Контрольна робота Анкета діагностики проблем системи управління та системи управління персоналом організації - компанії ПП НТЦ Промтехкомплект
Код роботи: 3131
Вид роботи: Контрольна робота
Предмет: Управління підприємством
Тема: Анкета діагностики проблем системи управління та системи управління персоналом організації - компанії ПП НТЦ Промтехкомплект
Кількість сторінок: 36
Дата виконання: 2016
Мова написання: українська
Ціна: безкоштовно
1. Характеристики опитаних експертів організації/компанії
№ |
Характеристики експертів |
Відмітьте потрібне позначкою - √ |
1 |
Позиція в організації/компанії |
|
Керівник служби персоналу |
+ |
|
Менеджер з персоналу |
|
|
Керівник іншого структурного підрозділу |
|
|
Ключовий працівник іншого структурного підрозділу |
|
|
2 |
Роль експерта у змінах/інноваціях системи управління персоналом |
|
|
Бере участь у процесі впровадження змін/інновацій |
+ |
|
Бере участь у розробці змісту змін/інновацій |
|
|
Не бере участь у процесі впровадження змін/інновацій |
|
|
Не бере участь у розробці змісту змін/інновацій |
+ |
3 |
Досвід роботи у сфері менеджменту |
|
|
Невідомо |
|
|
Менше 1 року |
|
|
1-3 роки |
+ |
|
3-5 років |
|
|
5-10 років |
|
|
Більше 10 років |
|
2. Сфера економічної діяльності організації/компанії (Відмітьте потрібне позначкою - √)
|
Ключовий споживач Сфера економічної діяль- ності організації/компанії |
Посеред- ники |
Кінцеві споживачі |
|
Виробництво |
|
|
Торгівля |
+ |
|
|
Послуги |
|
|
|
Інше |
|
|
3. Вид економічної діяльності організації/компанії
№ |
Код A*38 |
Секції ISIC (Rev. 4) / NACE (Rev. 2) / КВЕД 2010 |
Відмітьте потрібне позначкою - √ |
1 |
A |
Сільське господарство, лісове господарство та рибне господарство |
|
2 |
B |
Добувна промисловість і розроблення кар'єрів |
|
3 |
CA |
Виробництво харчових продуктів, напоїв і тютюнових виробів |
|
4 |
CB |
Текстильне виробництво, виробництво одягу, шкіри, виробів зі шкіри та інших матеріалів |
|
5 |
CC |
Виготовлення виробів з деревини, паперу та поліграфічна діяльність |
|
6 |
CD |
Виробництво коксу та продуктів нафтоперероблення |
|
7 |
CE |
Виробництво хімічних речовин і хімічної продукції |
|
8 |
CF |
Виробництво основних фармацевтичних продуктів і фармацевтичних препаратів |
|
9 |
CG |
Виробництво гумових і пластмасових виробів, іншої неметалевої мінеральної продукції |
|
10 |
CH |
Металургійне виробництво, виробництво готових металевих виробів, крім машин і устаткування |
|
11 |
CI |
Виробництво комп'ютерів, електронної та оптичної продукції |
|
12 |
CJ |
Виробництво електричного устаткування |
|
13 |
CK |
Виробництво машин і устаткування, н. в. і. у. |
|
14 |
CL |
Виробництво транспортних засобів |
|
15 |
CM |
Інші види переробної промисловості, ремонт і монтаж машин і устаткування |
|
16 |
D |
Постачання електроенергії, газу, пари та кондиційованого повітря |
|
17 |
E |
Водопостачання; каналізація, поводження з відходами |
|
18 |
F |
Будівництво |
|
19 |
G |
Оптова та роздрібна торгівля; ремонт автотранспортних засобів і мотоциклів |
+ |
20 |
H |
Транспорт, складське господарство, поштова та кур'єрська діяльність |
|
21 |
I |
Тимчасове розміщування й організація харчування |
|
22 |
JA |
Видавнича діяльність, радіомовлення та телебачення |
|
23 |
JB |
Телекомунікації (електрозв'язок) |
|
24 |
JC |
Комп'ютерне програмування та надання інших інформаційних послуг |
|
