Распечатать страницу
Главная \ База готовых работ \ Готовые работы по экономическим дисциплинам \ Учет и аудит \ 2921. Курсова робота Правила оформлення та ведення трудової книжки

Курсова робота Правила оформлення та ведення трудової книжки

« Назад

Код роботи: 2921

Вид роботи: Курсова робота

Предмет: Облік та аудит

Тема: Правила оформлення та ведення трудової книжки

Кількість сторінок: 28

Дата виконання: 2015

Мова написання: українська

Ціна: 400 грн

Вступ

1. Правила оформлення та ведення трудових книжок

1.1. Заповнення трудових книжок

1.2. Внесення записів до трудової книжки

1.2.1. Внесення записів про працівника

1.2.2. Внесення записів до розділу «Відомості про роботу»

1.2.3. Внесення відомосте про нагородження й заохочення

1.2.4. Внесення записів до розділу «Відомості про призначення пенсії»

1.3. Видача трудової книжки в разі звільнення

1.4. Дублікат трудової книжки

1.5. Розрахунки за трудові книжки та їх зберігання

1.6. Облік трудових книжок

2. Охорона праці та гігієна користувача

Висновок

Список використаної літератури

Трудовий шлях кожного робітника і службовця відображається в трудовій книжці - одному з найважливіших особистих документів громадянина в нашій країні, що характеризує всю його професійну біографію: освіту та кваліфікацію, просування по службовій драбині, ставлення до праці. На її основі встановлюються всі види трудового стажу для призначення державних пенсій (у тому числі на пільгових умовах і в пільгових розмірах), допомоги по соціальному страхуванню, а також посадових окладів (у випадках, коли це залежить від тривалості трудового стажу), виплати винагороди за вислугу років, процентні надбавки за роботу в районах Крайньої Півночі і в прирівняних до них місцевостях; і т.д.

Словом, трудова книжка як основний документ у сфері професійної діяльності підвищує у її власника почуття відповідальності за роботу, сприяє зміцненню дисципліни, значно полегшує завдання правильного підбору кадрів, дозволяє істотно впорядкувати роботу органів соціального забезпечення за призначенням пенсій.

 Вперше трудові книжки були введені в 1919 р декретом ВЦВК у Петрограді та Москві. У 1923 р їх замінили на посвідчення особи. Ще через три роки в країні запровадили так звані трудові списки, а з 15 січня 1939 були введені трудові книжки єдиного зразка для робітників і службовців усіх державних і кооперативних підприємств та установ (постанова РНК СРСР від 20 грудня 1938) і сьогодні трудова книжка є основним документом про трудову діяльність.

Однак далеко не всі керівники недержавних організацій приділяють належну увагу цим документом, а багато молоді працівники не знають про його роль при встановленні трудового стажу і часто вважають його необов'язковим. Крім того, в невеликих за штатної чисельності організаціях, як правило, кадрові служби відсутні і немає фахівців з ведення кадрової документації. Все це призводить до численних помилок при веденні трудових книжок, аж до їх повного ігнорування або вкрай недбалого оформлення, у тому числі без використання бланка встановленого зразка.

Поряд із зазначеними суб'єктивними причинами є й причини об'єктивні, пов'язані з невідповідністю діючих нормативних документів з питань ведення трудових книжок реальних життєвих ситуацій, що виникають у повсякденній практиці

Мета курсової роботи розповісти про трудову книжку. Завдання - розкрити історію трудової книжки, розповісти про правила її заповнення і можливості отримати дублікат цього документа.

Трудова книжка – це документ установленого зразка, в якому записані відомості про стаж роботи, нагороди заохочування кожного працівника.

Отже, це основний документ, який підтверджує трудову діяльність особи. Тому трудовим книжкам, зокрема точному заповненню їх, приділяють особливу увагу. Порядок заповнення трудових книжок та вкладок до них, обліку їх та видачі в разі звільнення чи втрати тощо регламентує “Інструкція про порядок ведення трудових книжок на підприємствах, в установах та організаціях”.

У трудову книжку вносять такі відомості:

1. працівника – його прізвище, ім'я та по - батькові, дата народження;

2. про роботу, переведення на іншу постійну роботу, звільнення;

3. про нагородження державними нагородами та відзнаками України, про заохочення за успіхи в роботі та інші відповідно до чинного законодавства України;

4. про відкриття, на які видано дипломи, використані винаходи й раціоналізаторські пропозиції та грошові винагороди у зв'язку з цим.

1. Абрамов В.А. Трудова книжка / В.А. Абрамов. - 3-е изд., Перераб. і доп. - М.: Ось-89, 2006. - 176 с.

2. Березина Н.М. Кадрове діловодство. Практичні рекомендації з організації кадрової служби / Н.М. Березіна, М.М. Бахарева. - М.; ОЛМА-ПРЕСС, 2006. - 40 с.

3. Діденко А. Н. Сучасне діловодство: Посібник. – К.: Либідь, 1998 рік. – 46 с.

4. Діловодство: Зразки, документи. Організація і технологія роботи / під ред. – 123 с.

5. І.К. Корнєєва, В.А. Кудряева - 2-е вид., Перераб. і доп. - М.: ТК Велбі: Вид-во Проспект, 2004. - 156 с.

6. Кузнєцова Т. В. Кадрове діловодство / Т.В. Кузнецова, С.Л. Кузнецов. - М.: Інтел-синтез АПР, 2005. 60 с.

7. Новиков Е.А. Діловодство в службі персоналу: практ. посібник / Е.А. Новіков. - М.: Омега-Л, 2006. - 52 с.

8. Сальникова Л. В. Помилки роботодавця, складні питання застосування Трудового кодексу РФ / Л.В. Сальнікова. - М.: Омега-Л, 2006. - 152с.

9. Труханович Л. В. Довідник з кадрового діловодства / Л. В. Тру-Хановіч, Д.Л. Щур. - 4-е вид., Перераб. - М.: Справа і Сервіс, 2006. - 48 с.