Шпаргалка з курсу Медіаконтент у глобальному вимірі - 42 питання
Код роботи: 4303
Вид роботи: Шпаргалка
Предмет: Медіаконтент у глобальному вимірі
Тема: 42 питання
Кількість сторінок: 53
Дата виконання: 2018
Мова написання: українська
Ціна: 400 грн
1. Основні функції, види, властивості медіаконтенту. Роль медіаконтенту у глобальному інформаційному просторі
2. Медіаконтент у побудові «суспільства знань»
3. Набутки людського розуму, як об'єкти економічного обігу
4. Проблеми суспільного надбання і вільних джерел
5. Явище глобалізації та її вплив на цифрове медіасередовище
6. Вестернізація та американізація у інформаційному глобальному просторі
7. Процеси комодифікації інформації
8. Вільні джерела та їх роль у економічних підходах до монетизації медіа
9. Світові тенденції трансформації структури медіа та медіаконтенту та їх відображення в українському медіапросторі
10. Конвергенція та проблеми регулювання
11. Види медіаплатформ для створення та поширення контенту
12. Практика залучення різних медіаплатформ у діяльності ЗМІ. Кросплатформеність як визначальна ознака сучасних медіа
13. Технологічні характеристики платформ. Канали поширення медіаконтенту
14. Монетизація контенту засобів масової інформації
15. Моделі монетизації. Регуляторні функції монетизації
16. Монетизація аудиторії. Український та світовий досвід. Легалізація поширення аудіо контенту в мережі
17. Поняття користувацького контенту (UGC)
18. Оптимізація медіаплатформ інтернет-видань для залучення користувацького контенту. Використання користувацького контенту в журналістській діяльності
19. Перевірка достовірності джерел, правові наслідки використання неправдивої інформації. Методи залучення аудиторії до процесу творення та поширення контенту
20. Етичне регулювання. Етика в діяльності світових ЗМІ та міжнародних журналістських організацій
21. Медіаграмотність як важливий чинник розвитку інституту саморегулювання
22. Краудсорсінг у діяльності новинних організацій
23. Шляхи залучення аудиторії до створення медіа контенту
24. Моделі краудсорсінгу в діяльності піар-агентств
25. Рерайт: культурний, економічний та правовий аспекти
26. Плагіат та рерайт: спільне та відмінне
27. Способи надання правової охорони назві твору
28. Плагіат: витоки явища, різновиди та міри відповідальності, що передбачені українським законодавством
29. Види вторинного контенту. Робота агрегаторів. Адаптація контенту для різних медіа платформ
30. Рерайтинг та копірайтинг: принципи роботи. Робота із джерелами для створення медіа контенту
31. Сучасна структура системи охорони прав інтелектуальної власності в Україні
32. Умови поширення авторського права на твори у медіа сфері
33. Автори, як суб’єкти авторського права. Співавторство, види співавторства та умови його виникнення. Реалізація права на ім’я
34. Немайнові права авторів. Загальна характеристика
35. Майнові права суб’єктів інтелектуальної власності. Загальна характеристика
36. Ефективні моделі системи охорони прав інтелектуальної власності в Інтернеті для України
37. Види регулювання. Сучасний стан регулятивних процесів у сфері виробництва та поширення медіа контенту
38. Особливості правового регулювання діяльності організацій мовлення. Врегулювання питання винагороди
39. Охорона прав інтелектуальної власності в Інтернеті. Технічні способи захисту прав інтелектуальної власності
40. Регулювання за класифікацією контенту, за типами носіїв, за регулюючим органом (суб’єктом регулювання), за медіа платформою
41. Альянси міжнародних та національних організацій у сфері журналістики та масової інформації
42. Державне втручання для збереження національного продукту. Перспективи взаємодії державного та суспільного регулювання