Распечатать страницу

Шпора з предмету Маркетинг - 80 питань

« Назад

Код роботи: 296

Вид роботи: Шпаргалка

Предмет: Маркетинг

Тема: 80 питання

Кількість сторінок: 131

Дата виконання: 2015

Мова написання: українська

Ціна: 450 грн

1. Сутність маркетингу. Історія розвитку маркетингу

2. Концепції маркетингу. Еволюція концепцій маркетингу

3. Основні поняття маркетингу

4. Суб¢єкти маркетингу та сутність еволюції концепцій маркетингу

5. Елементи маркетингу

6. Види маркетингу

7. Принципи маркетингу і сучасні тенденції маркетингу

8. Розкрити завдання та функції маркетингу

9. Особливості і умови застосування маркетингу у вітчизняній економіці

10. Проблеми і можливості маркетингу в наш час

11. Сутність управління маркетингом, концепції управління маркетингом

12. Задачі і функції управління маркетингом

13. Організаційна структура служб маркетингу

14. Суть процесу управління маркетингом

15. Сегментування ринків, фактори за якими відбувається сегментування ринків

16. Позиціонування товару на ринку. Способи позиціонування товару на ринок

17. Поняття маркетингового дослідження. Суть і задачі маркетингових досліджень

18. Структура маркетингових досліджень

19. Цілі і принципи маркетингових досліджень

20. Етапи проведення маркетингового дослідження. Розглянути 1 етап

21. Види інформації. Джерела маркетингової інформації

22. Поняття первинної інформації. Методи збору первинної інформації

23. Способи зв¢язку з аудиторією. Переваги і недоліки цих способів

24. Методи проведення маркетингових досліджень

26. Охарактеризувати фактори, які впливають на поведінку споживачів при прийнятті рішення про покупку

27. Типи товарів, які відносяться до нових. Процес прийняття споживачем товарів-новинок

28. Ринок підприємства і споживацький ринок. Чим відрізняється маркетинг на ринку підприємства від споживацького маркетингу

29. Класифікація ринків, основні ознаки класифікації ринків

30. Сутність, цілі і структура і завдання маркетингової товарної політики

31. Поняття про товар, основні ознаки, рівні товару

32. Поняття товару. Класифікація товарів

33. Поняття конкурентоспроможності. Етапи оцінки  конкуренто - спроможності товару

34. Типи товарів, які можна віднести до нових. Етапи розробки нових товарів

35. Поняття ЖЦТ. Етапи життєвого циклу товару

36. Організація управління продукцією

37. Поняття марки, складова марки, види марок, які використовуються діячами ринку

38. Упаковка товарів, функції упаковки. Сервіс, види сервісу

39. Поняття асортименту і номенклатури. Як приймає виробник рішення стосовно асортименту і номенклатури

40. Суть маркетингової цінової політики, ціноутворення, структура маркетингової цінової політики

41. Поняття цінової політики. Цілі цінової політики

42. Ціна, значення ціни, як встановлюються ціни, фактори, що впливають на рішення стосовно цін

43. Типи ринків і характеристика ціноутворення на різних типах ринків

44. Стратегії  цінової політики підприємства

45. Закон попиту. Зв’язок ціни з попитом і пропозицією

46. Поняття цінової еластичності. Коефіцієнт цінової еластичності. Фактори, які впливають на еластичність

47. Оцінка витрат. Точка беззбитковості

48. Методи ціноутворення

49. Методика розрахунку кінцевої ціни. Фактори, що впливають на встановлення кінцевої ціни

50. Державне регулювання цін

51. Сутність, основні інструменти маркетингової політики комунікацій

52. Поняття реклами, як засобу просування товару на ринок. Види і моделі реклами

53. Стимулювання збуту, засоби стимулювання збуту. Пропаганда, інструменти пропаганди

54. Персональний продаж. Які прийоми комунікацій ви знаєте?

55. Завдання маркетингової політики комунікації. Етапи просування товарів на ринок. Розглянути І етап

56. Вибір засобів реклами. Основні носії реклами, їх скорочена характеристика

57. Процес підготовки рекламного звернення. Види рекламного звернення

58. Рекламний бюджет. Методи розрахунку рекламного бюджету

59. Пропаганда, інструменти пропаганди

60. Посередницька діяльність. Сутність і значення. Види посередників

61. Поняття каналу розподілення. Функції і завдання каналів розподілення

62. Рівні каналів розподілення

63. Сутність товароруху. Основні витрати товароруху

64. Поняття маркетингового стратегічного планування

65. Основні етапи стратегічного маркетингового планування

66. Поняття маркетингової стратегії. Клаифікація маркетингових стратегій

67. Стратегії росту їх характеристика

68. Стратегії базові, їх характеристика

69. Стратегії глобальні

70. Матриця Ансоффа

71. Матриця М. Портера

72. Матриця БГК

73. Матриця М. Кінсі

74. Планування маркетингу. Програма фірми

75. Маркетинговий контроль. Види маркетингового контролю

76. Сутність і зміст міжнародного маркетингу

77. Середовище міжнародного маркетингу

78. Організаційна структура міжнародного маркетингу

79. Сегментація міжнародного маркетингу

80. Міжнародні маркетингові стратегії