Распечатать страницу
Главная \ База готовых работ \ Готовые работы по экономическим дисциплинам \ Маркетинг \ 5978. Дипломна робота Розробка комплексу маркетингу підприємства кафе «У Солохи»

Дипломна робота Розробка комплексу маркетингу підприємства кафе «У Солохи»

« Назад

Код роботи: 5978

Вид роботи: Дипломна робота

Предмет: Маркетинг

Тема: Розробка комплексу маркетингу підприємства кафе «У Солохи»

Кількість сторінок: 71

Дата виконання: 2017

Мова написання: українська

Ціна: 1800 грн

Вступ

Розділ 1. Теоретичні аспекти функціонування маркетингової політики підприємства

1.1. Специфіка організації маркетингових досліджень

1.2. Методи маркетингових досліджень

1.3. Методи збору первинних даних

1.4. Аналіз комунікаційного впливу маркетингових програм на споживачів

Розділ 2. Проект розробки комплексу маркетингу на прикладі закладу громадскього харчування «У Солохи»

2.1. Фінансово-економічний аналіз діяльності підприємства

2.2. Оцінка собівартості товарної продукції

2.3. Аналіз результатів діяльності підприємства

Розділ 3. Шляхи удосконалення комплексу маркетингу досліджуваного підприємства

Висновки

Список використаних джерел

На сучасному етапі трансформації економіки України необхідно визнати, що найбільш динамічні зміни відбуваються у діяльності закладів ресторанного господарства. Ці зміни найбільш яскраво виражаються у збільшенні фінансової самостійності підприємств, удосконаленні та залученні передових іноземних методів господарювання, появі нових унікальних тенденцій розвитку, збільшення і урізноманітнення методів, що направлені на підвищення конкурентоспроможності власної продукції та послуг.

Нова соціально-орієнтована система, що формується в даний час на Україні вимагає переглянути форми та методи, за допомогою яких управляли економікою підприємств та висунути нові, які будуть більш дієвими при даній економічній формації.

Трансформація економічних процесів викликала значні та досить такі ґрунтовні зміни в усіх сферах народного господарства, в тому числі і такій галузі як ресторанного бізнесу, висунувши до неї нові права та вимоги, а саме: економічна самостійність, повна відповідальність за результати господарської діяльності, самостійне формування та реорганізація системи управління, її структурних підрозділів, яка при певних сприятливих обставинах забезпечить високу продуктивність праці, конкурентоздатність продукції, та стійке положення на відповідному сегменті ринку.

Так як для забезпечення ефективного функціонування підприємств ресторанного бізнесу за сучасних умов досить важливо правильно сформувати стратегію та тактику даного підприємства, виявити потенційних клієнтів, визначити свій асортимент продукції, забезпечити високу якість виробленої продукції та визначення доцільної та раціональної торговельної політики, то актуальність даної теми дослідження визначає переваги поряд з іншими.

Важливо також відмітити, що при високій конкуренції на даному ринку послуг, від кафе «У Солохи» вимагається забезпечити досить високий рівень обслуговування, широкий та постійно оновлений асортимент продукції, стабільно-високий рівень якості запропонованих страв, впровадження нових технологій в управлінні та обслуговуванні, якісна організація виробничого процесу.

Метою дипломної роботи було визначено більш широке дослідження ринку ресторанних послуг, збільшення та якісне урізноманітнення асортиментної групи, вивчення конкурентного середовища, виявлення сучасних тенденцій на даному ринку, забезпечення якомога більшого прибутку при найменших витратах та виявлення уподобань споживачів, відповідно до віку, сезону, характеру їжі та ціни.

Процес дослідження передбачає вирішення наступних завдань:

- обґрунтувати науково-методичні підходи до управління торгово-виробничою підсистемою закладів ресторанного господарства;

- визначити показники, що визначають ефективність функціонування торгово-виробничої підсистеми закладів ресторанного господарства;

- дослідити організацію та управління процесами у виробничій та торговельній підсистемах кафе «У Солохи» м. Черкас;

- проаналізувати економічно-фінансовий стан кафе «У Солохи»;

- вивчити якість задоволення попиту споживачів кафе «У Солохи»;

- визначити програму удосконалення управління торгово-виробничою діяльністю кафе «У Солохи»;

- обґрунтувати доцільність впровадження рекомендацій.

Предметом дослідження являється торгово-виробнича діяльність закладу ресторанного господарства – кафе «У Солохи», питання її формування, становлення та удосконалення.

Обєктом дослідження виступає заклад ресторанного господарства, ресторан «У Солохи», м. Черкаси.

Аналіз роботи Кафе «У Солохи» дозволяє зробити наступні узагальнюючи висновки.

1. Кафе «У Солохи» є ефективне, конкурентоспроможне підприємство, що створено з метою отримання прибутку, насичення внутрішнього ринку комп’ютерною та периферійною техніки та бухгалтерським ПЗ, встановлення ділових зв’язків між державами та незалежними виробниками в країні та за її межами, нарощування промислової продукції, стимуляції попиту та захисту інтересів споживача.

