Распечатать страницу

Тест з курсу Історія народно-оркестрового виконавства України - 32 тести

« Назад

Код роботи: 2643

Вид роботи: Лекція

Предмет: Історія народно-оркестрового виконавства України

Тема: №5, Тенденції розвитку народно-оркестрового виконавства у період незалежності України

Кількість сторінок: 15

Дата виконання: 2017

Мова написання: українська

Ціна: 150 грн

1. Музичний майстер, який перший хроматизував звукоряд бандури:

а) Г. Хоткевич;

б) О. Корнієвський;

в) І. Скляр;

г) В. Тузиченко.

2. Ладкові кобзи почали відроджувати у:

а) 1910-х рр.;

б) 1920-х рр.;

в) 1930-х рр.;

г) 1950-х рр.

3. Інструменти, що були виготовлені за зразком інструмента, зображеного на картині В. Васнєцова «В кружале» (1919):

а) ліри;

б) бандури;

в) кобзи;

г) цимбали.

4. Майстер, який виготовив хроматичну сопілку на десять отворів:

а) Д. Демінчук;

б) І. Скляр;

в) В. Зуляк;

г) Є. Бобровников.

5. Майстри, які займалися удосконаленням волинок:

а) В. Зуляк, О. Шльончик;

б) Д. Демінчук, К. Євченко;

в) Є. Бобровников, Г. Федькин.

6. Перший твір для народного оркестру написав:

а) О. Мартинсен;

б) Ф. Богданов;

в) Г. Литвинов;

г) Г. Верьовка.

7. Першу кафедру народних інструментів було організовано у:

а) 1921 р.;

б) 1926 р.;

в) 1930 р.;

г) 1934 р.

8. Засновником професійної школи бандурного мистецтва писемної традиції є:

а) Л. Гайдамака;

б) П. Іванов;

в) Г. Хоткевич;

г) В. Комаренко.

9. Ю. Алжнєв, А. Гайденко, Б. Міхеєв, В. Подгорний – педагоги кафедри народних інструментів:

а) Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського;

б) Донецької державної музичної академії імені С. І. Прокоф’єва;

в) Одеської державної музичної академії імені А. В. Нежданової;

г) Харківського державного інституту мистецтв.

10. Організатором і першим викладачем класу народних інструментів (а згодом – кафедри) Київської державної консерваторії був:

а) М. Геліс;

б) М. Давидов;

в) В. Комаренко;

г) В. Базилевич.

11. Перша в СРСР виконавська аспірантура для підготовки викладачів для кафедр народних інструментів вищих навчаль-них закладів була відкрита у:

а) 1945 р.;

б) 1951 р.;

в) 1960 р.;

г) 1965 р.

12. Кафедра народних інструментів Одеської державної консерваторії була заснована у:

а) 1950 р.;

б) 1955 р.;

в) 1961 р.;

г) 1965 р.

13. Сьогодні кафедру народних інструментів Львівської держав-ної музичної академії імені М. В. Лисенка очолює:

а) М. Давидов;

б) В. Євдокимов;

в) Б. Міхеєв;

г) Л. Посікіра.

14. Відомі композитори у сфері народно-інструментального мис-тецтва:

а) Б. Лятошинський;

б) А. Білошицький;

в) О. Козаренко;

г) В. Власов.

15. Оркестр народних інструментів Українського радіо і телебачення був створений у:

а) 1946 р.;

б) 1950 р.;

в) 1959 р.;

г) 1965 р.

16. Першим професійним українським оркестром народних інструментів був:

а) Мельнице-Подільський український народний оркестр;

б) Оркестр народних інструментів Українського радіо і телебачення;

в) Український народний оркестр клубу «Металіст» м. Харкова;

г) Уманський народний оркестр.

17. Організатор і художній керівник Оркестру українських народних інструментів Музично-хорового товариства УРСР:

а) А. Бобир;

б) Т. Ремешило;

в) Я. Орлов;

г) П. Іванов.

