Доповідь Дистриб’ютор та його характеристика
Код роботи: 850
Вид роботи: Доповідь
Предмет: Маркетинг
Тема: Дистриб’ютор та його характеристика
Кількість сторінок: 3
Дата виконання: 2015
Мова написання: українська
Ціна: безкоштовно
Якщо керівництво підприємства вважає за доцільне використати канали збуту продукції через торгових посередників, то перш за все потрібно визначитися, через яких саме.
Торговими посередниками можуть бути: гуртовий торговець, роздрібний торговець, дистриб'ютор, джоббер, брокер, комісіонер, гуртовий агент, збутовий агент, дилер.
Дистриб'ютори та джоббери - це підприємства, що здійснюють збут гуртових закупок готової продукції великих промислових підприємств. Дистриб'ютори, на відміну від джобберів, - відносно великі підприємства, що мають власні склади і встановлюють довгострокові контрактні відносини з промисловцями. Джоббери, навпаки, скуповують окремі партії товару для його швидкого перепродажу.
Приклад. Спільне підприємство ЕЛПЕК виготовляє малогабаритні пожежобезпечні обігрівачі "MICRO FURNACE", що нагрівають приміщення площею у 20 кв. м до кімнатної температури за 20 хвилин. За 1 хвилину обігрівається 3 куб. м повітря. Маса виробу лише 2 кг. При необхідності передбачений цілодобовий режим роботи.
Для реалізації обігрівачів підприємство пропонує дві форми співробітництва: посередницьку та дистриб'юторську.
Основою для роботи посередника є договір, а необхідна умова для його укладання — пошук оптових покупців на партію 50 обігрівачів та більше.
Надання дистриб'юторських повноважень передбачає виконання деяких умов:
Мінімальний обсяг реалізації — від 100 до 1000 обігрівачів на місяць, залежно від регіону. Попередня оплата при цьому складає 100%.
Якщо партія товару налК/є 1000 штук та більше, до ставка вантажу на території України та Росії на відстань до 1800 км здійснюється за рахунок спелпек.
За дистриб'ютором закріплюється район дії, в межах якого він користується ексклюзивними правами на продаж обігрівачів. При цьому надається знижка до 20%.
Дистриб'ютор або Прокатчик (англ. distributor — розповсюджувач) — фірма або агент промислового підприємства, які здійснюють реалізацію продукції й виступають як торгівці за договором на основі угоди про право на продаж в окремому регіоні. Угода фірми передбачає виконання дистриб'ютором ряду функцій, пов'язаних з реалізацією товару: організацію реклами в даному регіоні, передпродажну підготовку технічно складних товарів, наданням покупцям сервісних послуг, аналіз кон'юнктури ринку та відгуків покупців про придбані ними вироби фірми тощо.
Дистриб'юторами можуть бути супермаркети, гуртовики, дилери, брокери тощо. У маркетингу (особливо міжнародному) фірма, що здійснює функції торгового посередника в організації руху товару для виробника товару. Дистриб'ютор може бути або дочірнім підприємством продуцента, або самостійною фірмою, що діє на договірній підставі (особливо на зовнішніх ринках).
Дистриб'ютор є складовою, часто кінцевою, частиною каналів продажу (розподілу, дистрибуції).