Распечатать страницу
Главная \ База готовых работ \ Готовые работы по экономическим дисциплинам \ Маркетинг \ 848. Розрахункова робота Конкурентоспроможність товару йогурт

Розрахункова робота Конкурентоспроможність товару йогурт

« Назад

Код роботи: 848

Вид роботи: Розрахункова робота

Предмет: Маркетинг

Тема: Конкурентоспроможність товару йогурт

Кількість сторінок: 22

Дата виконання: 2015

Мова написання: українська

Ціна: 350 грн

Вступ

1. Постановка завдання

2. Теоретичний блок розрахункової роботи

3. Практичний блок розрахункової роботи

Висновки

Список використаної літератури

Додаток А

Йогурти - це один з активно рекламованих кисломолочних продуктів. Але це не єдиний корисний продукт в цій групі. Всі кисломолочні продукти позитивно впливають на організм людини.

Йогурти ж виділяються "смакотою": вони солодкі і містять фруктову добавку. Причому фруктові добавки-основи в більшості своїй дійсно справжні, у вигляді концентрованого соку, пюре або джему. Правда, при цьому йогурти в більшості своїй все одно містять ароматизатори та барвники, про що виробники, не приховуючи, пишуть в складі.

Основний процес всіх кисломолочних напоїв - це бродіння, коли в молоко вносять закваску з мікроорганізмів. Для різних продуктів використовують різні по набору мікроорганізмів закваски, а також різні режими сквашування. Щоб отримати "правильний" йогурт, потрібно якісне молоко, якісна закваска і якісний фруктовий наповнювач. Далі слідують такі процеси. Для початку молоко нормалізують, тобто доводять до потрібних показників, в першу чергу по жирності.

Далі його пастеризують і гомогенізують - ретельно перемішують, щоб запобігти відстоюванню вершків. Після чого молоко охолоджують, вносять закваску і витримують при певній температурі, ідеальною для "роботи" мікроорганізмів закваски. Далі в йогурт вносять фруктово-ягідний наповнювач і охолоджують.

В такому складному і не простому процес виготовлення продукту існує ще велика конкуренція. В даній роботі, ми розглянемо і оцінимо конкурентоспроможність кожного виду продукту.

Конкурентоспроможність товару – це його здатність привертати увагу споживачів з-поміж інших груп аналогічних товарів, які пропонуються на ринку підприємствами - конкурентами.

Визначаючи конкурентоспроможність товару, треба зважати на такі міркування. Споживач завжди намагається отримати максимальний споживчий ефект у розрахунку на одиницю його витрат. Тому концептуальною умовою конкурентоспроможності товару (К) є максимізація питомого споживчого ефекту.

Отже, в ході даної роботи, ми проводили одне із маркетингових досліджень – оцінку конкурентоспроможності товару на ідентичному ринку даних товарів.

Обраний нами товаром був йогурт. Ми підібрали ідентичний йому ринок – ринок йогуртів. За основу оцінки конкурентоспроможності товару, ми взяли основні його показники, як індивідуальні (специфічні) особливості товару, так і форму, ціну і т. д., щоб максимально оцінити його споживчий ефект.

В ході дослідження, між 5-ма виробниками, лідером у нас вийшов – «Біла лінія».

1. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник./ Гаркавенко С.С.  – К.: Лібра, 2008

2. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Робочий конспект та навчальні тестові завдання: навчальний посібник./ Гаркавенко С.С. – Київ: Лібра, 2004. – 280с.

3. Жмайлов В.М., Слюсарева Л.В. Навчально-методичний посібник з курсу «Маркетинг» до практичних занять та самостійної роботи студентів економічних спеціальностей денної та заочної форм навчання. – Суми: видавництво СНАУ, 2011 – 192 с.

4. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: Підручник./ Кардаш В.Я.  – К.: КНЕУ, 2001. – 240 с.

5. Котлер Ф. Основи маркетинга./ Котлер Ф. – М.: Прогрес, 2003.-743 с.

6. Липчук В.В., Дудяк А.П., Бугіль С.Я. Маркетинг: основи теорії та практики: Навчальний посібник / За загальною редакцією В.В. Липчука – Львів: «Новий світ – 2000», «Магнолія плюс» - 2003. – 288 с.

7. Ляшенко Г.П., Ткаченко В.В. Практикум з маркетингу – Ірпінь: Національний університет ДПС України, 2006 – 108с.

8. Ляшенко Г.П., Минчинська І.В., Сидорко Н.Л. Маркетинг. Навчально-методичний посібник – Ірпінь: Академія ДПС України, 2003. – 123с.

9. Маркетинг: бакалаврський курс: Навчальний посібник / За загальною редакцією д.е.н., ред. С.М. Ілляшенка. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2004. – 976с.

10. Маркетинг: [підручник] / [В.Руделіус, О.М. Азарян, Н.О. Бабенко та ред.] ; Ред.-упор. О.І. Сидоренко, Л.С. Макарова. – 2-ге вид. – К.: Навчально-методичний центр «Консорціум з удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2008. – 648с.

11. Маркетинг: підручник /А.О. Старостіна, Н.П. Гончарова та ін. – К., «Знання», 2009. – 1071 с.

12. Маркетинг: підручник / А.Ф. Павленко, І.Л. Решетнікова, А.В. Войчак та ін. – КНЕУ – К., 2008. – 600 с.

13. Маркетинг: навчальний посібник / О.С. Іванілов, М.В. Чорна, Т.Б. Кушнір – Донецьк: Східноєвропейський видавничий дім, 2009. – 311с.

14. Маркетинг: принципи і функції: навчальний посібник для вищих навчальних закладів. -3-тє вид., перероб. і доповнене / За ред.. О.М. Азарян – К.: НМЦВО МОН України,  НВФ«Студцентр»,2002.

15. Павленко А.Ф., Войчак А.В. Маркетинг: Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисциплін. – друге, доповнене і виправлене видання. – К.: КНЕУ, 2001. – 106 с.