Курсова робота Фірмовий стиль студії звукозапису
Код роботи: 2919
Вид роботи: Курсова робота
Предмет: Web-дизайн
Тема: Фірмовий стиль студії звукозапису
Кількість сторінок: 73
Дата виконання: 2016
Мова написання: українська
Ціна: 600 грн
Вступ
I. Аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду створення фірмового стилю провідних фірм, аналогів за різними джерелами інформації
Висновки. Основні тенденції створення фірмового стилю
ІI. Характеристика об’єкту проектування
2.0.1. Ламповий мікрофонний підсилювач ART TUBE MP PROJECT SERIES
2.0.2. Навушники: професійні, фірми AKG
2.0.3. Мікшерний пульт
2.0.4. Мікрофон Neumann M147 Tube
2.0.5. Аналого-цифровий перетворювач AVID
2.0.6. Звукова карта Creative SoundBlaster X-FI HD (USB)
2.0.7. Акустична система USB Sound Blaster X-Fi HD
2.0.8. Програмно-апаратні комплекси студій звукозапису для Mac і Windows Pro Tools
2.0.9. Компьютер Mac Pro
2.0.10. Акустична система Dynaudio Excite X12
2.0.11. Аудіоредактор (Steinberg Cubase та Acoustica Mixcraft)
2.0.12. Реверберація
2.0.13. Типи ефектів ревербератора
2.0.14. Параметри типів ревербератора
2.0.15. Творча команда при звукозаписі
2.0.16. Характеристика студійних приміщень
2.0.17. Встановлення моніторів при звукозаписі
2.0.18. Умови моніторингу при звукозаписі
2.0.19. Умови і вимоги до приміщень звукозапису
2.1. Аналіз сучасного стану фірми
2.2. Особливості приміщень, що вибрані для розміщення елементів фірмового стилю і впливають на проектні розробки
Висновки. Дизайн-програма проекту
ІІІ. Проектне рішення
3.1. Система постійних засобів візуальної інформації
3.2. Система тимчасових засобів візуальної інформації
3.3. Фірмовий стиль як засіб само програмування колективної виробничої діяльності
3.4. Фірмовий знак
3.5. Функціональна графічна система
3.6. Колористичне рішення
3.7. Естетична організація внутрішнього предметного середовища
3.8. Естетична організація зовнішнього предметного середовища
Висновки. Креативні дизайнерські пропозиції
Список інформаційних джерел
Актуальність теми. Велику роль в музичному мистецтві відіграють творчі експерименти. В період 80-их років в Західній Європі, зокрема в Великобританії, завдяки активності, сміливості та винахідливості музикантів, виникли нові музичні жанри. Але існує одна проблема: для експериментів завжди потрібне гарне оснащення, адже без цього неможливо рухатися вперед. Продукт має бути корисним суспільству. І для того, щоб все було функціонувало і було на своєму місці, має бути добре продумане організаційне питання. Адже одного таланту та творчої мотивації недостатньо. Потрібна гарна апаратура, спеціалісти в галузі, відповідна обстановка.
Задача проекту. Фірмовий стиль – це якість продукту. Графічна частина має відображати імідж фірми, її суть. В даному проекті йде задача відобразити специфіку універсальної організації, яка суміщає в собі функції звукозапису та лейблу. Задача ця непроста, і потребує певних знань в сфері основ композиції, технічної підготовки.
Ставитися до виконавців не просто як до замовників, а як до особистостей, взяти відповідальність за співпрацю з ними – один з основних аспектів задачі організації. Більш того, студія має експериментальний характер та записує музику з атмосферним звучанням, отже це охоплює певну сферу жанрів, яка відокремлена від поп-культури і є доволі нетиповою.
Мета проекту: дати можливість музикантам згуртуватися, дати поштовх до розвитку, експериментувати з жанрами, виявити свої характерні якості як гурту – свою специфіку, вкласти всі зусилля, що допомогти розвинути свій потенціал. Самостійна праця гурту над собою (в плані іміджу, вибору музикального напряму). Застосування в музиці ефектів, які підсилюють атмосферність (зокрема ефекту реверберації), використання в великій кількості семплів та клавішних.
Було виконано проект всебічно – не тільки графічно, але й концептуально – враховуючи необхідне обладнання та організацію компанії. В даному випадку розроблено проектне рішення для незвичайної студії звукозапису під назвою Soul records.
Процес розробки включає в себе:
1. Пошук ідеї.
2. Аналіз фірмового стилю аналогічної організації Union records.
3. Вивчення та аналіз обладнання. Консультація з фахівцем зі студії звукозапису Дяченко Володимиром Валерієвичем.
4. Розробка фірмового стилю – фірмового знаку, колористичної системи. Було застосовано – композиційні прийоми, використані з трактатів теоретика мистецтва Йоганнеса Іттена, використовуючи його відому книгу «Мистецтво форми та кольору».
5. Застосування фірмового знаку в різних аспектах діяльності студії, враховуючи: аспект зовнішнього та внутрішнього середовища (інтер’єру та екстер’єру), документації (конверти, бланки), візитівки, рекламно-інформаційної продукції (ручка, магніти, упаковки для платівки).
Графічний матеріал представлений у вигляді ескізів ручної роботи.
Креативні дизайнерські пропозиції:
1. Подальша розробка сайту;
2. Розміщення фірмового знаку на музичних інструментах, зокрема на гітарі та барабанах;
3. Розміщення фірмового знаку на костюмах виконавців;
4. Подальший дизайн спец-одягу для творчої команди та допоміжних працівників.
1. Мистецтво форми та кольору. Й. Іттен., 2004
2. Проджект-студії. Маленькі студії для великих записів. Ньюелл Ф., 2002.
3. http://multidj.ru/musykalnye-stati/30-effekt-reverberacii-v-napisanii-muzyki.html
4. http://www.sound-consulting.net/ua/?page_id=281
5. http://audioshop.com.ua/neumann/m147-tube/
6. http://mixcraft.ru/
7. http://avid.com/
8. http://www.sound.zp.ua/press/dynaudio/Dynaudio_Excite_Stereophile_RUS.pdf
9. http://studopedia.org/1-94461.html
10. http://vidpo.net/shho-take-viviski.html