Лекція Реєстри підсистеми Обробка податкової звітності та платежів
Код роботи: 1201
Вид роботи: Лекція
Предмет: Автоматизація інформаційних систем
Тема: Реєстри підсистеми Обробка податкової звітності та платежів
Кількість сторінок: 17
Дата виконання: 2016
Мова написання: українська
Ціна: безкоштовно
1. Реєстр поданої звітності
2. Статистичний реєстр поданої звітності
3. Реєстр невчасно поданої звітності
4. Реєстр платників, що не подали звітність
5. Підготовка до обробки інформації, що надходить від органів ДКУ
При виборі пункту меню «Реєстр» (рис. 7) відкривається перелік пунктів меню, що відповідає видам реєстрів, що формуються підсистемою (рис. 48).
Рис. 48 – Пункт меню Реєстр системи Податковий блок
1. Реєстр поданої звітності
Після вибору пункту меню «Реєстр поданої звітності» відкривається екранна форма «Реєстр поданої звітності» (рис. 49), яка дозволяє користувачу встановити критерії для формування переліку поданої звітності, яка повинна бути включена до реєстру, та задати порядок сортування записів в такому реєстрі.
Після відкриття екранної форми поля для встановлення інтервалу звітних періодів заповнюються по замовчуванню значеннями поточного звітного періоду. При цьому передбачено вибір всіх типів звітних періодів для заданого інтервалу. Якщо користувачу потрібно обрати інший інтервал, то за допомогою кнопки відкривається (закривається, якщо не вносяться зміни) перелік звітних періодів для поточного року з можливістю виконати вибір звітних періодів інших років (рис. 50), також можна використати відмітку «Всі періоди».
Після відкриття екранної форми поля для встановлення інтервалу дат реєстрації податкової звітності заповнюються по замовчуванню значеннями поточної дати. Змінити інтервал дат реєстрації можна шляхом вибору потрібних дат з календаря, що відкривається при натисканні кнопки календаря , або шляхом ручного введення.
При встановленні в блоці «Документи» відмітки «Основні» до реєстру будуть включені документи з типом (станом) «звітний» та «звітний новий», крім уточнюючих розрахунків, які подаються за формою відмінною від декларації (розрахунку), наприклад, для податку на додану вартість.
Рис. 49 – Реєстр поданої звітності у системі Податковий блок
Рис. 50 – Період реєстру поданої звітності у системі Податковий блок
При встановленні в блоці «Документи» відмітки «Уточнюючі» до реєстру будуть включені документи з типом (станом) «уточнюючий» та уточнюючі розрахунки, які подаються за формою відмінною від декларації (розрахунку).
При встановлені в блоці «Джерело» відміток «Інспектор» та «ЕН без ЕЦП» до реєстру будуть включені документи, подані на паперових носіях, зокрема з додаванням копій документів податкової звітності в електронному вигляді без електронно-цифрового підпису на електронних носіях (ЕН без ЕЦП).
При встановлені в блоці «Джерело» відміток «E-mail», «On-line» та «ЕН з ЕЦП» (можливо такий вид джерела не буде застосовуватись) до реєстру будуть включені документи податкової звітності, подані в електронному вигляді з накладанням електронно-цифрового підпису, зокрема з використанням електронного сервісу «Електронний кабінет платника податків» («On-line»).
Блок відміток «Властивості» керує відмітками щодо статусів та ознак документів податкової звітності, що їй присвоєні в процесі обробки.
При встановлені в блоці «Властивості» відмітки «Діючі» для статусів і ознак виконується встановлення відміток відповідно до рис. 51. Під діючими слід розуміти податкові звіти, що вважаються прийнятими і повинні розноситись до КОР платників податків, якщо це передбачено формою звіту, та використовуватись при формуванні аналітичної інформації.
Примітка: встановлення підсистемою ознаки «Сумнівний» передбачено для уточнюючих розрахунків, якщо на момент подання такого розрахунку встановлено факт проведення документальної планової або позапланової виїзної перевірки періоду, що уточнюється. При цьому такі розрахунки не розносяться автоматично до КОР платника податків.
