Практична робота Система комунікації бренда в Інтернеті
Код роботи: 6049
Вид роботи: Практична робота
Предмет: Бренд-менеджмент
Тема: Система комунікації бренда в Інтернеті
Кількість сторінок: 16
Дата виконання: 2016
Мова написання: українська
Ціна: 200 грн
Вступ
1. Характеристика бренда «ДІЛА»
2. Обґрунтування необхідності системи комунікації бренда в Інтернеті
3. Стратегічні завдання комунікаційної діяльності компанії в Інтернеті
4. Оцінка ефективності комунікації бренда в Інтернеті
5. Комунікація бренда з аудиторією в Інтернеті
6. Загальна схема комунікації бренда «ДІЛА» в мережі Інтернет
Висновки
Потребою у вдосконаленні та розвитку системи комунікації компанії «МЛ» ДІЛІ» зі споживачем у мережі Інтернет зумовлена актуальність даної проектної роботи.
Мета роботи – розробка рекомендацій системи комунікації бренда «ДІЛА» в мережі Інтернет.
Завдання роботи:
- Визначити необхідність просування бренда «ДІЛА» в мережі Інтернет;
- Сформулювати основні стратегічні цілі комунікації бренда в Інтернеті;
- Розробити модель комунікації бренда в Інтернеті;
- Змоделювати інфраструктуру комунікації бренда в Інтернеті.
Щоб підвести підсумки, варто сказати, що для того, щоб досягти поставлені стратегічні цілі компанії, необхідно максимально охопити всі існуючі інструменти комунікації в Інтернеті для просування бренду.
В даному проекті розглянуті сучасні інструменти, але вже завтра може з’явитися щось нове. Тому компанії необхідно бути постійно у курсі всіх новинок, щоб оперативно додати нову ланку у схему комунікації в Інтернеті.