Лекція Організація Інтернет-ресурсу
Код роботи: 1234
Вид роботи: Лекція
Предмет: Сучасні інтернет-технології
Тема: Організація Інтернет-ресурсу
Кількість сторінок: 14
Дата виконання: 2016
Мова написання: українська
Ціна: безкоштовно
Вступ
1. Основні етапи розробки сайту
2. Вибір доменного імені
3. Розробка сайту: дизайн
4. Наповнення, розширення та актуалізація
5. Якісний зміст сайту
6. Інструменти роботи з аудиторією
7. Інструменти збору інформації
8. Підтримка користувачів / клієнтів
9. Первісне залучення відвідувачів
10. Реєстрація в каталогах
При відкритті фірмового сайту, компанія отримує додаткові можливості по продовженню та удосконаленню свого бізнесу. Навіть представницький сайт (сайт-візитка), не повинен бути статичним і рідко обновлюваним. Будь-яка компанія або фірма з плином часу модернізується, відкриває нові види послуг.
Завдання представницького сайту компанії - максимально ефективно працювати на компанію, допомагати бізнесу, оперативно інформувати про сервісах, послуги і товари.
На початковому етапі, необхідно створити ефектний іміджевий сайт, де розмістити тільки основну інформацію. Структура сайту потребує серйозної опрацювання. Необхідно визначитися із загальною концепцією, структурою та спрямованістю. Опрацьовується інформаційна та цільова аудиторія сайту.
1. Основні етапи розробки сайту
1. Визначення функцій і завдань сайту.
2. Вивчення цільової аудиторії.
3. Структура сайту - описує яким чином буде організовано інформаційне наповнення.
4. Дизайн, власний стиль - графічне представлення, повинен бути ефектним і ефективним.
5. Навігаційна модель - повинна забезпечувати зручність доступу до інформаційної складової сайту.
6. Реалізація засобами інтернет-вистави.
7. Інформаційне наповнення та підтримка - інформація, розміщується на сайті.
8. Доменне ім'я - віртуальний адреса по якому буде розміщуватися сайт, (зазвичай www.company.ua).
9. Хостинг - місце, де фізично буде розміщуватися сайт, розрізняються переліком можливостей.
2. Вибір доменного імені
Доменне ім'я - символьна адреса Інтернет-ресурсу (типу http://www.vvsu.ru), що однозначно визначає його в глобальній мережі Інтернет. Кожному доменному імені відповідає певний числовий IР-адреса (для www.vvsu.ru - 212.91.220.30).
IP-адреса - цифрова адреса, відповідна доменному імені (типу 212.13.123.45) і використовувана при обробці запитів телекомунікаційним обладнанням і програмним забезпеченням.
Умови вибору ефективного доменного імені:
- Ім'я має легко запам'ятовуватися;
- Достатньо коротким;
- Простим у написанні;
- Легко вимовним;
- Містити або назву компанії, або означати сферу діяльності, продукт або послугу;
- Необхідно враховувати цільову аудиторію.
Хорошим ім'ям буде: www.company.ua, де company – назва організації наприклад: http://www.sony.ua/ - SONY, http://www.samsung.ua/ - Samsung.
3. Розробка сайту: дизайн
Не можна економити на дизайні web-сайту, адже візуальне втілення сервера - це імідж Вашої фірми. Приміром, побачивши нагромадження некрасивої графіки, непоєднуваних шрифтів, виконання всіх сторінок в різних стилях, відвідувач неусвідомлено складе думку про фірму, що володіє даним сервером, і про її діяльність.
Навпаки, солідний дизайн, виконаний в унікальному, властивому тільки Вашому сайту стилі, створить дуже хороше враження у потенційного клієнта, який, цілком імовірно, стане реальним Вашим споживачем.
Зараз багато володіють навичками, так званого «веб- дизайну », і навіть Ваші співробітники за прийнятну плату готові розробити його.
4. Наповнення, розширення та актуалізація
Сайт рідко представляє цінність для відвідувачів, якщо інформація на ньому не змінюється. Особливо це важливо для ресурсів, що формують у себе постійну аудиторію.
На більшості професійно створених сайтів регулярно публікуються новини, стара інформація оновлюється, з'являються нові розділи, розширюються існуючі.
Необхідно відразу визначитися хто і яким чином буде займатися інформаційною підтримкою сайту.
5. Якісний зміст сайту
Вартість якісного змісту набагато більша, ніж прийнято вважати. Однак незважаючи на те, що певний обсяг інформації необхідно створювати власними силами, існують альтернативні джерела наповнення сайту:
Реферування - створення вибірки з існуючого інформаційного матеріалу в іншому форматі змісту.
Використання посилань - найдешевший спосіб наповнення, але необхідно пам'ятати, що посилання ведуть до іншого сайту.
Обмін інформацією та партнерство - обмін інформаційним наповненням з іншими сайту, які не є конкурентами.
Придбання - часто буває дешевше купити авторське право на вже існуючий матеріал, ніж створювати його з нуля.
