Семінар Маркетингові дослідження та маркетингова інформація
Код роботи: 867
Вид роботи: Семінар
Предмет: Маркетинг
Тема: Маркетингові дослідження та маркетингова інформація
Кількість сторінок: 33
Дата виконання: 2015
Мова написання: українська
Ціна: 250 грн
1. Сутність маркетингових досліджень та їх характеристика
2. Об’єкти маркетингових досліджень та їх суть
3. Вивчення частини маркетингового середовища: ринок товарів і послуг та її особливості
4. Вивчення частини маркетингового середовища: виробництво товарів і послуг та її особливості
5. Вивчення частини маркетингового середовища: зовнішнє маркетингове середовище та її особливості
6. Процес маркетингових досліджень та сутність його етапів
7. Принципи збору маркетингової інформації
8. Сутність цілей маркетингових досліджень
9. Сутність структури маркетингових досліджень
10. Маркетингова інформація та її значення для маркетингу
11. Маркетингова інформаційна система (МІС) на підприємстві та її сутність
12. Система внутрішньої звітності підприємства та її особливості
13. Система збору зовнішньої поточної маркетингової інформації та її особливості
14. Система аналізу маркетингової інформації та її особливості
15. Вторинна маркетингова інформація та її характеристика
16. Первинна маркетингова інформація та її характеристика
17. Види проведення маркетингових досліджень та їх особливості
18. Організаційні форми проведення маркетингових досліджень та їх характеристики