25 |
K |
Фінансова та страхова діяльність |
|
26 |
L |
Операції з нерухомим майном2 |
|
27 |
MA |
Діяльність у сферах права, бухгалтерського обліку, архітектури та інжинірингу, технічні випробування та дослідження |
|
28 |
MB |
Наукові дослідження та розробки |
|
29 |
MC |
Інша професійна, наукова та технічна діяльність |
|
30 |
N |
Діяльність у сфері адміністративного та допоміжного обслуговування |
|
31 |
O |
Державне управління й оборона; обов'язкове соціальне страхування |
|
32 |
P |
Освіта |
|
33 |
QA |
Охорона здоров'я |
|
34 |
QB |
Надання послуг догляду та соціальної допомоги |
|
35 |
R |
Мистецтво, розваги та відпочинок |
|
36 |
S |
Надання інших видів послуг |
|
37 |
T3 |
Діяльність домашніх господарств |
|
38 |
U3 |
Діяльність екстериторіальних організацій і органів |
|
4. Характеристики організації/компанії
№ |
Характеристики організації/компанії |
Відмітьте потрібне позначкою - √ |
1 |
«Національність» капіталу |
|
Вітчизняний приватний/колективний |
+ |
|
Вітчизняний державний |
|
|
Іноземний |
|
|
Спільне підприємство з іноземним партнером |
|
|
2 |
«Національність» менеджменту |
|
Лише місцеві менеджери |
+ |
|
Іноземні менеджери беруть участь в управлінні |
|
|
В управлінні в основному іноземні менеджери |
|
|
3 |
Історія розвитку організації/компанії |
|
Нова підприємницька організація/компанія |
+ |
|
Колишнє радянське підприємство |
|
|
Інше |
|
|
4 |
Вік організації/компанії |
|
0-2 роки |
|
|
3-5 років |
+ |
|
6-10 років |
|
|
11-15 років |
|
|
16-20 років |
|
|
Більше 20 років |
|
|
5 |
Зв’язок власності і управління |
|
Топ-менеджер – ключовий власник |
|
|
Топ-менеджер – міноритарний власник (його частка у власності не дозволяє напряму брати участь в управлінні організацією/компанією) |
+ |
|
Топ-менеджер – найманий працівник |
|
|
6 |
Участь власника в управлінні |
|
Бере участь |
|
|
Не бере участь |
+ |
|
7 |
Стиль вищого керівництва |
|
Авторитарний / бюрократичний |
|
|
Демократичний /патерналістська модель |
+ |
|
8 |
Тип організаційної структури |
|
Неформальна |
|
|
Лінійна |
+ |
|
Функціональна |
|
|
Лінійно-функціональна |
|
|
Дивізіональна |
|
|
Матрична |
|
|
9 |
Кількість ієрархічних рівнів |
|
1 |
|
|
2-3 |
+ |
|
4-5 |
|
|
6-7 |
|
|
Більше 7 |
|
|
10 |
Ступінь формалізації |
|
Низька, усні правила поведінки |
|
|
Середня, встановлюються правила, інструкції, нормативи система документообігу |
+ |
|
Висока, система правил і норм охоплює усі сторони діяльності |
|
|
Надзвичайно висока, пріоритет правил і норм поведінки |
|
|
11 |
Кількість працівників (осіб) |
|
Менше 10 |
|
|
11-20 |
+ |
|
21-30 |
|
|
31-50 |
|
|
51-100 |
|
|
101-500 |
|
|
501-1000 |
|
|
1001-5000 |
|
|
Більше 5000 |
|
|
12 |
Темпи зміни рівня продажу |
|
Продажу немає |
|
|
Приросту немає за рік |
|
|
Зростає до 15% на рік |
+ |
|
Зростає понад 15% на рік |
|
|
Зменшується до 15 % на рік |
|
|
Зменшується понад 15 % на рік |
|
|
13 |
Темпи зміни рівня прибутку |
|
Прибутку немає |
|
|
Зростає |
+ |
|
Зменшується |
|
|
14 |
Основні завдання управління |
|
Знайти власну нішу на ринку, свій сегмент споживачів, необхідні ресурси для виробництва вибраного продукту/послуги |
|
|
Зростання рівня продажу, продуктивності, виробничої потужності |
|
|
Підвищення прибутковості, ліквідності, віддачі від усіх видів ресурсів, упорядкування основних виробничих процесів |
+ |
|
