Распечатать страницу
Главная \ База готовых работ \ Готовые работы по компьютерным дисциплинам \ Объектно-ориентированное программирование \ 1680. Курсова робота Створення програмного продукту Атестаційна відомість

Курсова робота Створення програмного продукту Атестаційна відомість

« Назад

Код роботи: 1680

Вид роботи: Курсова робота

Предмет: Об’єктно-орієнтоване програмування

Тема: Створення програмного продукту Атестаційна відомість

Кількість сторінок: 36

Дата виконання: 2014

Мова написання: українська

Ціна: 700 грн

АНОТАЦІЯ

ВСТУП

1. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

1.1. Призначення та область застосування програмного продукту

1.2. Функціональні вимоги до програмного продукту

1.3. Кваліфікаційні вимоги до програмного продукту

1.4. Вимоги до умов експлуатації програмного продукту

2. ДОКУМЕНТИ ТЕХНО-РОБОЧОГО ПРОЕКТУ

2.1. Інформаційне забезпечення програмного продукту

2.2. Структура програмного продукту

2.3. Опис інтефейсу програмного продукту з користувачем

2.4. План тестування програмного продукту

ВИСНОВКИ

ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТОК

У Концепції Національної програми інформатизації дано визначення поняттям інформатизації, інформатизації системи освіти.

Інформатизація— це сукупність взаємопов'язаних організаційних, правових, політичних, соціально-економічних, науково-технічних, виробничих процесів, спрямованих на задоволення інформаційних потреб, реалізацію прав громадян і суспільства на основі створення, розвитку, використання інформаційних систем, мереж, ресурсів та інформаційних технологій, побудованих на основі застосування сучасної обчислювальної та комунікаційної техніки.

Інформатизація науки, освіти й культури – один з основних напрямів інформатизації суспільства і головна умова, що визначає розвиток цих галузей.

Інформатизація системи освітице упорядкована сукупність взаємопов'язаних організаційно-правових, соціально-економічних, навчально-методичних, науково-технічних, виробничих й управлінських процесів, спрямованих на задоволення освітніх інформаційних, обчислювальних і телекомунікаційних потреб учасників навчально-виховного процесу на формування та розвиток інтелектуального потенціалу нації; удосконалення форм і змісту навчально-виховного процесу шляхом упровадження комп'ютерних методів навчання й тестування.

Мета інформатизації системи освіти полягаєу глобальній раціоналізації інтелектуальної діяльності людства за рахунок використання інформаційно-комунікаційних технологій, підвищення ефективності його продуктивної діяльності й якості підготовки людини до повноцінного життя в інформаційному суспільстві.

Створення єдиного інформаційного середовища в галузі освіти на основі інформаційної мережі, що охоплює всі ланки системи освіти, заклади, установи й органи управління ними, є одним зі стратегічних завдань інформатизації системи освіти. Водночас інформатизація освітньої галузі є умовою впровадження інформаціологічної моделі розвитку суспільства. Інформаційно-комунікаційні технології управління освітніми процесами – це об'єктивна реальність, зумовлена сучасним етапом розвитку матеріально-технічної бази суспільства. Тому інформатизація є одним з важливих напрямів змістової, методологічної та організаційної модернізації системи освіти. Вона спрямована на підвищення якості, доступності й ефективності навчання, наближення до реалій сучасного життя.

Метою курсової роботи є створення програмного продукту, який здійснює автоматизоване формування та збереження в файлах атестаційних відомостей, а також визначення показників успішності студентів академічної групи.

Структура курсової роботи.Курсова робота складається з вступу, двох основних розділів, висновків, списку використаних джерел та літератури та додатку.

Програмний продукт «Атестаційна відомість» розроблений на основі індивідуального завдання до курсової роботи. Вона здійснює автоматизоване формування та збереження в файлах атестаційних відомостей, а також визначення показників успішності студентів академічної групи.

Програмний продукт розроблено за допомогою інструментальних засобів візуального інтерактивного об’єктно-орієнтованого середовища програмування Delphi, розширених додатковим набором TMS-компонентів для покращення інтерфейсу, що відповідає сучасним тенденціям розвитку технологій розробки програмного забезпечення.

Випробування програмного продукту продемонстрували його працездатність та відповідність заданим функціональним, кваліфікаційним та експлуатаційним вимогам.

1. Глинський Я.М., Анохін В.Є., Ряжська В.А. Паскаль. Turbo Pascal & Delphi/ Навчальний посібник. Львів – 2003. – С.141.

2. Сухарев Михаил. Delphi. Полное руководство. «Наука и техника». Санкт-Петербург, 2008 г. – 1035 с.

3. Фленов Михаил. Библия Delphi. Санкт-Петербург: «БВХ-Петербург», 2005 г – 865 с.

4. Митчелл К.Керман. Программирование и отладка в Delphi. Учебный курс. Москва – Санкт-Петербург – Киев - 2003. – С.669.

5. Міжнародний стандарт ISO/IEC 12207: 1995-08-01.

6. Орлов С.А.. Технологии разработки программного обеспечения. Учебник для ВУЗов. Москва-… 2002, - 463с.

7. Пономаренко В.С. Проектування інформаційних систем. – К., ВЦ «Академія», 2002. – С.498.

АНОТАЦІЯ

Пояснювальна записка до курсової роботи на тему «Створення програмного продукту «Атестаційна відомість»» складається з вступу, двох основних розділів, висновків, списку літератури та додатку.

 Створений програмний продукт здійснює автоматизоване формування та збереження в файлах атестаційних відомостей, а також визначення показників успішності студентів академічної групи.

У  вступі наведена характеристика використання інформаційних технологій в навчальних процесах, обґрунтування доцільності створення програмного продукту, сформульовані проблеми дослідження та мета курсової роботи.

В першій частині курсової роботи наведені розділи технічного завдання до програмного продукту, а саме: призначення програмного продукту, функціональні, кваліфікаційні та експлуатаційні вимоги.

Характеристика створеного програмного продукту наведена у другій частині курсової роботи. Тут представлені окремі розділи техно-робочого проекту: структура програмного продукту, опис інтерфейсу з користувачем, план тестування,  інструкція по експлуатації програмного продукту.

У висновках підведені підсумки виконання курсової роботи.

Список літератури містить перелік літературних джерел, які були використані при виконанні курсової роботи.

В додатку  наведений текст програмного продукту.

Завдання

Створити програмний продукт, що здійснює формування атестаційних відомостей успішності студентів групи, з такими функціональними можливостями:

- формування списку студентів - введення, редагування, видалення даних, збереження в текстовому файлі, завантаження з файлу;

- формування списку навчальних дисциплін з зазначенням систем оцінювання (5 або 12 балів) - введення, редагування, видалення даних, збереження в текстовому файлі, завантаження з файлу;

- формування атестаційних відомостей для заданого періоду (місяця, семестру) для обраних зі списку навчальних дисциплін, збереження їх у типізованих файлах.

- редагування та перегляд відомостей за заданий період, підбиття підсумків (успішності та якості знань).

Використовувати інструментальне середовище розробки програмних продуктів Delphi.