2. За підсумками роботи в 2015 році Кафе «У Солохи» - прибуткове підприємство, не зважаючи іноді на недостатність "портфеля запасів" та відмови й коректування договорів в бік зменшення поставок.

3. При порівнянні динаміки Кафе «У Солохи» видно, що реалізації товару збільшилася на 67.7 тис. грн., - динаміка - на 28,73% а відносна реалізація що закономірно веде й до значного порівняно з 2014 роком збільшенням прибутку ПП «У Солохи».

4. Чистий прибуток по головному склав 3,100 тис. грн. і був використаний на соціальний розвиток, матеріальне заохочення працівників, адміністративні й комерційні витрати, сплату податків й обов'язкових платежів та подальшій розвиток фірми.

5. При порівнянні показників діяльності підприємства 2014 та 2015 років чітко вирізняється тенденція до значного збільшення обсягу продажу комп’ютерної та периферійної техніки. Це свідчить про укріплення позицій Кафе «У Солохи» на ринку збуту, збільшені попиту на товари і обладнання, про правильну маркетингову політику впроваджену на підприємстві.

6. За 2015 р. накладні витрати по кошторису зменшилися на 25.57 тис. грн. (24.90%).

7. Реалізація товарної продукції на одного працівника праці в 2015 році збільшилась на 5,0% в порівнянні з минулим роком за рахунок мотивації і продуктивності праці. Збільшення відбулося за рахунок: збільшення обсягу реалізації.

8. Фактором, що стримує зростання обсягів реалізації товарної продукції і негативно впливає на її собівартість є нестабільне економічне становище, постійне зростання тарифів на паливно-енергетичні показники, собівартість продукції, зниження реалізації продукції у вартісному і натуральному вираженні.

Список використаних джерел

1. Закон України "Про туризм" від 15.09.1995 324/95- ВР із змінами та доповненнями, внесеними Законом України від 29.05.2001 № 2470-111.

2. Державна програма розвитку туризму на 2002-2010 роки, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 29.04.02 № 683.

3. Агафонова Л. Г., Агафонова О. Є. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: Ціноутворення, конкуренція, державне регулювання / Навіч. посібник. – К.: Знання України, 2002. – 358 с.

4. Агафонова Л. Г., Рога О. В. Підготовка бізнес-плану: Практикум. - К.: Т-во "Знання", КОО, 2011. – 158 с.

5. Алейнікова Г. М. Організація і управління турбізнесом: Навч. посібник. – Донецьк: ДІТБ, 2012. – 184 с.

6. Акулич И. Л. Внутренняя и внешняя маркетинговая среда. - Минск: 2006.

7. Ассэль Г. Маркетинг: принципы и стратегия. – М.: ИНФРА-М, 2011.

8. Афанасьев М. Маркетинг: стратегия и практика фирмы. – М: Финстатинформ, 20-5.

9. Басовский Л. Е. Прогнозирование и планирование в условиях рынка. Учеб. пособие. – М.: ИНФРА-М, 2011. – 260 с.

10. Бревнов А. А. Маркетинг малого предприятия: практ. пособ. – К.: ВИРА-Р, 2008. – 384 с.

11. Браймлер Р. А. Основы управления предприятиями и организациями индустрии гостеприимства. – М.: Высшая школа по туризму и гостиничному хозяйству, 2010. – 470 с.

12. Бриггс С. Маркетинг в туризме. - К.: Знання прес, 2011. – 358 с.

13. Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент: Підручник. – К.: КНЕУ, 2009. – 268 с.

14. Герасименко В. Г. Основы туристического бизнеса. - Одесса, 2011.

15. Гуляев В. Г. Организация туристической деятельности. - Москва, 2007.

16. Дайновський Ю. Маркетингові прийоми. – К.: АСК, 2011. – 112 с.

17. Дехтярь Г. М. Лицензирование и сертификация в туризме: Учебн.пос. „Социально – культурный сервис и туризм”. - М.: Финансы и статистика, 2003. – 256 с.

18. Джанджугозова Е. А. Маркетинг в индустрии гостеприимства: Учеб. пос. для вузов, „Социально – культурний сервис и туризм”, - М.: Изд. центр „Академия”, 2003.

19. Джефкінс Ф. Реклама: Практич. посіб. – К.: Знання. – 2001 - 456 с.

20. Диксон П. Р, Управление маркетингом: Пер. а англ. – М.: ЗАО "Изд-во "БИНОМ", 1998. – 560 с.

21. Дурович А. П. Маркетинг в туризме. - Минск, 2001.

22. Іващенко В. І., Болюх М. А. Економічний аналіз господарської діяльності: Навч. пос. – К.: ЗАТ „НІЧЛАВА” – 1999. – 204 с.

23. Карпов В. Маркетинг. – Прогнозування кон’юнктури ринку. – Знання, 2011. – 215 с.

24. Конєва М. І. Економічний аналіз діяльності підприємства: Навч. посібник. К.: КУТЕП, 2011. – 80 с.