Перегляд та оновлення місії, стратегії, цілей. Зміна застарілих процедур і структур. Утримання кращих і найбільш відданих |
|
|
15 |
Основні цінності організації/компанії |
|
Взаємна підтримка, взаємодопомога, участь, чесність, надійність, відданість, добросовісність. |
|
|
Динамізм, розвиток та прогрес, інноваційність, прагнення бути найкращою організацією/компанією в галузі |
|
|
Висока якість, довгострокова конкурентоспроможність та ефективність, повага, професіоналізм, цілеспрямованість, чесна конкуренція |
|
|
Застарівши цінності: традиції та ієрархія, чиношанування. Оновлення цінностей: прогрес, зміни, розвиток |
+ |
|
16 |
Імідж організації/компанії на ринку |
|
Відсутня інформація про організацію/компанію на ринку |
|
|
Активна позиція на ринку, зростання впізнаваності й авторитету |
+ |
|
Високий авторитет, який поступово знижується. Організація/компанія поступово поступається іміджем більш молодим та перспективним організаціям/компаніям |
|
|
Остаточна втрата авторитету серед споживачів, клієнтів |
|
|
17 |
Впізнання товарів (марки, організації/компанії) |
|
Відсутнє, незначне |
|
|
Формується, достатньо високе |
+ |
|
Високе |
|
|
Стабільне |
|
|
Знижується |
|
|
18 |
Характеристики персоналу |
|
Поліфункціональність працівників, вузьке (родинне/дружнє) коло |
|
|
Багатофункціональні фахівці, що затребувані на ринку, амбіційні працівники, орієнтовані на масштабність завдань та можливість реалізувати власні проекти |
+ |
|
Вузька спеціалізація персоналу, висока плинність персоналу, тенденція до невиправданого розширення штату |
|
|
Висока плинність персоналу, бюрократизація відносин, напружений морально-психологічний клімат |
|
5. Основні фінансово - економічні показники діяльності організації/компанії за 2008-2013 роки
Показник |
Рік |
Середній темп росту, % |
||
2009 тис. грн. |
2010 тис. грн. |
2011 тис. грн. |
||
Дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), тиc. грн. |
13973,3 |
26520,0 |
35996,0 |
1 60,5 |
Чистий дохід від реалізації продукції, тис. грн. |
12296,8 |
23053,7 |
31018,0 |
1 58,82 |
Собівартість реалізованої продукції, тис. грн. |
7617,3 |
20283,0 |
29207,0 |
195,81 |
Чистий прибуток підприємства, тис. грн. |
745,3 |
1022,2 |
-99,0 |
- |
Валюта балансу, тис. грн. |
2972,1 |
7381,3 |
7461,0 |
1 58,44 |
Власний капітал, тис. грн. |
1275,2 |
2297,4 |
2104,0 |
128,45 |
Власні оборотні кошти, тис. грн. |
1186,5 |
2153,5 |
1786,0 |
122,69 |
Кредиторська заборгованість, тис. грн. |
1696,9 |
2932,6 |
3505,0 |
1 43,72 |
Дебіторська заборгованість, тис. грн. |
999,0 |
4006,9 |
3347,0 |
183,04 |
Аналіз майнового стану ПП НТЦ «Промтехкомплект»
Показник |
Рік |
Середній темп приросту, % |
||
2009 |
2010 |
2011 |
||
Коефіцієнт зносу |
0,39 |
0,39 |
0,53 |
16,58 |
Коефіцієнт придатності |
0,61 |
0,61 |
0,47 |
-12, 22 |
Коефіцієнт вибуття |
- |
- |
- |
- |
Коефіцієнт оновлення |
0,13 |
0,15 |
0,19 |
17,82 |
Фондовіддача |
122,30 |
91,77 |
75,93 |
-21,21 |
Фондоємкість |
0,008 |
0,011 |
0,013 |
27,48 |
6. Внутрішні проблеми системи управління та системи управління персоналом організації/компанії
Формулювання проблем у напрямах процесу управління персоналом |
Характеристика проблеми 1. Для організації/компанії у цілому / 2. Для системи управління персоналом (СУП) організації /компанії; 3. Поточного стану / 4. Розвитку; 5. Локальна / 6. Глобальна; 7. Фактична / 8. Потенційна.
