Дипломна робота Створення та SEO Web-сайту, адміністративна частина, дизайн, структура, контент та наповнення
Код роботи: 2360
Вид роботи: Дипломна робота
Предмет: Економічна кібернетика
Тема: Створення та SEO Web-сайту, адміністративна частина, дизайн, структура, контент та наповнення, семантичне ядро, зовнішні методи просування (SEO)
Кількість сторінок: 154
Дата виконання: 2016
Мова написання: українська
Ціна: 3500 грн
Перелік умовних скорочень
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ПРОЦЕС ТА ЕТАПИ СТВОРЕННЯ WEB-САЙТУ
1.1. Поняття та історія створення Web-сайтів
1.2. Платформа та адміністративна частина сайту
1. 3. Дизайн та структура сайту
РОЗДІЛ 2. ВНУТРІШНІ МЕТОДИ ОПТИМІЗАЦІЇ САЙТУ (ВНУТРІШНЄ SEO)
2.1. Контент та наповнення сайту
2.2. SEO оптимізація сторінок сайту та інших його елементів
2.3. Поняття семантичне ядро та його складання
РОЗДІЛ 3. ЗОВНІШНІ МЕТОДИ ОПТИМІЗАЦІЇ САЙТУ (ЗОВНІШНЄ SEO)
3.1. Реєстрація сайту в пошукових системах та додавання лічильників
3.2. Підвищення рівня ТІЦ і PR, як показник «авторитетності» сайту
3.3. Соціалізація сайту в соціальних мережах
3.4. Огляд інструментів вебмайстрів для SEO-аналізу сайту
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Актуальність. В даний час все більшої актуальності набуває Інтернет ринок товарів та послуг. Малому та середньому бізнесу вдається все менше вижити в сучасних умовах. Спасінням стала павутина WWW та всі її можливості.
Все більшої актуальності набуває сфера створення сайтів та Інтернет-комерція. Малий бізнес може виживати тільки в мережі Інтернет, так як тут є хоча б якісь можливості.
Стає все більшим ринок Інтернет-комерції, через Інтернет стають все більше купляти і Інтернет-магазини чи фірми стають заробляти навіть більше, ніж прості магазини і фірми не закріплені Інтернет-представництвом.
Ринок Інтернету на територію України та країн СНД на даний час заповнений не повністю, що дає великі можливості і низьку конкуренцію, тому на даний час дана справа є надзвичайно актуальною.
В західних державах конкуренція дуже висока і вільних ніш уже майже не залишилося, тому там Інтернет-комерція є тільки засобом для додаткових продажів, а на ринку СНД це є основний потік клієнтів.
Хоча перенесення бізнесу в Інтернет не така проста задача і в ній є багато складності і нюансів. Спробуємо це все розібрати і детально розглянути кожну деталь створення бізнесу в Інтернеті.
Тому, актуальністю даної теми є те, що створення і просування Web-сайтів на даний час є не просто актуальним, а спасінням малому та середньому бізнесу в сучасних умовах.
Створення та просування Web-сайтів на даний час має надзвичайно велике значення, адже він дає необмежені можливості, такі як: необмежений потік клієнтів, дешевший варіант ведення бізнесу (економія на офісі, на приміщеннях, на співробітниках і т. д., для кожного своє), багато вільних ніш, сучасність та новизну ведення бізнесу з подальшою перспективою та багато іншого.
Об’єктом дослідження є будівельна компанія «МАЙСТЕР».
Предметом дослідження є створення Web-сайту та підвищення його позицій в Google і Яндексі на лідируючі позиції.
Метою даної роботи є узагальнення та систематизація знань про створення та просування веб-сайту, підвищення функціонування бізнесу в мережі Інтернет всіма можливими способами та реалізація всього на прикладі БК «МАЙСТЕР».
Відповідно до мети роботи, можна виділити наступні завдання:
- підбір теоретичного матеріалу для створення і оптимізації Web-сайту;
- пошук CMS-платформи для реалізації проекту Web-сайту;
- дизайн та оформлення;
- наповнення та контент сайту;
- оптимізація окремих Інтернет-сторінок сайту;
- складання семантичного ядра сайту;
- реєстрація сайту в каталогах, дошках оголошень та пошукових мережах;
- реалізація на сайті SMM (соціальні мережі);
- аналіз сайту та огляд лічильників.
Методи дослідження. Для досягнення мети і розв'язання завдань дипломної роботи використовуються наступні методи наукового дослідження: аналізу та синтезу; аналітичні та математико-статистичні методи; статистичні методи.
Структура роботи. Дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів основної частини, висновків, списку використаної літератури та додатків.
У дипломній роботі ми розглядали декілька визначень і дійшли до таких висновків:
1. Веб-сайт - сукупність програмних, інформаційних, а також медійних засобів, логічно пов'язаних між собою. По-суті ж, веб-сайт - це віддзеркалення успішності фірми, її обличчя. Сучасні веб-дизайнери створюють сайти на спеціальних платформах (основні Joomla i WordPress).
2. Система керування вмістом або іншими словами платформа для створення сайту (СКВ; англ. Content Management System, CMS) — програмне забезпечення для організації веб-сайтів чи інших інформаційних ресурсів в Інтернеті чи окремих комп'ютерних мережах. Найвідоміші платформи на сучасному ринку (Рунет) на яких створюють сайти це Joomla i WordPress.
