Розрахункова робота Конкурентоспроможність товару йогурт
Код роботи: 848
Вид роботи: Розрахункова робота
Предмет: Маркетинг
Тема: Конкурентоспроможність товару йогурт
Кількість сторінок: 22
Дата виконання: 2015
Мова написання: українська
Ціна: 350 грн
Вступ
1. Постановка завдання
2. Теоретичний блок розрахункової роботи
3. Практичний блок розрахункової роботи
Висновки
Список використаної літератури
Додаток А
Йогурти - це один з активно рекламованих кисломолочних продуктів. Але це не єдиний корисний продукт в цій групі. Всі кисломолочні продукти позитивно впливають на організм людини.
Йогурти ж виділяються "смакотою": вони солодкі і містять фруктову добавку. Причому фруктові добавки-основи в більшості своїй дійсно справжні, у вигляді концентрованого соку, пюре або джему. Правда, при цьому йогурти в більшості своїй все одно містять ароматизатори та барвники, про що виробники, не приховуючи, пишуть в складі.
Основний процес всіх кисломолочних напоїв - це бродіння, коли в молоко вносять закваску з мікроорганізмів. Для різних продуктів використовують різні по набору мікроорганізмів закваски, а також різні режими сквашування. Щоб отримати "правильний" йогурт, потрібно якісне молоко, якісна закваска і якісний фруктовий наповнювач. Далі слідують такі процеси. Для початку молоко нормалізують, тобто доводять до потрібних показників, в першу чергу по жирності.
Далі його пастеризують і гомогенізують - ретельно перемішують, щоб запобігти відстоюванню вершків. Після чого молоко охолоджують, вносять закваску і витримують при певній температурі, ідеальною для "роботи" мікроорганізмів закваски. Далі в йогурт вносять фруктово-ягідний наповнювач і охолоджують.
В такому складному і не простому процес виготовлення продукту існує ще велика конкуренція. В даній роботі, ми розглянемо і оцінимо конкурентоспроможність кожного виду продукту.
Конкурентоспроможність товару – це його здатність привертати увагу споживачів з-поміж інших груп аналогічних товарів, які пропонуються на ринку підприємствами - конкурентами.
Визначаючи конкурентоспроможність товару, треба зважати на такі міркування. Споживач завжди намагається отримати максимальний споживчий ефект у розрахунку на одиницю його витрат. Тому концептуальною умовою конкурентоспроможності товару (К) є максимізація питомого споживчого ефекту.
Отже, в ході даної роботи, ми проводили одне із маркетингових досліджень – оцінку конкурентоспроможності товару на ідентичному ринку даних товарів.
Обраний нами товаром був йогурт. Ми підібрали ідентичний йому ринок – ринок йогуртів. За основу оцінки конкурентоспроможності товару, ми взяли основні його показники, як індивідуальні (специфічні) особливості товару, так і форму, ціну і т. д., щоб максимально оцінити його споживчий ефект.
В ході дослідження, між 5-ма виробниками, лідером у нас вийшов – «Біла лінія».
1. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник./ Гаркавенко С.С. – К.: Лібра, 2008
2. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Робочий конспект та навчальні тестові завдання: навчальний посібник./ Гаркавенко С.С. – Київ: Лібра, 2004. – 280с.
3. Жмайлов В.М., Слюсарева Л.В. Навчально-методичний посібник з курсу «Маркетинг» до практичних занять та самостійної роботи студентів економічних спеціальностей денної та заочної форм навчання. – Суми: видавництво СНАУ, 2011 – 192 с.
4. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: Підручник./ Кардаш В.Я. – К.: КНЕУ, 2001. – 240 с.
5. Котлер Ф. Основи маркетинга./ Котлер Ф. – М.: Прогрес, 2003.-743 с.
6. Липчук В.В., Дудяк А.П., Бугіль С.Я. Маркетинг: основи теорії та практики: Навчальний посібник / За загальною редакцією В.В. Липчука – Львів: «Новий світ – 2000», «Магнолія плюс» - 2003. – 288 с.
7. Ляшенко Г.П., Ткаченко В.В. Практикум з маркетингу – Ірпінь: Національний університет ДПС України, 2006 – 108с.
8. Ляшенко Г.П., Минчинська І.В., Сидорко Н.Л. Маркетинг. Навчально-методичний посібник – Ірпінь: Академія ДПС України, 2003. – 123с.
9. Маркетинг: бакалаврський курс: Навчальний посібник / За загальною редакцією д.е.н., ред. С.М. Ілляшенка. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2004. – 976с.
10. Маркетинг: [підручник] / [В.Руделіус, О.М. Азарян, Н.О. Бабенко та ред.] ; Ред.-упор. О.І. Сидоренко, Л.С. Макарова. – 2-ге вид. – К.: Навчально-методичний центр «Консорціум з удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2008. – 648с.
11. Маркетинг: підручник /А.О. Старостіна, Н.П. Гончарова та ін. – К., «Знання», 2009. – 1071 с.
12. Маркетинг: підручник / А.Ф. Павленко, І.Л. Решетнікова, А.В. Войчак та ін. – КНЕУ – К., 2008. – 600 с.
13. Маркетинг: навчальний посібник / О.С. Іванілов, М.В. Чорна, Т.Б. Кушнір – Донецьк: Східноєвропейський видавничий дім, 2009. – 311с.
14. Маркетинг: принципи і функції: навчальний посібник для вищих навчальних закладів. -3-тє вид., перероб. і доповнене / За ред.. О.М. Азарян – К.: НМЦВО МОН України, НВФ«Студцентр»,2002.
15. Павленко А.Ф., Войчак А.В. Маркетинг: Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисциплін. – друге, доповнене і виправлене видання. – К.: КНЕУ, 2001. – 106 с.