Рис. 51 – Ознаки та статуси у системі Податковий блок
При встановлені в блоці «Властивості» відмітки «Недіючі» для статусів і ознак виконується встановлення відміток відповідно до рис. 52. Під недіючими слід розуміти зареєстровані податкові звіти, які не повинні розноситись до КОР платників податків та використовуватись при формуванні аналітичної інформації. (Замість ознак «Помилка інспектора» та «Видалений», які застосовувались до централізації бази даних, використовується одна ознака «Видалений», яка встановлюється при роботі із засобом «Статус» в екранних формах для введення/коригування показників податкової звітності, оскільки в системі «Податковий блок» ці ознаки тотожні. Увага! Виконати зняття ознаки «Видалений» засобами підсистеми не можливо).
Рис. 52 – Вибір ознак у системі Податковий блок
При виборі переліку документів, для яких потрібно формувати реєстр, можна встановити відмітку «По всіх документах», яка забезпечить включення до реєстру всіх податкових звітів для заданих інших критеріїв, або «По окремих документах за переліком», яка забезпечить включення до реєстру податкових звітів, перелік яких визначить користувач.
При цьому при встановленні відмітки «Документи з додатками» у реєстри передбачається включати додатки до податкових звітів (рис. 53).
Після встановлення відмітки «По окремих документах за переліком» для відображення переліку документів необхідно натиснути кнопку . Вона змінить свій вигляд на кнопку і при цьому у нижній частині вікна відобразиться перелік документів для здійснення їх вибору (рис. 53). Кнопка призначена для зняття з переліку документів раніше встановлених відміток, якщо вибір переліку документів був не правильний.
При роботі з переліком документів, що містять додатки, кожну декларацію або додаток можна вибрати незалежно один від одного.
При натисканні кнопки «ОК» відбудеться формування реєстру та відображення його в режимі перегляду (рис. 54). Сформований реєстр можна роздрукувати або зберегти в файли формату XML та/або HTML. Зазначені формати файлів можна відкрити засобами EXCEL за необхідності проведення коригувань.
Рис. 53 – Новий список документів у системі Податковий блок
Рис. 54 – Кнопка Зберегти у системі Податковий блок
2. Статистичний реєстр поданої звітності
Після вибору пункту меню «Статистичний реєстр поданої звітності» відкривається екранна форма «Статистичний реєстр поданої звітності» (рис. 55), яка дозволяє користувачу встановити критерії для формування статистичної інформації щодо кількості форм поданої звітності у розрізі джерел надходження податкової звітності.
Рис. 55 – Статистичний реєстр поданої звітності у системі Податковий блок
Для встановлення критеріїв відбору використовуються засоби аналогічні тим, що використовуються при роботі з Реєстром поданої звітності (див. пункт 3.3.1). Сортування записів у такому реєстрі можна виконати за кодом форми або за звітним періодом.
При натисканні кнопки «ОК» відбудеться формування реєстру та відображення його в режимі перегляду (рис. 56). Сформований реєстр можна роздрукувати або зберегти в файли формату XML та/або HTML. Зазначені формати файлів можна відкрити засобами EXCEL за необхідності проведення коригувань.
Рис. 56 – Кнопка Роздрукувати у системі Податковий блок
3. Реєстр невчасно поданої звітності
Після вибору пункту меню «Реєстр невчасно поданої звітності» відкривається екранна форма «Реєстр невчасно поданої звітності» (рис. 57), яка дозволяє користувачу встановити критерії для формування реєстру поданої податкової звітності, щодо якої встановлено порушення термінів подання. При реєстрації податкової звітності, для якої виявлено факт порушення термінів подання присвоюється ознака «Прострочений» - «так», а для поданої своєчасно - «Прострочений» - «ні». Такі ознаки можна переглянути в режимі «Подана звітність» (див. пункт 3.1.3).
Для встановлення критеріїв відбору використовуються засоби аналогічні тим, що використовуються при роботі з Реєстром поданої звітності (див. пункт 3.3.1), але відбір виконується серед поданої податкової звітності, якій присвоєно ознаку «Прострочений» - «так».
