Практичне заняття №1, Педагогічне спілкування та його особливості
Код роботи: 3036
Вид роботи: Практичне заняття
Предмет: Педагогіка
Тема: №1, Педагогічне спілкування та його особливості
Кількість сторінок: 10
Дата виконання: 2017
Мова написання: українська
Ціна: 250 грн
Завдання 1. Дайте визначення наступним поняттю «педагогічне спілкування»
Охарактеризуйте особливості педагогічного спілкування:
1. ......
2. ......
3. .......
Завдання 2.
Заповніть таблицю:
Педагогічне спілкування (залежно від суб’єкт-об’єктного чи суб’єкт-суб’єктного принципу взаємодії) |
|
Функціонально-рольове – це ____________________ |
Особистісно орієнтоване – це _____________ |
Завдання 3. Охарактеризуйте функції педагогічного спілкування:
- інформаційна ___________
- пізнання особистості ___________
- самоствердження __________
- організація взаємодії ___________
- експресивна ______________
Завдання 4. Охарактеризуйте основні етапи педагогічного спілкування:
1. Прогностичний – ___________________
2. «Комунікативна атака» – _____________
3. Управління спілкуванням – ___________
4. Аналіз здійсненої системи спілкування – ___________
Завдання 5. Дайте визначення: Стиль педагогічного спілкування – це ...
Завдання 6. Стиль спілкування вихователя визначають його ставлення до дітей та вміння керувати дитячим колективом.
Ставлення вихователя до дітей буває:
- активно-позитивне – .........
- пасивно-позитивне – ..........
- негативне – ..........
Завдання 7. Заповніть таблицю:
Способи керівництва дитячим колективом |
|
авторитарний |
|
ліберальний |
|
демократичний |
Завдання 8. Охарактеризуйте непродуктивні стилі педагогічного спілкування:
- «Монблан» – .......
- «Китайська стіна» – ......
- «Локатор» – ........
- «Робот» – .........
- «Я сам» – .......
Завдання 9. Висловите свої думки щодо ознак того, що у вихователя є контакт з дітьми, їхніми батьками в процесі спілкування.