Практичне заняття №3, Педагогічна техніка вихователя
Код роботи: 3038
Вид роботи: Практичне заняття
Предмет: Педагогіка
Тема: №3, Педагогічна техніка вихователя
Кількість сторінок: 15
Дата виконання: 2017
Мова написання: українська
Ціна: 250 грн
Завдання 1
Дайте визначення:
Педагогічна техніка – це
Саморегуляція – це
Психологічне налаштування – це
Релаксація – це
Зовнішня техніка – це
Невербальні засоби спілкування – це
Невербальна комунікація – це
Пантоміміка – це
Жести – це
Внутрішня техніка – це
Міміка – це
Візуальний контакт (контакт очей) – це
Тактильна комунікація – це
Завдання 2
Дайте обґрунтування наступному положенню: «Самопочуття і настрій педагога не є його особистою справою, оскільки часто відображається на дітях, їхніх батьках, колегах, впливає на взаємини, атмосферу в групі»
Завдання 3
Назвіть не менше п’яти якостей, які дають змогу здійснювати професійну діяльність без зайвого емоційного напруження:
Завдання 4
Охарактеризуйте наступні шляхи досягнення емоційної саморегуляції:
ШЛЯХИ |
ХАРАКТЕРИСТИКА |
Звернення до власного почуття обов’язку у зв’язку з усвідомленням соціальної ролі своєї професії, ціннісними установками |
|
Метод фізичних дій |
|
Самонавіювання на фоні загального м’язового розслаблення та психічного спокою |
|
Завдання 5
Охарактеризуйте основні напрямки роботи з емоційного налаштування перед заняттям
Основні напрямки роботи з емоційного налаштування перед заняттям |
|
Звернення до матеріалу заняття |
|
«Надзавдання заняття» |
|
Створення позитивної установки |
Завдання 6
Завданням вихователя є встановлення цілісного контакту з групою дітей, привертання уваги дітей. Опишіть варіанти привертання уваги:
- мовленнєвий варіант
- рухознаковий варіант
- змішаний варіант
Завдання 7
Охарактеризуйте наступні типи вихователів
Типи вихователів |
||
І тип |
Переважання почуттів |
|
ІІ тип |
Переважання волі |
|
ІІІ тип |
Переважання розуму |