Распечатать страницу

Шпаргалка (практична) з курсу Педагогіка - 30 питань

« Назад

Код роботи: 4081

Вид роботи: Шпаргалка (практична)

Предмет: Педагогіка

Тема: 30 питань

Кількість сторінок: 50

Дата виконання: 2018

Мова написання: українська

Ціна: 500 грн

1. Довести батькам необхідність педагогічного коригуючого впливу на дитину з особливостями розвитку та визначити чинники його ефективності

2. Скласти план бесіди з батьками дитини для того, щоб одержати найбільшу кількість необхідної інформації під час обстеження (складання анамнезу)

3. Скласти рекомендації для батьків на тему «Якщо дитина не говорить»

4. Скласти план написання педагогічної характеристики дитини на психолого-медико-педагогічну консультацію

5. Скласти рекомендації для батьків стосовно виховання дитини з порушенням зорової функції

6. Скласти рекомендації для батьків, вихователів стосовно профілактики порушень зору, дібравши вправи гімнастики для очей

7. Дібрати ігрові вправи та ігри для розвитку тактильних відчуттів у дитини з порушенням зорової функції

8. Дібрати ігри спрямовані на розвиток навичок спілкування у дітей з тяжкими порушеннями зору у сім’ї

9. Розробити рекомендації для вихователів щодо проведення рухливих ігор з дітьми, які мають вади зору. Навести приклади ігор

10. Скласти рекомендації батькам стосовно виховання дитини з порушенням слухової функції

11. Розробіть зміст бесіди з учнями про їхнє ставлення до дитини з вадами слуху, яка навчається в інтегрованому класі

12. Скласти рекомендації для батьків щодо розвитку навичок спілкування у дітей із порушенням слухової функції за методом «читання з губ»

13. Розробити рекомендації для вихователів щодо видів робіт з розвитку залишкового слуху на індивідуальних заняттях

14. Розробити рекомендації для вихователів щодо формування усного зв’язного мовлення у дітей з порушенням слуху

15. Розробити рекомендації для вихователів щодо проведення рухливих ігор з дітьми, які мають вади слуху. Навести приклади ігор

16. Скласти рекомендації батькам стосовно навчання грі дитини з розумовою відсталістю

17. Розробіть поради батькам щодо формування навичок самообслуговування у дітей з розумовою відсталістю

18. Скласти план консультації для вихователів з питань формування активного та пасивного словника дітей з розумовою відсталістю

19. Розробіть зміст бесіди з батьками щодо переваг навчання розумово відсталої дитини у інтегрованому класі в загальноосвітній школі

20. Навести приклади вправ за методикою Марії Монтесорі при корекції затримки психічного розвитку

21. Підібрати ігрові вправи для корекції порушень психічного розвитку (ігри для розвитку сприйняття, пам’яті, уваги, мовлення, мислення)

22. Навести приклади завдань для ранньої діагностики затримки психічного розвитку

23. Навести приклади вправ за методикою Марії Монтесорі при корекційній роботі з дітьми із порушеннями опорно-рухового апарату

24. Розробіть план доповіді щодо недоліків та переваг навчання дитини з порушеннями опорно-рухового апарату у інтегрованому класі в загальноосвітній школі

25. Скласти рекомендації батькам стосовно виховання дитини з синдромом раннього дитячого аутизму

26. Скласти рекомендації батькам стосовно організації навколишнього середовища дитини з синдромом раннього дитячого аутизму

27. Скласти рекомендації батькам стосовно навчання грі дитини з синдромом раннього дитячого аутизму

28. Скласти план консультації для батьків щодо організації взаємодії з аутичною дитиною за методом сумісного малювання

29. Написати поради батькам стосовно підтримки здоров’я дитини з особливостями розвитку

30. Дати рекомендації батькам, як поводитися, якщо дитина народилася не такою, як всі