Лекція №3 - Впорядкування обмеженої кількості робіт для однієї машини
Код роботи: 4084
Вид роботи: Лекція
Предмет: Теорія розкладів
Тема: №3, Впорядкування обмеженої кількості робіт для однієї машини
Кількість сторінок: 18
Дата виконання: 2017
Мова написання: українська
Ціна: 250 грн
Вступ
1. Перестановочні розклади
2. Упорядкування по мінімуму тривалості робіт
3. Впорядкування в відповідності з плановим терміном
3.1. Впорядкування у відповідності з резервом часу
3.2. Оптимізація за двома критеріями
4. Випадкове впорядкування
5. Властивості антитетичних правил
6. Упорядкування в випадку критерію, що враховує ваги
6.1. Мінімізація середнього зваженого запізнення
Передбачається, що кожна робота складається тільки з однієї операції. В цьому випадку множину робіт можна розбити на групи в залежності від виду операції і кожна машина, що виконує певну операцію, не залежить від інших. Отже, можна обмежитися складанням розкладу тільки для однієї машини і виконуваною нею підмножини робіт.
Будемо вважати, що:
- множина робіт обмежена і відома заздалегідь і що всі вони повинні бути виконані;
- машини використовуються тільки для виконання розглянутих робіт, що вони завжди доступні і не виходять з ладу;
- роботи надходять в систему одночасно, так що при складанні розкладу процес обслуговування може початися з будь-якої з них;
- виконання кожної з робіт відбувається або без налаштування машини, або налаштування не залежить від попередньої роботи; в останньому випадку тривалість налаштування перед якою-небудь роботою залежить лише від самої роботи і цю тривалість можна приєднати до тривалості виконання роботи.
Результати упорядкування для однієї машини можна прямо застосовувати у випадках:
- коли складні технічні комплекси функціонують як одне ціле (в хімічній і важкій промисловості підприємство часто представляє собою одне ціле по відношенню до кінцевого продукту виробництва);
- коли з сукупності операцій кожної роботи одна (виконується на певній машині) є домінантною; в таких ситуаціях другорядними операціями можна знехтувати і розглядати систему, яка б складалася з однієї машини, що здійснює цю домінантну операцію;
- коли одна з машин тимчасово стає настільки вузьким місцем у системі, що в основному визначає її продуктивність. Для цієї машини розклад складається окремо і незалежно від інших машин. Наприклад, якщо при складанні розкладу рейсових літаків в мережі аеропортів відомо, що пропускна здатність одного з аеропортів обмежена через погоду, то для цього аеропорту тимчасовий розклад складається в першу чергу, оскільки його можливості є визначальними для всієї мережі.