Лабораторна робота №9, Інформаційна технологія розв'язку задач маркетингової діяльності підприємства
Код роботи: 1289
Вид роботи: Лабораторна робота
Предмет: Інформаційні системи і технології в управлінні
Тема: №9, Інформаційна технологія розв'язку задач маркетингової діяльності підприємства
Кількість сторінок: 1
Дата виконання: 2016
Мова написання: українська
Ціна: 150 грн (за Excel-файл)
Мета. Проробити на персональному комп'ютері основні питання організації автоматизованої обробки даних на АРМ маркетолога в умовах функціонування інтегрованої системи обробки економічної інформації на підприємствах споживчої кооперації; розвинути у студентів навики в застосуванні отриманих теоретичних знань при розв'язку на персональних комп'ютерах комплексу економічних завдань розглядуваного АРМ.
Завдання для лабораторних занять і самостійної роботи
Завдання 1. На підставі таблиць 32-33 здійснити аналіз попиту населення на взуття в цілому по торгівельному об'єднанню (ОСС) за звітний період (2008-ий рік) засобами програми МЗ ЕхсеІ.
Таблиця 32
Дані торговельної статистики попиту (форма 3-торг) (фрагмент, для одної групи товарів)
Товарна група |
Рік |
Звітний період |
Залишки на кінець періоду |
Продано за період |
Шкіряне, текстильне та комбіноване взуття |
2008 |
І квартал |
1 000 000 |
50 000 000 |
Шкіряне, текстильне та |
2008 |
І півріччя |
2 100 000 |
71 000 000 |
Шкіряне, текстильне та комбіноване взуття |
2008 |
9 місяців |
2 6-00 000 |
101 000 000 |
Шкіряне, текстильне та комбіноване взуття |
2008 |
рік |
3 200 000 |
133 000 000 |
Таблиця 33
Дані вибіркового обстеження попиту на товари (фрагмент, для одного товару)
Товар |
Рік |
Місяць |
КАП |
Товарні запаси |
Продано |
Незадоволений попит |
Чоботи кирзові |
2000 |
1 |
1 |
150 |
120 |
40 |
Чоботи кирзові |
2000 |
1 |
2 |
50 |
20 |
20 |
Чоботи кирзові |
2000 |
2 |
1 |
120 |
120 |
120 |
Чоботи кирзові |
2000 |
2 |
2 |
30 |
50 |
60 |
Чоботи кирзові |
2000 |
3 |
1 |
90 |
100 |
50 |
Чоботи кирзові |
2000 |
4 |
1 |
70 |
120 |
60 |
Чоботи кирзові |
2000 |
5 |
1 |
130 |
80 |
100 |
Чоботи кирзові |
2000 |
6 |
1 |
100 |
120 |
70 |
Чоботи кирзові |
2000 |
7 |
1 |
100 |
100 |
100 |
Чоботи кирзові |
2000 |
8 |
1 |
110 |
90 |
120 |
Чоботи кирзові |
2000 |
9 |
1 |
90 |
110 |
120 |
Чоботи кирзові |
2000 |
10 |
1 |
130 |
110 |
40 |
Чоботи кирзові |
2000 |
11 |
1 |
70 |
130 |
10 |
Чоботи кирзові |
2000 |
12 |
1 |
10 |
120 |
0 |
ЗАВДАННЯ 2. На підставі даних про основні показники діяльності торговельного об'єднання (ОСС), які наведені в таблиці 34, розробити прогноз попиту населення на взуття на плановий період ('(2001 рік). Застосувати метод кореляційно-регресійного аналізу та програмні засоби MS Excel.
Перевірити правильність розрахунків оцінок параметрів регресії. З надійністю р = 0,95, використовуючи г-статистику, оцінити адекватність прийнятої статистичної залежності спостережуваним даним. Побудувати з надійністю р = 0,95 прогноз попиту на взуття та його довірчий інтервал.
Побудувати графіки статистичних даних та лінії регресії.
Таблиця 34
Основні показники діяльності ОСС
№ торгівельного підприємства |
Товарообіг РСС на душу населення (доходи на душу населення), гри |
Товарообіг на 1 мг торговельної площі, грн |
Товарообіг взуття, грн |
1 |
660 500 |
27,4 |
35 400 |
2 |
730 600 |
32,8 |
40 400 |
3 |
784 900 |
33,0 |
41 000 |
4 |
839 100 |
42,4 |
41 800 |
5 |
947 500 |
47,8 |
42 000 |
6 |
967 100 |
47,9 |
42 150 |
7 |
1 075 300 |
53,2 |
43 620 |
8 |
1 200 410 |
53,9 |
43 710 |
9 |
1 210 300 |
55,6 |
45 600 |
10 |
1 290 700 |
56,0 |
46 180 |
11 |
1 313 500 |
63,1 |
51 230 |
12 |
1 436 800 |
65,2 |
53 330 |
13 |
1 590 710 |
69,4 |
58 460 |
14 |
1 921 300 |
72,7 |
61 290 |
15 |
1 500 310 |
73,6 |
63 310 |
16 |
1 510 689 |
74,0 |
64 180 |
17 |
1 610 790 |
76,3 |
71 800 |
18 |
1 820 000 |
8,4 |
80 100 |
19 |
1 900 150 |
85,6 |
85 600 |
Детальніше дивіться методичні рекомендації: