Распечатать страницу
Главная \ База готовых работ \ Готовые работы по экономическим дисциплинам \ Маркетинг \ 6002. Курсова робота Маркетинговий і фінансовий план створення підприємства по виробництву солодких напоїв ТОВ «LinkUp»

Курсова робота Маркетинговий і фінансовий план створення підприємства по виробництву солодких напоїв ТОВ «LinkUp»

« Назад

Код роботи: 6002

Вид роботи: Курсова робота

Предмет: Маркетинг

Тема: Маркетинговий і фінансовий план створення підприємства по виробництву солодких напоїв ТОВ «LinkUp»

Кількість сторінок: 28

Дата виконання: 2016

Мова написання: українська

Ціна: 400 грн

1. Резюме

2. Загальна характеристика підприємства

3. Аналіз ринку

3.1. Ринок збуту

3.2. Характеристика конкурентного середовища

3.3. Аналіз цін

4. План маркетингу

4.1. Характеристика кінцевих споживачів і задоволення їх вимог щодо продукції

4.2. Організація збуту

4.3. Рекламна кампанія

5. Виробничий план

5.1. Організація виробництва

5.2. Закупівля обладнання

5.3. Прогнозування обсягів продаж підприємства

5.4. Собівартість продукції

5.4.1. Розрахунок змінних витрат

5.4.2. Розрахунок постійних витрат

6. Фінансовий план

6.1. Прогнозування фінансових результатів

6.2. Розрахунок ефективності бізнес-плану

6.3. Оцінка ризиків і страхування

7. Висновки та пропозиції

Засновником та керівником ТОВ «LinkUp» є Петров Петро Петрович та Іванов Іван Іванович.

Метою створення підприємства по виготовленню солодких напоїв є випуск якісної і натуральної продукції та отримання прибутку. Підприємство передбачає випуск солодких напоїв з подальшою оптовою реалізацією. Оптимальна організаційно-правова форма організації бізнесу – партнерство. Це не тільки дозволить скоротити податкові виплати, а й спростить роботу підприємства і отримання деяких документів.

Підприємство працюватиме з використанням найманої праці і з двозмінним режимом діяльності з 08-00 до 20-00 (без вихідних). За рахунок помірних цін та реклами в обраному регіоні в нас є шанс конкурувати з досить сильними конкурентами на ринку. Весь асортимент продукції буде поділений за двома видами – 0,5 та 1,0 літра. Продукція продаватиметься гуртом та в роздріб. Розмаїття смаків приверне увагу споживачів. Хороше та дороге обладнання дозволить експлуатувати його на повну потужність не даючи збоїв.

Згідно фінансового плану, основними витратами підприємства за рік є витрати на рекламу, на устаткування, та витрати на заробітну плату працівникам. Враховуючи всі витрати, підприємство в силах погасити кредит за 9,8 місяців та отримати прибуток.

Таким чином, загальна вартість проекту складатиме 109 797,10 грн. Грошовий внесок засновника становить 2 959 979,10 грн, частка кредиту – 150 000 грн. На повну окупність проекту ТОВ «LinkUp» піде 14 років.

Щодо ризиків, можна з упевненістю сказати що серед потенційних факторів загрозою для підприємства може стати тільки соціальний ризик.

Підприємство по виготовленню солодких напоїв ТОВ «LinkUp» починає свою роботу з метою випуску якісної і натуральної продукції та отримання прибутку.

ТОВ «LinkUp» самостійно розпоряджається прибутком та планує свою діяльність. Більшість коштів є власними, а не залученими, що є дуже хорошим показником.

На чолі з засновником та керівником, підприємство працюватиме в дві зміни з щільним графіком. Продукція підприємства складається з двох видів – 0,5 та 1,0 літри, та великої кількості смаків. Все це безумовно повинно привернути увагу споживачів.

Серед всіх конкурентів на ринку, найсильнішим опинився ТОВ «Караван». Як показав аналіз якісних показників продукції, наш товар в порівнянні з напоями «Караван» та з імпортною продукцією конкурентоздатним. За аналізом цін продукція «LinkUp» встановила прийнятні ціни, які впливатимуть на попит продукції. Гуртові ціни від роздрібних відрізнятимуться в 0,50 копійок, що є хорошою ознакою для інших підприємств та організацій, які куплятимуть нашу продукцію у великих обсягах.

Вся маркетингова робота, в тому числі й сегментація ринку споживачів, пошук каналів збуту та рекламна кампанія лягає на плечі керівника. Для підприємства по виготовленню солодких напоїв каналами збуту є супермаркети, мінімаркети та заклади харчування.

В якості реклами підприємство вирішило роздавати візитівки (додаток «А»), флаєра (додаток «Б»), опублікувати свій сайт (додаток «В») та розмістити рекламу на транспортних засобах і в ЗМІ. Рекламна кампанія понесе за собою витрати у вигляді 49 020 грн.

Згідно виробничої програми, обсяги випуску на базовий рік склали 200 000 шт.

Щоб товар був хорошою якості і якомога швидше потрапляв на полиці магазинів потрібні зусилля та наявність хорошого обладнання. В загальному на придбання устаткування потрібно витратити 150 000 грн.

Щоб виготовити товар, потрібне не лише обладнання, а й сировина з якої цей товар буде виготовлятись, матеріали пакування, та енергоресурси. Всі ці витрати вважають змінними, оскільки вони змінюються, в залежності від обсягу продукції. В базовому періоді змінні витрати склали 2 542 217, 20 грн.

Після розрахунку змінних витрат, ми розрахували постійні витрати, які на відміну від змінних, не залежать від обсягу продукції. Під постійними витратами розуміють витрати на заробітну плату, та загальний кошторис витрат. Постійні витрати в базовому періоді складають 567 543,90 грн.

На основі вже відомих цифр розрахунків підприємство здійснює прогноз фінансових результатів. В базовому році ТОВ «LinkUp» отримало 1 260 000 грн виручки від реалізації, та 82 000 чистого прибутку. Надалі ці числа зростатимуть з кожним роком. Наприклад, в 1 плановому році чистий прибуток зросте до 94 300 грн, та в 2 плановому році – до 213 200 грн. Згідно цього прогнозування ми визначили, що кредит, розміром 150 000 грн, підприємство віддасть за 1 рік і 9 місяців. Частина власних вкладень 2 959 979,10 грн окупиться на протязі 14 років.

Серед розглянутих потенційних ризиків актуальним для нас можна вважати лише соціальний ризик, оскільки з втратою доходів споживача, ми втратимо самого споживача і це може призвести до зменшення обсягів виробництва, а отже і прибутку. Також небезпечним є технічний ризик, який у випадку техногенної аварії призведе до певних затрат на відновлення роботи устаткування. Проте зараз для виробництва це не загроза, устаткування нове і не повинне давати збоїв.

Виходячи з висновків бізнес-плану, можна сказати, що підприємство досить добре «стоїть на ногах» і з кожним роком розвивається, тим самим виправдовуючи своє створення. Особливих пропозиції щодо даного проекту наразі немає.