|
1. Стратегічне планування / планування персоналу |
|
Немає чіткого бачення цілі організації/ компанії, що проявляється на усіх рівнях (місія організації/компанії відсутня) |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна + / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Організація/компанія немає чітко сформульованої стратегії та політики управління персоналом |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку +; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Відсутнє систематизоване збирання ринкової інформації (не знають чого і скільки виробляти) |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна +; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Негнучка цінова та асортиментна політика |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна +. |
Конфлікти з постачальниками |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна +. |
Конфлікти з клієнтами по ціноутворенню та асортиментній лінійці |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична +/ 8. Потенційна □. |
Дуже великі запаси сировини та матеріалів, готової продукції (товарів) |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна + / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Відсутність командної роботи |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична + / 8. Потенційна □. |
Проблема делегування повноважень |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна +; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Плинність персоналу понад 5 % |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна + / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Плинність серед ключового персоналу понад 5% |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна +. |
Одні категорії персоналу переобтяжені, інші – не завантажені роботою |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна + / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Погана система контролю (обліку) персоналу |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична + / 8. Потенційна □. |
Відсутність контролю за роботою менеджерів |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна +; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Погано розподілені обов’язки – відповідальність |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії +; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Відсутні комунікаційні взаємозв’язки між підрозділами |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна + / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Суб’єктивізм в ухваленні рішень |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна +; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Недостатній досвід у сфері управління персоналом у керівників організації |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану + / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Системи відбору, просування,розвитку, оцінювання і стимулювання не відповідають стратегії організації/компанії |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична + / 8. Потенційна □. |
Не оцінюється співвідношення витрат і вигод кожної з дій у рамках системи управління персоналом |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна +. |
Не проводиться періодично формальний або неформальний аудит персоналу |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії +; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Немає системи контролінгу в організації/компанії |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна + / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Немає системи контролінгу персоналу |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна + / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Інші (впишіть самостійно): |
|
|
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
|
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
|
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
2. Аналіз робіт в організації |
|
Аналіз робіт не проводиться взагалі |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану + / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Немає описів робіт |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична + / 8. Потенційна □. |
Немає посадових (робочих) інструкцій |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна +; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Відсутні прописані функції працівників |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна + / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Немає паспортів посад |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна + / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Немає профілів посад (кваліфікаційних карт та карт компетенцій) |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану + / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Інші (впишіть самостійно): |
|
|
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
|
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
|
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
3. Пошук та відбір персоналу |
|
Немає технології оцінювання кандидатів на вакантну посаду |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна +/ 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Мають місце порушення у правових аспектах оформлення прийняття працівників на роботу |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна +; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Не розробляються кваліфікаційні вимоги до кандидатів та компетенції, якими вони мають володіти |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану + / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Відсутні чіткі критерії відбору персоналу |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна +; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Немає процедури уведення в посаду та адаптації новоприйнятих працівників |
1. Для організації/компанії у цілому + / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Не аналізується ефективність витрат коштів на відбір персоналу у порівнянні з іншими аналогічними організаціями/ компаніями |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна + / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Інші (впишіть самостійно): |
|
|
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
|
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
|
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
4. Планування кар’єри та розвиток працівників |
|
Відсутня система внутрішньо фірмового навчання |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна + / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Недостатньо коштів інвестується у розвиток персоналу |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна +; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Не оцінюється ефективність розвитку персоналу |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану + / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Не формується кадровий резерв |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану + / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Незначні можливості кар’єрного зростання |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану + / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Інші (впишіть самостійно): |
|
|
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
|
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
|
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
5. Оцінювання персоналу |
|
Відсутня система оцінювання / атестації персоналу |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична + / 8. Потенційна □. |
Наявна система оцінювання / атестації персоналу носить формальний характер |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна +; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Немає переліку показників (критеріїв) оцінювання працівників організації |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна + / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Низька ступінь об’єктивності оцінювання/ атестації |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична + / 8. Потенційна □. |
Результати оцінювання/атестації використовуються не повною мірою |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна +. |
Відсутність зворотного зв’язку після оцінювання/атестації персоналу |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна + / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Інші (впишіть самостійно): |
|
|
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
|
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
|
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
6. Мотивація та стимулювання персоналу |
|
Не оцінюється мотиваційний профіль працівників |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна + / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Немає диференційованого (індивідуального) підходу до стимулювання різних прошарків і груп працівників |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна +; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Поріг відчутності (дієвості) стимулів менше 10% двох суміжних окладів, розрядів |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична + / 8. Потенційна □. |
Невідповідність заробітної плати витраченим зусиллям |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна +; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Не проводяться ринкові огляди заробітних плат |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна + / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Затримки з виплатою зарплати |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна +; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Не заохочується ініціатива працівників |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна + / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Не використовуються нематеріальні стимули |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна + / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Відсутність довіри до працівників з боку керівництва |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична +/ 8. Потенційна □. |
У працівників немає освідомлення причетності до організації |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна + / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Інші (впишіть самостійно): |
|
|
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
|
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
|
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
7. Кадрове адміністрування |
|
Не ведуться особові справи працівників |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна +. |
Особові справи працівників ведуться з порушеннями |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна + / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Ведення та зберігання трудових книжок працівників, журналів обліку трудових книжок та бланків трудових книжок здійснюється з порушеннями |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна +; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Не ведеться штатно-посадова книга (штатний формуляр) |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична + / 8. Потенційна □. |
Не ведеться алфавітна книга |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану + / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Трудові договори (контракти) між працівниками та власником організації/компанії укладаються з порушеннями |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна + / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Не ведеться книга наказів з особового складу або ведеться з порушеннями |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична + / 8. Потенційна □. |
Кадрове діловодство не комп’ютеризоване |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна +. |
Інші (впишіть самостійно): |
|
|
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
|
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
|
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
7. Зовнішні проблеми організації/компанії
Формулювання проблеми |
Характеристика проблеми 1. Для організації/компанії у цілому / 2. Для системи управління персоналом (СУП) організації /компанії; 3. Поточного стану / 4. Розвитку; 5. Локальна / 6. Глобальна; 7. Фактична / 8. Потенційна.
|
Жорстка конкуренція |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична+ / 8. Потенційна □. |
Глобалізація ринку |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна +. |
Дефіцит кваліфікованих працівників |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна + / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Збільшення вартості кредитних ресурсів |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна +. |
Не сформований імідж (гарна репутація) організації/компанії |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану + / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Інші (впишіть самостійно): |
|
|
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
|
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
|
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
|
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
8. Потенційні проблеми у зовнішньому середовищі організації/компанії
Формулювання проблеми |
Характеристика проблеми 1. Для організації/компанії у цілому / 2. Для системи управління персоналом (СУП) організації /компанії; 3. Поточного стану / 4. Розвитку; 5. Локальна / 6. Глобальна; 7. Фактична / 8. Потенційна.
|
Організація\компанія втрачає частку ринку |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична + / 8. Потенційна □. |
Ризик поглинання |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна + / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Велика ймовірність виникнення нових конкурентів (зокрема, іноземних) |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна +; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Значне поліпшення якісних характеристик продукції конкурентів |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна +. |
Значне зниження ціни на продукцію конкурентів за рахунок ефекту від масштабу |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна + / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Інші (впишіть самостійно): |
|
|
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
|
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
|
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
|
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
9. Потенційні проблеми у внутрішньому середовищі організації/компанії
Формулювання проблеми |
Характеристика проблеми 1. Для організації/компанії у цілому / 2. Для системи управління персоналом (СУП) організації /компанії; 3. Поточного стану / 4. Розвитку; 5. Локальна / 6. Глобальна; 7. Фактична / 8. Потенційна.
