Распечатать страницу

Лекція №9 - Маркетинг інновацій

« Назад

Код роботи: 2106

Вид роботи: Лекція

Предмет: Інноваційний розвиток підприємства

Тема: №9, Маркетинг інновацій

Кількість сторінок: 8

Дата виконання: 2017

Мова написання: українська

Ціна: 150 грн

1. Поняття маркетингу інновацій. Головні завдання маркетингу інновацій

2. Які існують бар'єри. що перешкоджають сприйняттю інновацій ринком? У чому полягають підходи до їх подолання?

3. Розкрийте сутність дифузії інновацій. Які її етапи?

4. Охарактеризуйте основні групи споживачів, виділені за їх ставленням до інновацій

5. Охарактеризуйте засоби просування різних видів товарних інновацій

6. Яку роль відіграє позиціонування при створенні попиту на нові товари?