Распечатать страницу
Главная \ База готовых работ \ Готовые работы по гуманитарным дисциплинам \ Педагогика \ 2946. Курсова робота Ігротерапія як захід розвитку міжособистісних відносин підлітків

Курсова робота Ігротерапія як захід розвитку міжособистісних відносин підлітків

« Назад

Код роботи: 2946

Вид роботи: Курсова робота

Предмет: Педагогіка

Тема: Ігротерапія як захід розвитку міжособистісних відносин підлітків

Кількість сторінок: 35

Дата виконання: 2017

Мова написання: українська

Ціна: 450 грн

Вступ

Розділ І. Теоретичний аналіз міжособистісних відносин підлітків

1.1. Поняття міжособистісних відносин у науковій літературі

1.2. Особливості міжособистісних відносин підлітків

Висновки до Розділу І

Розділ ІІ. Ігротерапія як засіб розвитку міжособистісних відносин підлітків

2.1. Поняття, сутність та особливість ігротерапії як виду організації діяльності вихованців

2.2. Використання ігротерапії в розвитку міжособистісних відносин підлітків

Висновки до Розділу ІІ

Загальні висновки

Список використаних джерел

Додатки

На кожному етапі свого розвитку, у різні історичні часи людство з підвищеною увагою ставилося до підростаючого покоління. Саме в дітях воно бачило можливість вирішення багатьох проблем, з тривогою і надією вдивлялось у захоплені дитячі очі, сподіваючись побачити в них своє продовження, здійснення надій, почути відповіді на запитання, побачити нинішні покоління та власне майбутнє.

Соціальні та економічні зміни, що відбуваються в Україні, призвели до різкого зниження життєвого рівня більшості населення, що, у першу чергу, негативно позначилося на дітях: їх нестійка психіка, відсутність сталих понять та уявлень, фізична несформованість робить цю категорію особливо вразливою до різного негативниого впливу соціуму.

В даний час вже не доводиться доводити, що міжособистісне спілкування − абсолютно необхідна умова буття людей, що без нього неможливе повноцінне формування у людини жодної психічної функції або психічного процесу, ні одного блоку психічних властивостей, особистості в цілому.

Спілкування − це взаємодія людей, в якій завжди розгортається взаєморозуміння між ними, встановлюються ті чи інші взаємини.

Міжособистісне спілкування виявляється таким процесом, який за умови, якщо ми хочемо осягнути його суть, повинно розглядатися як система «людина − людина» у всій багатоаспектній динаміці її функціонування. Це повною мірою має відношення до дітей різного віку.

Потреба у спілкуванні з однолітками, яких не можуть замінити батьки, виникає в дитини вже в 4-5 років і з віком неухильно посилюється. До 13-14 років відбувається переорієнтація підлітків у процесі спілкування з дорослими на однолітків, а отже набуває актуальності питання побудови взаємовідносин з групою ровесників. Ця переорієнтація може відбуватися повільно і поступово чи стрибкоподібно і швидко, але така переорієнтація відбувається обов'язково (Г. С. Абрамова, Н. О. Амрекулова, Л. Д. Столяренко, Є. І. Рогова, Дж. Морено та ін.).

Для дитячого віку одним з провідних видів діяльності є гра, підлітковий вік не є винятком. Саме у грі дитина здатна проявити свої здібності, розвинути, зміцнити та побудувати процес спілкування з товаришами. А отже, ігрова діяльність є важливим аспектом формування міжособистісних відносин підлітків. Саме ці об’єктивні причини й обумовили вибір теми дослідження: «Ігротерапія як захід розвитку міжособистісних відносин підлітків».

Метою дослідження є теоретичне обґрунтування значення методу ігротерапії в розвитку міжособистісних відносин підлітків.

Предмет дослідження – ігротерапія як захід розвитку міжособистісних відносин підлітків.

Об’єкт дослідження – процес розвитку міжособистісних відносин дітей підліткового віку.

Завдання дослідження:

1. Проаналізувати поняття міжособистісних відносин у науковій літературі.

2. Визначити особливості міжособистісних відносин підлітків.

3. Охарактеризувати поняття, сутність та особливості ігротерапії як виду організації діяльності вихованців.

4. Визначити особливості використання ігротерапії в розвитку міжособистісних відносин підлітків.

Структура роботи складається з вступу, двох розділів, висновків до розділів та загальних висновків, списку використаних джерел.