25. Котлер Ф., Боєнь Дж., Мейкинз Дж. Маркетинг, гостинність і туризм. - М: Видавниче об’єднання "ЮНИТИ", 1998.

26. Котлер Ф. Основы маркетинга. – М., СПб, Изд. Дом "Вільямс", 1999. – 1152 с.

27. Крамаренко В. І., Холод Б. І. (Під ред.). Маркетинг: Навч. посібник. – К.: ЦУЛ, 2003. – 258 с.

28. Левшин Ф. М. Маркетинг: Учеб. пособие. / Академия внешней торговки. – М.: 2012. – 139 с.

29. Манів З. О., Луцький І. М. Економіка підприємства: Навч. посіб. – К.: Знання, 2010. - 580 с.

30. Маркетинг: Підручник. – За ред. О. М. Азарян. – К.: НМЦВО МОіН України. – 2013. – 400 с.

31. Маркетинг / Под ред. Э. А. Уткина. – М.: Ассоциация авторов и издателей "Тандем", Изд-во "ЭКМОС, 2008. - 216 с.

32. Мачадо Р. Маркетинг для малих предприятий. – СПб: Питер Паблишинг, 1998. – 288 с.

33. Мостенська Т. Л. Основи маркетингу: Нав. посіб. - К.: Кондор, 2011. - 240 с.

34. Основы менеджмента и маркетинга: Учеб. пособие / Под ред. Р. С. Сегедова. – Минск: Вышейш шк., 2011. - 382 с.

35. Пелішенко В. П. Маркетинговий менеджмент: Навч. посіб. – К.: ЦУЛ, 2013. – 200 с.

36. Поведінка споживачів: Навч. посіб. / Центральна спілка споживчих товариств України; Львівська комерційна академія / С. В. Скибінський (уклад.). - Л.: Видавництво Львівської комерційної академії, 2010. - 104 с.

37. Покропивний С. Ф., Соболь С. М., Швиданенко Г. О. Бізнес-план: технологія розробки та обґрунтування: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 2008. – 208 с.

38. Попова Р. Ю. Маркетинг, реклама и информация в туризме. – М., 2007. – 152 с.

39. Туристические фирмы и гостиницы: бухучет и налогобложение - М.: Современная экономика и права, 2011. – 184 с.

40. Гуляев В. Г. Организация туристической деятельности. – М.: Нолидж, 2012. – 312 с.

41. Планування діяльності підприємства: Навч. посіб. Для самост. вивчення дисципліни. / М. А. Бєлов, Н. М. Євдокимова, В. Є. Москалюк та ін., За заг. ред. В. Є. Маслюка. – К.: КНЕУ, 2009. – 252 с.

42. Правове регулювання туристичної діяльності України: Збірник нормативно-правових актів / Під. заг. ред. проф. В. К. Федорченка; Київ, ун – т туризму, економіки та права. – К.: Юрінко Інтер, 2011. – 640 с.

43. Прокопенко І. Ф., Ганін В. І., Петряєва З. Ф. Курс економічного аналізу: Підручник для студентів вищих навчальних закладів / За ред. І. Ф. Прокопенка Харків: Легас, 2010. – 384 с.

44. Редченко К. І. Стратегічний аналіз у бізнесі: Навч. посіб. – Львів: "Новий Світ-2000", 2009. – 272 с.

45. Савицкая Г. В. Анализ хозяйственной деятельности предприятия. – Минск, 2009. - 686 с.

46. Туризм и отраслевые системы: Учебник / И. В. Зорин и др. – М.: Финансы и статистика, 2010. – 272 с.

47. Туризм как вид деятельности: Учебник / И. В. Зорин, Т. П. Каверина, Квартальнов и др. – М.: Финансы и статистика, 2010. – 288 с.

48. Туризм как вид деятельности: Учебник / И. В. Зорин, Т. П. Каверина, Квартальнов и др. – М.: Финансы и статистика, 2009. – 288 с.

49. Туризм на пороге ІІІ тысячелетия: Материалы международной науч.-практической конференции. – Ялта: Ялтинский ин-т менеджмента, 2007. – 136 с.

50. Уніфіковані технології готельних послуг: Навч. посіб. / За ред. проф. В. К. Федорченка; Л. Г. Лук’янова, Т. Т. Дорошенко та ін. – К.: Вища шк., 2011. - 237 с.

51. Фатхутдинов Р. А. Стратегический маркетинг: Учеб. – М.: ЗАО "бизнес-школа "Интел-Синтез", 2009. – 640 с.

52. Федорченко В. К., Мініч І. М. Туристський словник-довідник: навчальний посібник. – К.: Дніпро, 2011. – 160 с.

53. Финансово-экономический анализ деятельности туристической фирмы / Соболева Е. – М.: ФиС, 2012. – 128 с.

54. Шканова О. М. Інфраструктура товарного ринку: Навч. посібник. – К.: ЦУЛ, 2011. – 320 с.