|
Не змінюються технологія виробництва, матеріали, засоби зв’язку, методи збирання, обробки та передавання інформації |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна + 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Зниження якості обслуговування |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна +/ 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Прогресування авторитаризму |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна +. |
Збільшення плинності персоналу |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану + / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Зниження продуктивності |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії +; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
Зниження рівня продажу |
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична + / 8. Потенційна □. |
Інші (впишіть самостійно): |
|
|
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна + / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
|
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану + / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична □ / 8. Потенційна □. |
|
1. Для організації/компанії у цілому □ / 2. Для СУП організації /компанії □; 3. Поточного стану □ / 4. Розвитку □; 5. Локальна □ / 6. Глобальна □; 7. Фактична + / 8. Потенційна □. |
10. Плани керівництва організації/компанії щодо організаційних змін для усунення виявлених проблем
№ |
Організаційні зміни: |
Відмітьте потрібне позначкою - √ |
1 |
розподілу влади і статусу |
|
2 |
місії організації/компанії |
+ |
3 |
організаційної структури |
+ |
4 |
системи управління |
|
5 |
системи управління персоналом |
+ |
6 |
інших функціональних систем |
|
7 |
корпоративної культури |
|
8 |
складу ключових осіб |
+ |
9 |
складу персоналу |
|
|
Інші (впишіть самостійно): |
|
10 |
|
|
11 |
|
|
12 |
|
|
13 |
|
|
14 |
|
|
11. Завдання управління персоналом, на які ставлять особливий акцент в період організаційних змін в організації/компанії для усунення виявлених проблем
№ |
Завдання управління персоналом |
Відмітьте потрібне позначкою - √ |
1 |
Оцінювання персоналу |
|
2 |
Атестація персоналу |
+ |
3 |
Пошук нових працівників ззовні |
+ |
4 |
Пошук лідерів усередині організації/компанії |
+ |
5 |
Виведення «зайвих» працівників |
|
6 |
Специфічне навчання |
|
7 |
Універсальне навчання |
+ |
8 |
Розвиток команди |
|
9 |
Розвиток внутрішніх комунікацій |
|
10 |
Допомога в подоланні стресу |
|
11 |
Адаптація персоналу |
|
12 |
Розробка нових систем винагороди |
|
13 |
Немає акцентів |
|
|
Інші (впишіть самостійно): |
|
14 |
|
|
15 |
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
12. Вплив використання практик управління персоналом в період організаційних змін на їх ефективність (для усунення виявлених проблем)
№ |
Практики управління персоналом |
Ефективність організаційних змін (так «+» або ні «–») |
||
Чи отри-мані ре-зультати з найменшими витра-тами (еко-номічність практик УП)? |
Чи відпо-відають результатти пос-тавленим цілям (результативність практик УП)? |
Чи за без-печує практика УП вирі-шення реальних проблем (доцільність практик УП)? |
||
1 |
Оцінювання персоналу |
+ |
|
|
2 |
Атестація персоналу |
|
|
+ |
3 |
Пошук нових працівників ззовні |
+ |
|
|
4 |
Пошук лідерів усередині організації/компанії |
|
+ |
|
5 |
Виведення «зайвих» працівників |
+ |
|
|
6 |
Специфічне навчання |
|
+ |
|
7 |
Універсальне навчання |
+ |
|
|
8 |
Розвиток команди |
|
|
+ |
9 |
Розвиток внутрішніх комунікацій |
+ |
|
|
10 |
Допомога в подоланні стресу |
+ |
|
|
11 |
Адаптація персоналу |
|
+ |
|
12 |
Розробка нових систем винагороди |
|
|
+ |
13 |
Немає акцентів |
+ |
|
|
|
Інші (впишіть самостійно): |
|
|
|
14 |
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|