Распечатать страницу
Главная \ База готовых работ \ Готовые работы по компьютерным дисциплинам \ Информационные системы и технологии \ 1289. Лабораторна робота №9, Інформаційна технологія розв'язку задач маркетингової діяльності підприємства

Лабораторна робота №9, Інформаційна технологія розв'язку задач маркетингової діяльності підприємства

« Назад

Код роботи: 1289

Вид роботи: Лабораторна робота

Предмет: Інформаційні системи і технології в управлінні

Тема: №9, Інформаційна технологія розв'язку задач маркетингової діяльності підприємства

Кількість сторінок: 1

Дата виконання: 2016

Мова написання: українська

Ціна: 150 грн (за Excel-файл)

Мета. Проробити на персональному комп'ютері основні питання організації автоматизованої обробки даних на АРМ маркетолога в умовах функціонування інтегрованої системи обробки економічної інформації на підприємствах споживчої кооперації; розвинути у студентів навики в застосуванні отриманих теоретичних знань при розв'язку на персональних комп'ютерах комплексу економічних завдань розглядуваного АРМ.

Завдання для лабораторних занять і самостійної роботи

Завдання 1. На підставі таблиць 32-33 здійснити аналіз попиту населення на взуття в цілому по торгівельному об'єднанню (ОСС) за звітний період (2008-ий рік) засобами програми МЗ ЕхсеІ.

Таблиця 32

Дані торговельної статистики попиту (форма 3-торг) (фрагмент, для одної групи товарів)

Товарна група

Рік

Звітний період

Залишки на кінець періоду

Продано за період

Шкіряне, текстильне та комбіноване взуття

2008

І квартал

1 000 000

50 000 000

Шкіряне, текстильне та

2008

І півріччя

2 100 000

71 000 000

Шкіряне, текстильне та комбіноване взуття

2008

9 місяців

2 6-00 000

101 000 000

Шкіряне, текстильне та комбіноване взуття

2008

рік

3 200 000

133 000 000

Таблиця 33

Дані вибіркового обстеження попиту на товари (фрагмент, для одного товару)

Товар

Рік

Місяць

КАП

Товарні запаси

Продано

Незадоволений попит

Чоботи кирзові

2000

1

1

150

120

40

Чоботи кирзові

2000

1

2

50

20

20

Чоботи кирзові

2000

2

1

120

120

120

Чоботи кирзові

2000

2

2

30

50

60

Чоботи кирзові

2000

3

1

90

100

50

Чоботи кирзові

2000

4

1

70

120

60

Чоботи кирзові

2000

5

1

130

80

100

Чоботи кирзові

2000

6

1

100

120

70

Чоботи кирзові

2000

7

1

100

100

100

Чоботи кирзові

2000

8

1

110

90

120

Чоботи кирзові

2000

9

1

90

110

120

Чоботи кирзові

2000

10

1

130

110

40

Чоботи кирзові

2000

11

1

70

130

10

Чоботи кирзові

2000

12

1

10

120

0

 

ЗАВДАННЯ 2. На підставі даних про основні показники діяльності торговельного об'єднання (ОСС), які наведені в таблиці 34, розробити прогноз попиту населення на взуття на плановий період ('(2001 рік). Застосувати метод кореляційно-регресійного аналізу та програмні засоби MS Excel.

Перевірити правильність розрахунків оцінок параметрів регресії. З надійністю р = 0,95, використовуючи г-статистику, оцінити адекватність прийнятої статистичної залежності спостережуваним даним. Побудувати з надійністю р = 0,95 прогноз попиту на взуття та його довірчий інтервал.

Побудувати графіки статистичних даних та лінії регресії.

Таблиця 34

Основні показники діяльності ОСС

№ торгівельного підприємства

Товарообіг РСС на душу населення (доходи на душу населення), гри

Товарообіг на 1 мг торговельної площі, грн

Товарообіг взуття, грн

1

660 500

27,4

35 400

2

730 600

32,8

40 400

3

784 900

33,0

41 000

4

839 100

42,4

41 800

5

947 500

47,8

42 000

6

967 100

47,9

42 150

7

1 075 300

53,2

43 620

8

1 200 410

53,9

43 710

9

1 210 300

55,6

45 600

10

1 290 700

56,0

46 180

11

1 313 500

63,1

51 230

12

1 436 800

65,2

53 330

13

1 590 710

69,4

58 460

14

1 921 300

72,7

61 290

15

1 500 310

73,6

63 310

16

1 510 689

74,0

64 180

17

1 610 790

76,3

71 800

18

1 820 000

8,4

80 100

19

1 900 150

85,6

85 600

Детальніше дивіться методичні рекомендації:

http://ua.kursoviks.com.ua/metodychni_vkazivky/article_post/337-laboratorna-robota-9-nformac-yna-tehnolog-ya-rozv-yazku-zadach-marketingovo-d-yalnost-p-dpri-mstva