Тест з курсу Історія народно-оркестрового виконавства України - 32 тести
Код роботи: 2643
Вид роботи: Лекція
Предмет: Історія народно-оркестрового виконавства України
Тема: №5, Тенденції розвитку народно-оркестрового виконавства у період незалежності України
Кількість сторінок: 15
Дата виконання: 2017
Мова написання: українська
Ціна: 150 грн
1. Музичний майстер, який перший хроматизував звукоряд бандури:
а) Г. Хоткевич;
б) О. Корнієвський;
в) І. Скляр;
г) В. Тузиченко.
2. Ладкові кобзи почали відроджувати у:
а) 1910-х рр.;
б) 1920-х рр.;
в) 1930-х рр.;
г) 1950-х рр.
3. Інструменти, що були виготовлені за зразком інструмента, зображеного на картині В. Васнєцова «В кружале» (1919):
а) ліри;
б) бандури;
в) кобзи;
г) цимбали.
4. Майстер, який виготовив хроматичну сопілку на десять отворів:
а) Д. Демінчук;
б) І. Скляр;
в) В. Зуляк;
г) Є. Бобровников.
5. Майстри, які займалися удосконаленням волинок:
а) В. Зуляк, О. Шльончик;
б) Д. Демінчук, К. Євченко;
в) Є. Бобровников, Г. Федькин.
6. Перший твір для народного оркестру написав:
а) О. Мартинсен;
б) Ф. Богданов;
в) Г. Литвинов;
г) Г. Верьовка.
7. Першу кафедру народних інструментів було організовано у:
а) 1921 р.;
б) 1926 р.;
в) 1930 р.;
г) 1934 р.
8. Засновником професійної школи бандурного мистецтва писемної традиції є:
а) Л. Гайдамака;
б) П. Іванов;
в) Г. Хоткевич;
г) В. Комаренко.
9. Ю. Алжнєв, А. Гайденко, Б. Міхеєв, В. Подгорний – педагоги кафедри народних інструментів:
а) Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського;
б) Донецької державної музичної академії імені С. І. Прокоф’єва;
в) Одеської державної музичної академії імені А. В. Нежданової;
г) Харківського державного інституту мистецтв.
10. Організатором і першим викладачем класу народних інструментів (а згодом – кафедри) Київської державної консерваторії був:
а) М. Геліс;
б) М. Давидов;
в) В. Комаренко;
г) В. Базилевич.
11. Перша в СРСР виконавська аспірантура для підготовки викладачів для кафедр народних інструментів вищих навчаль-них закладів була відкрита у:
а) 1945 р.;
б) 1951 р.;
в) 1960 р.;
г) 1965 р.
12. Кафедра народних інструментів Одеської державної консерваторії була заснована у:
а) 1950 р.;
б) 1955 р.;
в) 1961 р.;
г) 1965 р.
13. Сьогодні кафедру народних інструментів Львівської держав-ної музичної академії імені М. В. Лисенка очолює:
а) М. Давидов;
б) В. Євдокимов;
в) Б. Міхеєв;
г) Л. Посікіра.
14. Відомі композитори у сфері народно-інструментального мис-тецтва:
а) Б. Лятошинський;
б) А. Білошицький;
в) О. Козаренко;
г) В. Власов.
15. Оркестр народних інструментів Українського радіо і телебачення був створений у:
а) 1946 р.;
б) 1950 р.;
в) 1959 р.;
г) 1965 р.
16. Першим професійним українським оркестром народних інструментів був:
а) Мельнице-Подільський український народний оркестр;
б) Оркестр народних інструментів Українського радіо і телебачення;
в) Український народний оркестр клубу «Металіст» м. Харкова;
г) Уманський народний оркестр.
17. Організатор і художній керівник Оркестру українських народних інструментів Музично-хорового товариства УРСР:
а) А. Бобир;
б) Т. Ремешило;
в) Я. Орлов;
г) П. Іванов.