3. Joomla! — відкрита універсальна система керування вмістом для публікації інформації в Інтернеті. Підходить для створення маленьких і великих корпоративних сайтів, Інтернет-порталів, онлайн-магазинів, сайтів-спільнот і персональних сторінок. З особливостей Joomlaи можна відзначити: гнучкі інструменти з управління обліковими записами, інтерфейс для управління медіа-файлами, підтримка створення багатомовних варіантів сторінок, система управління рекламними кампаніями, адресна книга користувачів, голосування, вбудований пошук, функції категоризації посилань і обліку кліків, WYSIWYG-редактор, система шаблонів, підтримка меню, управління новинними потоками, XML-RPC API для інтеграції з іншими системами, підтримка кешування сторінок і великий набір готових доповнень.
4. WordPress — це проста у встановленні та використанні система керування вмістом з відкритим кодом, яка широко використовується для створення веб-сайтів. Сфера застосування — від блогів до складних веб-сайтів. Вбудована система тем і плаґінів в поєднанні з вдалою архітектурою дозволяє конструювати на основі WordPress практично будь-які веб-проекти.
5. У своїй роботі ми використали сучасну та платну платформу Megagroup.ru CMS.S3. Система управління сайтом Megagroup.ru CMS.S3 призначена для невеликих і середніх Інтернет-проектів. Особливість системи - швидкість роботи зі сторінками сайту, створення і редагування нової сторінки на сайті проводиться 3 кліками мишки, а наприклад зміна порядку сторінок в меню - 2 кліками.
1. 3 шага в ТОП: оптимизация без ошибок / - М.: INGATE, 2014. – 64 с.
2. 4 способа привлечь посетителей на сайт / - М.: INGATE, 2014. – 39 с.
3. 11 методов повышения конверсии / - М.: INGATE, 2013. – 65 с.
4. 75 фактов, графиков и диаграмм. Об Интернет-маркетинге / - М.: INGATE, 2014. – 88 с.
5. 100 практических советов для Интернет-маркетологов. Как создать интересный контент? / - М.: INGATE, 2013. – 40 с.
6. Абдулов Р. І. Продвижение и монетизация личной страницы ВК / Р. І. Абдулов - Санк-Петербург, 2014. – 72 с.
7. Андросов А., Ворошилова И., Долгов В., Замарацкая С., Манн И., Носова Е., Овчинников Р., Рыжиков С., Сухов С., Черницкая М. Интернет-маркетинг на 100% / Под ред. С. Сухова – СПб.: Питер, 2009. – 240 с.
8. Антикризисный Интернет-маркетинг: курс на прибыль / - М.: INGATE, 2015. – 52 с.
9. Ашманов И., Иванов А., Оптимизация и продвижение сайтов в поисковых системах. 3-е изд. – СПб.: Питер, 2011. – 464 с.
10. Ашманов И., Иванов А. Оптимизация и продвижение сайтов в поисковых системах // Аштанов и партнеры – Питер. – 2008. – 401 с.
11. Борисенко А. А. Web-дизайн. Просто как дважды два / А. А. Борисенко. – М.: Эксмо, 2008. – 320 с.
12. Вся правда о контекстной рекламе / - М.: INGATE, 2013. – 58 с.
13. Вовкодав Ю. Как писать статьи? – М.: – 2013. – 30 с.
14. Гаевский А. Ю., Романовский В. А. Создание WEB-страниц и Web-сайтов. HTML и JavaScript // М.: – 2011. – 444 с.
15. Голомбински К., Хаген Р. Добавь воздуха! Основы визуального дизайна для графики, веб и мультимедиа. – СПб.: Питер, 2013. – 272 с.
16. Горнаков С. Г. Осваиваем популярные системы управление сайтом (CMS). – М.: ДМК Пресс, 2009. – 336 с.
17. Джонс К. 140 технологий раскрутки сайтов. Все, что нужно знать о SEO, чтобы вывести свой сайт в лидеры / Джонс К. – М.: Рид Групп, 2011. – 352 с.
18. Электронная коммерция. В2В-программирование: Пер. с англ. – СПб.: БХВ-Петербург, 2001. – 368 с.
19. Загуменов А. П. Как раскрутить и разрекламировать Web-сайт в сети Интернет. – М.: ДМК Пресс, 2005. – 384 с.
20. Зуев М. Б. Продвижение сайтов в поисковых системах: Спасательный круг для малого бизнеса / М. Б. Зуев, П. А. Марус, А. Г. Прокофьев – М.: БИНОМ. Лаборатория знаний, 2006. – 299 с.
21. Иванов И., Голополосов Д., Терехов А., Кин Д., Карпенко В., Глушак Б., Шакин М., Лютик А., Кокшаров Э. SEO: поисковая оптимизация от А до Я // М.: – 2012. – 536 с.
22. Интернет-маркетинг за 55 минут / - М.: INGATE, 2014. – 51 с.
23. Как продавать больше: Google Analytics для Интернет-магазина // INGATE – 2014 . – 105 с.
24. Как получить в 2 раза больше клиентов с сайта? / - М.: INGATE, 2014.– 22 с.
25. Как увеличить доход Интернет-магазина на 190%? Оптыт бренда Love Republic / - М.: INGATE, 2014. – 8 с.
Також можете замовити презентацію до дипломної роботи: http://kursoviks.com.ua/bd_kompyuternyye/article_post/2361-prezentatsiya-stvorennya-ta-seo-web-saytu-administrativna-chastina-dizayn-struktura-kontent-ta-napovnennya