ даних
Код роботи: 479
Вид роботи: Лабораторна робота
Предмет: Технології проектування та адміністрування баз даних та сховищ даних
Тема: № 1-3, В-17
Кількість сторінок: 17
Дата виконання: 2015
Мова написання: українська
Ціна: 400 грн
Завдання до лабораторних
Варіант 17
Посада |
|||||||
Професор |
Доцент |
Асистент |
Дис ци- плі на |
Поса- дова став- ка |
|||
Кіль-кість аспірантів
|
Кіль-кість лекційних годин |
Кількі-сть лекцій-них годин |
Кількі-сть прак-тичних годин |
Кількі-сть практичних годин |
Вироб-нича прак-тика |
Лабораторна робота №1
Тема: Розробити концептуальну модель БД на основі її інфологічної моделі відповідно до варіанту завдання
Мета: Ознайомитись з особливостями розробки проекту БД на основі заданого документу відповідно до варіанту завдання.
Хід роботи
1. Побудувати інфологічну модель за відповідними даними.
2. На основі інфологічної моделі розробити концептуальний проект реляційної бази даних, сутністю якої є таблиці.
3. Зробити і захистити звіт.
Лабораторна робота №2
Тема: Вдосконалити концептуальну модель БД на основі принципів нормальних форм.
Мета: Закріпити поняття нормальних форм при оптимізації структури БД.
Хід роботи
1. Вдосконалити концептуальну модель БД на основі принципів нормальних форм використовуючи таблиці.
Структура сутності “”
N |
Назва реквізиту |
Ідентифікатор |
Тип реквізиту |
Особливості |
Формат реквізиту |
Джерело |
Примітка |
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Зробити і захистити звіт.
Лабораторна робота №3
Тема: Відповідно до розробленого проекту реалізувати структуру БД в СУБД у власній папці з іменем „Прізвище студента_група”.
Мета: Ознайомитись з особливостями реалізації проекту БД в СУБД на основі заданого документу відповідно до варіанту завдання.
Хід роботи
1. Відповідно до розробленого проекту створити масив в кількості 15 записів шляхом наповнення БД такими даними, щоб можна було дати позитивну відповідь на питання, які сформульовані в завданні.
2. Зробити і захистити звіт.