18. Основу репертуару Київського оркестру народних інструментів у 1980-х рр. становили:

а) обробки народного мелосу;

б) великі циклічні твори;

в) перекладення класичної музики;

г) оригінальні твори.

19. Національний академічний оркестр народних інструментів України очолює:

а) А. Дубина;

б) В. Гуцал;

в) С. Литвиненко;

г) М. Корчинський.

20. Візитною карткою Національного академічного оркестру народних інструментів України є:

а) «Гопак» Я. Орлова;

б) «Гуцульські наспіви» Т. Ремешила;

в) «Гумореска» Ю. Шевченка;

г) «Запорізький марш» В. Гуцала.

21. Асоціацію діячів народно-інструментальної музики було створено на початку:

а) 1970-х рр.;

б) 1980-х рр.;

в) 1990-х рр.;

г) 2000-х рр.

22. При якому мистецькому колективі функціонує музей народних інструментів?:

а) Національному академічному оркестрі народних інструментів України;

б) Академічному оркестрі народної та популярної музики Національної радіокомпанії України;

в) оркестрі українських народних інструментів Львівської державної музичної академії імені М. В. Лисенка;

г) оркестрі народних інструментів Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського.

23. Ансамблі сопілкарів, дримбарів, виконавців на народних зозульках функціонують при:

а) Академічному оркестрі народної та популярної музики Національної радіокомпанії України;

б) Національному академічному оркестрі народних інструментів України;

в) оркестрі народних інструментів Національної музичної академії України імені П .І. Чайковського;

г) оркестрі українських народних інструментів Львівської державної музичної академії імені М. В. Лисенка.

24. Академічний оркестр народної та популярної музики Національної радіокомпанії України очолює:

а) В. Гуцал;

б) А. Дубина;

в) С. Литвиненко;

г) М. Корчинський.

25. Колектив, що є творчою лабораторією для випробовування нових творів композиторів:

а) Національний академічний оркестр народних інструментів України;

б) Академічний оркестр народної та популярної музики Національної радіокомпанії України;

в) Мельнице-Подільський народний оркестр;

г) оркестр народних інструментів Національної музичної академії України імені П .І. Чайковського.

26. До навчальних колективів належать:

а) Український народний оркестр клубу «Металіст» м. Харкова;

б) оркестр українських народних інструментів Львівської державної музичної академії імені М. В. Лисенка;

в) Мельнице-Подільський народний оркестр;

г) оркестр народних інструментів Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського.

27. Провідною групою оркестру народних інструментів Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського є:

а) струнно-щипкові інструменти;

б) струнно-смичкові інструменти;

в) струнно-ударні інструменти.

28. Оркестр українських народних інструментів Львівської державної музичної академії імені М. В. Лисенка очолює:

а) А. Дубина;

б) С. Литвиненко;

в) М. Корчинський;

г) В. Гуцал.

29. Провідною групою оркестру українських народних інструментів Львівської державної музичної академії імені М. В. Лисенка є:

а) струнно-щипкові інструменти;

б) струнно-смичкові інструменти;

в) струнно-ударні інструменти.

30. Аматорські народно-оркестрові колективи, що функціонують на сучасному етапі:

а) Народний оркестр народних інструментів обласного Палацу дитячої та юнацької творчості м. Харкова;

б) Мельнице-Подільський народний оркестр;

в) оркестр народних інструментів с. Наталине Красноградського району Харківської області;

г) Зразковий оркестр народних інструментів смт. Комсомольське Зміївського району Харківської області.

31. Відомий український бандурист і майстер, який створив для власної концертної діяльності нову київсько-харківську бандуру:

а) Ю. Збандут;

б) Т. Баран;

в) Р. Гриньків;

г) І. Дутчак.

32. Сучасні композитори, які пишуть для народно-оркестрових колективів:

а) Ю. Алжнєв;

б) Л. Дичко;

в) М. Скорик;

г) В. Зубицький.