18. Основу репертуару Київського оркестру народних інструментів у 1980-х рр. становили:
а) обробки народного мелосу;
б) великі циклічні твори;
в) перекладення класичної музики;
г) оригінальні твори.
19. Національний академічний оркестр народних інструментів України очолює:
а) А. Дубина;
б) В. Гуцал;
в) С. Литвиненко;
г) М. Корчинський.
20. Візитною карткою Національного академічного оркестру народних інструментів України є:
а) «Гопак» Я. Орлова;
б) «Гуцульські наспіви» Т. Ремешила;
в) «Гумореска» Ю. Шевченка;
г) «Запорізький марш» В. Гуцала.
21. Асоціацію діячів народно-інструментальної музики було створено на початку:
а) 1970-х рр.;
б) 1980-х рр.;
в) 1990-х рр.;
г) 2000-х рр.
22. При якому мистецькому колективі функціонує музей народних інструментів?:
а) Національному академічному оркестрі народних інструментів України;
б) Академічному оркестрі народної та популярної музики Національної радіокомпанії України;
в) оркестрі українських народних інструментів Львівської державної музичної академії імені М. В. Лисенка;
г) оркестрі народних інструментів Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського.
23. Ансамблі сопілкарів, дримбарів, виконавців на народних зозульках функціонують при:
а) Академічному оркестрі народної та популярної музики Національної радіокомпанії України;
б) Національному академічному оркестрі народних інструментів України;
в) оркестрі народних інструментів Національної музичної академії України імені П .І. Чайковського;
г) оркестрі українських народних інструментів Львівської державної музичної академії імені М. В. Лисенка.
24. Академічний оркестр народної та популярної музики Національної радіокомпанії України очолює:
а) В. Гуцал;
б) А. Дубина;
в) С. Литвиненко;
г) М. Корчинський.
25. Колектив, що є творчою лабораторією для випробовування нових творів композиторів:
а) Національний академічний оркестр народних інструментів України;
б) Академічний оркестр народної та популярної музики Національної радіокомпанії України;
в) Мельнице-Подільський народний оркестр;
г) оркестр народних інструментів Національної музичної академії України імені П .І. Чайковського.
26. До навчальних колективів належать:
а) Український народний оркестр клубу «Металіст» м. Харкова;
б) оркестр українських народних інструментів Львівської державної музичної академії імені М. В. Лисенка;
в) Мельнице-Подільський народний оркестр;
г) оркестр народних інструментів Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського.
27. Провідною групою оркестру народних інструментів Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського є:
а) струнно-щипкові інструменти;
б) струнно-смичкові інструменти;
в) струнно-ударні інструменти.
28. Оркестр українських народних інструментів Львівської державної музичної академії імені М. В. Лисенка очолює:
а) А. Дубина;
б) С. Литвиненко;
в) М. Корчинський;
г) В. Гуцал.
29. Провідною групою оркестру українських народних інструментів Львівської державної музичної академії імені М. В. Лисенка є:
а) струнно-щипкові інструменти;
б) струнно-смичкові інструменти;
в) струнно-ударні інструменти.
30. Аматорські народно-оркестрові колективи, що функціонують на сучасному етапі:
а) Народний оркестр народних інструментів обласного Палацу дитячої та юнацької творчості м. Харкова;
б) Мельнице-Подільський народний оркестр;
в) оркестр народних інструментів с. Наталине Красноградського району Харківської області;
г) Зразковий оркестр народних інструментів смт. Комсомольське Зміївського району Харківської області.
31. Відомий український бандурист і майстер, який створив для власної концертної діяльності нову київсько-харківську бандуру:
а) Ю. Збандут;
б) Т. Баран;
в) Р. Гриньків;
г) І. Дутчак.
32. Сучасні композитори, які пишуть для народно-оркестрових колективів:
а) Ю. Алжнєв;
б) Л. Дичко;
в) М. Скорик;
г) В. Зубицький.