Распечатать страницу
Главная \ База готовых работ \ Готовые работы по экономическим дисциплинам \ Бренд-менеджмент \ 6049. Практична робота Система комунікації бренда в Інтернеті

Практична робота Система комунікації бренда в Інтернеті

« Назад

Код роботи: 6049

Вид роботи: Практична робота

Предмет: Бренд-менеджмент

Тема: Система комунікації бренда в Інтернеті

Кількість сторінок: 16

Дата виконання: 2016

Мова написання: українська

Ціна: 200 грн

Вступ

1. Характеристика бренда «ДІЛА»

2. Обґрунтування необхідності системи комунікації бренда в Інтернеті

3. Стратегічні завдання комунікаційної діяльності компанії в Інтернеті

4. Оцінка ефективності комунікації бренда в Інтернеті

5. Комунікація бренда з аудиторією в Інтернеті

6. Загальна схема комунікації бренда «ДІЛА» в мережі Інтернет

Висновки

Потребою у вдосконаленні та розвитку системи комунікації компанії «МЛ» ДІЛІ» зі споживачем у мережі Інтернет зумовлена актуальність даної проектної роботи.

Мета роботи – розробка рекомендацій системи комунікації бренда «ДІЛА» в мережі Інтернет.

Завдання роботи:

- Визначити необхідність просування бренда «ДІЛА» в мережі Інтернет;

- Сформулювати основні стратегічні цілі комунікації бренда в Інтернеті;

- Розробити модель комунікації бренда в Інтернеті;

- Змоделювати інфраструктуру комунікації бренда в Інтернеті.

Щоб підвести підсумки, варто сказати, що для того, щоб досягти поставлені стратегічні цілі компанії, необхідно максимально охопити всі існуючі інструменти комунікації в Інтернеті для просування бренду.

В даному проекті розглянуті сучасні інструменти, але вже завтра може з’явитися щось нове. Тому компанії необхідно бути постійно у курсі всіх новинок, щоб оперативно додати нову ланку у схему комунікації в Інтернеті.