Зміст, створюваний відвідувачами - найефективніший по співвідношенню з витратами, інформаційне наповнення виробляється з допомогою інтерактивних інструментів: поштові розсилки, дискусійні групи, чати, відгуки замовників.
6. Інструменти роботи з аудиторією
Інструменти роботи з аудиторією є невід'ємною складовою сучасного сайту. До них відносяться інструменти збору та подання інформації, послуги з продажу товарів, їх перед і післяпродажного обслуговування, послуги, дозволяють розвивати комунікації між користувачами.
Минув той час, коли сайт являв собою просто перекладену в мережу рекламну брошуру компанії. Сьогодні сайт вирішує набагато більше завдань і робить це все ефективніше.
7. Інструменти збору інформації
Опитування відвідувачів - їх ставлення / думка про продукти, сервіси, сайти (Feedback). Зібрати важливу інформацію в мережі набагато простіше і швидше. Для цієї мети на сайт поміщаються блоки реєстрації, опитування, голосування, гостьові книги і т.д.
Анкети для відвідувачів - збір демографічної інформації про відвідувачів сайту. По-перше, це важливо як для сайтів, які продають рекламу - рекламодавець повинен знати вплив на яку аудиторію він купує.
По-друге, залежно від демографічного портрета постійної аудиторії сайту, його адміністрація може робити відповідні коректування в контенті, розділах і навіть позиціонуванні, тим самим підлаштовуючись під інтереси аудиторії.
Аналіз поведінки користувачів на сайті - власники ресурсу можуть слідкувати за відвідуваністю сервера, за найбільш популярними маршрутами по сайту, точками входу і виходу відвідувачів, часом, проведеним на кожній з сторінок і т. д. Дана інформація використовується і для визначення ефективності рекламних напрямків, і для оптимізації структури та навігації сайту. Отримувати подібні дані можна за допомогою аналізатора логів сайту або просунутих лічильників.
8. Підтримка користувачів / клієнтів
Консультації - за допомогою інтернет-технологій Ви можете ефективно здійснювати інформаційну підтримку своїх клієнтів. Фахівці компанії за допомогою on-line конференцій, чату або по e-mail можуть відповідати на питання, давати консультації.
FAQ, документація - на базі матеріалів конференцій підтримки створюються сегментовані за певними критеріями збірники відповідей на "найбільш часто задають питання" (FAQ). Вони доступні всім відвідувачам сайту.
Патчі, драйвера і оновлення програм - продавці програмного забезпечення, крім консультацій та інструкцій, за допомогою Інтернету можуть поширювати як безпосередньо свою продукцію, так і патчі і поновлення до неї. А виробники високотехнологічного обладнання можуть викладати на сайті останні версії драйверів пристроїв.
Тренінг та дистанційне навчання - за допомогою інтернет-технологій у компанії є можливість дистанційно проводити тренінги або курси підвищення кваліфікації для співробітників, що працюють у філіях або дилерів. Комунікація може відбуватися за допомогою відео-конференції, чату і спеціально розробленого ПЗ, інтегрованого із сайтом компанії.
Комунікації між користувачами.
Завдання формування постійної і лояльної аудиторії стоїть перед будь-яким ресурсом. У завдання входять:
- стимуляція повторних і все більш частих візитів;
- збільшення часу, проведене користувачами на сайті;
- активне залучення користувачів в життя сайту (участь в дискусіях, опитуваннях, конкурсах і т. д.);
- залучення користувачів до розвитку і просуванню ресурсу;
- формування лояльності, почуття спільності, приналежності до спільноті сайту.
Для форматування аудиторії недостатньо тільки оперативно постачати інформацію і новини, цікаві даного спільноті.
Необхідно саме залучати користувачів в роботу сайту. Для цього використовується наступний інструментарій:
- віртуальні конференції;
- чати;
- дошки оголошень;
- системи голосування;
- ігри, конкурси;
- розсилки, дискусійні листи;
- корисні послуги та інші інструменти (поштові сервіси).
9. Первісне залучення відвідувачів
Індексація в пошукових системах.
Пошукові системи виробляють автоматичний пошук нових ресурсів і автоматичну індексацію. Саме завдяки пошуковим машинам користувачі Інтернет найчастіше знаходять потрібну їм інформацію.
Процедура реєстрації являє собою введення інформації про сайт в базу даних пошукової системи, через деякий час сторінки сайту індексуються і стають доступними для пошуку.
Популярні пошукові системи:
www.yandex.ru
www.rambler.ru
www.meta.ua
www.aport.ru
www.google.com
www.altavista.com
www.yahoo.com.
10. Реєстрація в каталогах
Альтернативою пошуковим системам є каталоги.
Каталоги - являють собою ієрархічну базу даних Інтернет ресурсів.
Для додавання в каталог необхідно внести інформацію про сайт.
Інформація проходить перевірку адміністратором каталогу і потім стає доступною для відвідувачів каталогу.