Бакалаврська робота Декоративна композиція в техніці мозаїка
Код роботи: 4345
Вид роботи: Бакалаврська робота
Предмет: Образотворче мистецтво
Тема: Декоративна композиція в техніці мозаїка
Кількість сторінок: 85
Дата виконання: 2018
Мова написання: українська
Ціна: 1300 грн
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ІСТОРІЯ, РОЗВИТОК ТА СТАНОВЛЕННЯ МОЗАЇКИ ЯК ВИДУ МОНУМЕНТАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА
1.1. Історія становлення мозаїки, як виду монументального мистецтва
1.2. Види і техніки мозаїки
1.3. Мозаїка на Україні
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ВИКОНАННЯ ДИПЛОМНОЇ РОБОТИ
2.1. Вибір теми та розробка ескізів
2.2. Декоративні вироби в інтерєрі
2.3. Виготовлення декоративного виробу у техніці мозаїки
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3. ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ЗАСОБАМИ МОЗАЇКИ НА ФАКУЛЬТАТИВНИХ ЗАНЯТТЯХ
3.1. Розвиток творчих здібностей учнів середнього шкільного віку в практиці сучасної школи
3.2. Структура, показники та рівні сформованості творчих здібностей у школярів
3.3. Розвиток творчих здібностей учнів засобом факультативних занять
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Актуальність дослідження – полягає в тому, що вона здійснюється в предметах побуту, створених за законами краси. Це речі зроблені не тільки як корисні, але й як прикраси, що мають свій стиль і свій художній образ, який виражає їхнє призначення, несе узагальнену інформацію про тип життя є світогляд народу й епохи. Речі що оточують і обслуговують нас, що створюють наш побут і затишок, можуть підійматися до вершин мистецтва.
Мета дослідження - проаналізувати вплив мозаїки як виду декоративно-прикладного мистецтва на формування творчих здібностей та естетичного смаку учнів. Проаналізувати психолого - педагогічні значення вживання в шкільній практиці творчих занять з предмету декоративно - прикладного мистецтва на базі шкільного факультативу.
Завдання дослідження:
- вивчення історико-мистецтвознавчої та психолого- педагогічної літератури;
- визначити сутність поняття «мозаїка», дослідити історичні умови виникнення даного напрямку декоративно-прикладного мистецтва;
- відтворення образів, розробка сюжету композиції до теми дипломної роботи;
- практичне вирішення роботи в матеріалі;
- розробка планів-конспектів на факультативні заняття.
Об'єкт дослідження – мозаїка як вид монументального мистецтва.
Предмет дослідження – Формування творчих здібностей учнів на факультативних заняттях з мозаїки.
Методи дослідження:
- теоретичний аналіз наукової літератури з педагогіки, психології мистецтва, історії мистецтва та образотворчої грамоти;
- аналіз образотворчої діяльності учнів з зазначеного виду декоративно-прикладного мистецтва.
Практичне значення дипломної роботи — отримані матеріали можуть бути використані для проведення занять з образотворчого мистецтва в гуртках, художніх школах та на позакласних заняттях. Використовуватись у побуті та для прикрашання приміщення.