При натисканні кнопки «ОК» відбудеться формування реєстру та відображення його в режимі перегляду (рис. 58). Сформований реєстр можна роздрукувати або зберегти в файли формату XML та/або HTML. Зазначені формати файлів можна відкрити засобами EXCEL за необхідності проведення коригувань.
Рис. 57 – Дата реєстрації у системі Податковий блок
Рис. 58 – Реєстр невчасно поданої звітності
4. Реєстр платників, що не подали звітність
Після вибору пункту меню «Реєстр платників, що не подали звітність» відкривається екранна форма «Реєстр платників, що не подали звітність» (рис. 59), яка дозволяє користувачу встановити критерії для формування реєстру платників, що не подали звітність, у розрізі форм податкової звітності.
Формування таких реєстрів відбувається відносно переліку платежів, призначених платникам податків, або відносно реєстрів платників, що повинні подавати певну звітність, у випадках, коли призначення платежу не передбачається (наприклад, при формуванні реєстру платників, що не подали Звіти про використання реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок)).
Рис. 59 – Реєстр платників що не подали звітність
Для встановлення критеріїв відбору використовуються засоби аналогічні тим, що використовуються при роботі з Реєстром поданої звітності (див. пункт 3.3.1). Сортування записів у такому реєстрі можна виконати за податковим номером або за кодом інспектора.
При натисканні кнопки «ОК» відбудеться формування реєстру та відображення його в режимі перегляду. Сформований реєстр можна роздрукувати або зберегти в файли формату XML та/або HTML. Зазначені формати файлів можна відкрити засобами EXCEL за необхідності проведення коригувань.
5. Підготовка до обробки інформації, що надходить від органів ДКУ
Обробка iнформацiї про надходження (повернення) коштів з аналітичних рахунків виконується підсистемою в автоматичному режимі. Файли з інформацією про надходження (повернення) коштів з аналітичних рахунків необхідно розмістити на FTP-сервері.
Для підключення до FTP-серверу необхідно виконати наступні дії:
- запустити на виконання програму Far Manager;
- натиснути комбінацію клавіш Alt+F1, перейти на рядок :FTP (рис. 60) та обрати цей рядок;
Рис. 60 - Рядок FTP у системі Податковий блок
- натиснути комбінацію клавіш Shift+F4 (цей пункт виконується лише при першому підключенні) та ввести адресу сервера - 10.80.48.160, логін та пароль користувача у вікно, що відкрилось (рис. 61):
Встановити відмітку «Passive mode» та зберегти дані за допомогою кнопки «Save».
Рис. 61 - Кнопка Save у системі Податковий блок
- обрати запис з ІР адресою 10.80.48.160 (рис. 62).
Рис. 62 - Запис з ІР адресою у системі Податковий блок
Якщо при виборі запису для підключення до FTP-серверу отримано вигляд вікна, наведений на рис. 63, то у користувача недостатньо прав доступу для підключення до вхідної папки для розміщення інформацiї про надходження (повернення) коштів з аналітичних рахунків і необхідно звернутись до адміністратора системи «Податковий блок».
Рис. 63 - Підключення до FTP-серверу у системі Податковий блок
- відкрити вхідну папку для обробки IN (рис. 64);
- cкопіювати до обраної папки файли з iнформацiєю про надходження (повернення) коштів з аналітичних рахунків, отримані з ДКУ, з наступними масками імен файлів: @B*.*, FT010*.*, FT110*.* (рис. 65).
Рис. 64 - Надходження коштів з аналітичних рахунків, отримані з ДКУ
Рис. 65 - Повернення коштів з аналітичних рахунків, отримані з ДКУ
- періодично необхідно переглядати вхідну папку на предмет зменшення у ній кількості файлів, які підлягають обробці. Для перегляду результатів обробки файлів використовується підсистема «Облік платежів» режим «Інформація з ДКУ» - «Журнал файлів» (пункт 3.3.5 Посібника користувача підсистеми «Облік платежів»).