Распечатать страницу
Главная \ База готовых работ \ Готовые работы по экономическим дисциплинам \ Инновационное развитие предприятия \ 2054. Лекція №29 - Дифузія інновацій. Сприйняття і схвалення інновацій споживачами
Лекція №29 - Дифузія інновацій. Сприйняття і схвалення інновацій споживачами
« Назад
Код роботи: 2054
Вид роботи: Лекція
Предмет: Інноваційний розвиток підприємства
Тема: №29, Дифузія інновацій. Сприйняття і схвалення інновацій споживачами
Кількість сторінок: 20
Дата виконання: 2017
Мова написання: українська
Ціна: 150 грн
1. Поняття дифузій інновацій
2. Зацікавлені та незалежні джерела інформації
3. Класифікація споживачів за ставленням до інновацій
4. Маркетингові стратегії подолання споживчого опору інноваціям на ринку
5. Криві дифузії інновацій
6. Внутрішні та зовнішні фактори мотивації споживача
7. Характеристика засобів просування різних видів товарних інновацій
8. Позиціювання інноваційних товарів на ринку