Курсова робота Вибір цільового ринку підприємства на прикладі Samsung Group
Код роботи: 6043
Вид роботи: Курсова робота
Предмет: Маркетинг
Тема: Вибір цільового ринку підприємства на прикладі Samsung Group
Кількість сторінок: 34
Дата виконання: 2015
Мова написання: українська
Ціна: 350 грн
Вступ
Розділ 1. Поняття цільового ринку
Розділ 2. Профіль підприємства
Розділ 3. Шляхи збільшення сегменту ринку
Висновок
Список використаних джерел
Додатки
На даний момент ця тема дуже популярна не лише серед підприємств-новачків, які лише починають свою бізнес-діяльність але і серед підприємств які вже давно зайняли високі позиції на ринку.
Цільовий ринок - це потенційний ринок фірми, що визначається сукупністю людей із схожими потребами стосовно конкретного товару або послуги, достатніми ресурсами, а також готовністю і можливістю купувати.
Сегментація ринків націлена на невелику специфічну групу клієнтів фірми (сегмент ринку) через загальний спеціалізований план маркетингу, який базується на потребах цього сегмента.
Мета фірми в цьому конкретному випадку: ефективність, залучення значної частки обраного сегмента при керованих витратах. Подібну стратегію часто здійснюють малі та середні виробники і чи компанії, що прагнуть створити імідж фахівця у своїй галузі.
Надаючи товар, найбільш привабливий для вузької групи споживачів, компанія може домогтися високої конкурентоспроможності, розташовуючи обмеженими ресурсами. Втім, навіть фірма, що володіє значними ресурсами, може бути націлена на вузькі сегменти, просто таких сегментів у неї буде багато. З іншого боку велика кількість сегментів тягне за собою збільшення витрат на виробництво, облік матеріалів і запасів ускладнюється. Фірма направляє комплекс маркетингових заходів тільки на можливих клієнтів, пристосовуючи цю програму до свого сегменту ринку обходячи сильні сторони конкурентів і використовуючи слабкі.
З двох і більше сегментів вибирається той, який пропонує найбільші можливості. Важливо враховувати при цьому чинник «оманливої величини», що виникає через переваги рядом фірм найбільшого сегмента з наявних. Це призводить до збільшення конкурентної боротьби. Водночас малі сегменти виявляються обділеними.
Сегментація ринку дозволяє компанії максимізувати прибуток на одиницю продукції, але не сукупні доходи. Це дає можливість фірмам з малими ресурсами успішно конкурувати на спеціалізованих ринках з компаніями-гігантами. Фірми, що реалізують цю стратегію, можуть створювати торгові марки, що займають виняткові позиції у своїй ніші, що стимулює прихильність до марки і створює впевнені аналогії між товаром і групою його споживачів.
Отже, я моїх слів я можу зробити наступний висновок що Samsung – це великомасштабна, всесвітньовідома компанія. За 2013 рік компанія заробила близько 14,5 $, і з кожним роком цей показник зростає. Заводи Samsung розташовані у 47 країнах світу, кількість співробітників перевищує 190 тисяч осіб по всьому світу. Центральний офіс розташований в місті Сеулі, Південна Корея.
Спочатку компанія виробляла прості смартфони, а після довгих дослідів вони випускають ряд нових смартфонів «S» що дало змогу значно покращити свої позиції на ринку смартфонів і приносити більше доходу компанії. Завдяки рекламній кампанії весь світ дізнався про новий Samsung s 4 який став проривом в галузі смартфонів. Зараз цей смартфон можна побачити в продажу в будь-якій точці світу.
Сьогодні смартфони Samsung це інноваційні засоби для мобільного користування зв’язком, інтернетом та іншими корисними можливостями. Samsung все частіше стає спонсором багатьох спортивних подій зокрема виступає спонсором футбольної команди «FC Chelsea».
Втім це все ж не означає що у компанії немає проблем. Не повне охоплення ринку – це головна проблема на сьогоднішній день для компанії Samsung. Це говорить про те що компанії є ще над чим працювати і є куди і далі розвиватись у сфері смартфонів. Для вирішення цієї проблеми я розробив певний комплекс заходів для більшого охоплення ринку що дасть змогу збільшити свої обсяги продажу продукції та збільшити свої прибутки.
По словах компанії Samsung: «Ми робимо все для того щоб наші споживачі користувалися найкращими технологіями за доступними для них цінами. Наша мета – задовольнити всі потреби наших споживачів.»
1. http://uk.wikipedia.org/wiki/Samsung_Electronics.
2. http://www.samsung.com/ua/#undefined.
3. http://uk.wikipedia.org/wiki/Samsung_Electronics_Ukraine.
4. http://uk.wikipedia.org/wiki/Samsung_Group.
5. http://uk.wikipedia.org/wiki/Samsung_Galaxy_S4.
6. http://uk.wikipedia.org/wiki/Apple.
7. http://uk.wikipedia.org/wiki/IPhone_5.
8. http://www.mobtech.com.ua/ohliady/mobilni-telefony-ta-smartfony/porivniannia-smartfoniv-vyshchoho-klasu-apple-iphone-4s-samsung-galaxy-s2-motorola-razr-htc-sensation.html.
9. http://marketing-helping.com/konspekti-lekcz/21-konspekt-lekczj-qosnovi-marketinguq/391-vibr-czlovogo-rinku.html.
10. http://myrefs.org.ua/index.php?view=article&id=1829.
11. http://hi-tech.mail.ru/news/apple-3q-2013.html.
12. http://www.pravda.ru/news/science/29-07-2013/1167646-samapple-0/
13. http://ipress.ua/articles/apple_ta_samsung__zaklyati_druzi_na_vse_zhyttya_15555.html.
14. http://ru.wikipedia.org/wiki/Samsung.
15. http://www.samsung.com/ru/.